Üdv.: Ezen topic-on gondolkodtam hova írjam. Igazából lehetne bármely veteránnál és új gépnél.
Tömören, hogy mi a problémám: Mint a bemutatkozásomban is írtam egy p21-et akarok rendbe rakni a nulláról. Jelenleg a motorblokkal foglalkozgatok. A motorblokk tömbjében ugyebár vannak csavar furatok. Ezen furatok a kétfejűnél 6-os csavaroknak van. A motoron valamelyik előző tulaj főként a dekni csavar furatait 6-osról 8-asra metszette át. "Ezt csak ő tudhatja miért, én meg nem."
Ismert, hogy vannak menet javító készletek.
És a kérdésem:
- Ilyen már foglalkozott e valaki a fórum tagok közül?
A gyártók lapján láttam, hogy van erre lehetősé nagyobb furat visszaállítására. Egy nagyobb szerszám és csavart boltnál érdeklődtem is, hogy ezen problémámhoz kellene ilyen "alkatrész". Sajnos üres kézzel robogtam el a p10-emmel a bolttól . Eladó nő csak a vaskos katalógust tudta elém rakni, hogy a csíkszám alapján tudja mit kell levenni vagy rendelni.
Tömören, hogy mi a problémám: Mint a bemutatkozásomban is írtam egy p21-et akarok rendbe rakni a nulláról. Jelenleg a motorblokkal foglalkozgatok. A motorblokk tömbjében ugyebár vannak csavar furatok. Ezen furatok a kétfejűnél 6-os csavaroknak van. A motoron valamelyik előző tulaj főként a dekni csavar furatait 6-osról 8-asra metszette át. "Ezt csak ő tudhatja miért, én meg nem."
Ismert, hogy vannak menet javító készletek.
És a kérdésem:
- Ilyen már foglalkozott e valaki a fórum tagok közül?
A gyártók lapján láttam, hogy van erre lehetősé nagyobb furat visszaállítására. Egy nagyobb szerszám és csavart boltnál érdeklődtem is, hogy ezen problémámhoz kellene ilyen "alkatrész". Sajnos üres kézzel robogtam el a p10-emmel a bolttól . Eladó nő csak a vaskos katalógust tudta elém rakni, hogy a csíkszám alapján tudja mit kell levenni vagy rendelni.
Komment