Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kipufogó tisztítása, kiégetése

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Ilyet én is csináltam már, két vastelepszökevény dobbal, de szét is köszörültem hozzá a dobokat mert kegyetlenül meg voltak horpadva. Arra kell még figyelni hogy ha a földre teszed akkor beton legyen alatta és ne bitumen, mert ha az iskola sportpályája megolvad Pannónia kipufogó alakban annak nem örülnek igazán Igaz a sok horpadás (az egyik inkább már gyűrés volt) miatt nem tudtam tökéletesen visszaalakítani, meg a hollander menet is tönkrement, de gyakorlásnak jó volt a későbbi ilyen maszekolásokhoz. Ott már nem történt semmi hiba.

    benzinlámpával lehet-e égetni?
    Ezt nem tudom megmondani én úgy csináltam hogy acetilénes lánggal meggyújtottam a kokszot, aztán finoman adagoltam neki a tiszta oxigént.
    Attached Files
    joker és soveny kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Ha nincs más módja, akkor benzinlámpával lehet-e égetni?
      Szerintem - és a szocimotoros oldalon lévő cikk szerint is - kevés. Vagy ahogy felénk mondják "keves".


      kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Azért ez a tökéletes eltüntetés olyan dolog, hogy hiszem ha látom.
      Viszont ellent kell mondjak magamnak - a két utógyújtástól megsárgult kipufogókönyököt sikerült visszahoznom szép krómszínűre. A dobot még nem kell égetni, viszont azt is políroztam, mert sikeresen végigfolyt rajta (a jobbon) az akkusav - egész jó lett, igazából van olyan, mint egyik-másik friss krómozás...
      soveny kedvelte ezt.
      There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

      Komment


        #18
        Nekem a két könyök, olyan minden féleszinű.:-)))))) De én nem is akarom eltüntetni.:-))) Így ha mondjuk áll 100-200 Pannónia T5-ös egy sorban , rögtön megtalálom a sajátom.:-))) Mondjuk nekem a......................mondjuk a szegény keveréktől lett ilyen. Bár igaz ami igaz húztam , és húzom is neki rendesen, lehet (mit lehet BIZTOS) hogy ez is egy pettyet közre játszott.:-))))
        Hétvégén mentem több mit 200Km-ert, mióta rendbe tettem a benzin csapot, meg van örülve az Öreg Úr, forog mint a motolla, nem akar lassan menni. Szerintem szerzek egy nagyobb első lánckereket. :-))))))
        OdinHEM és korompaiistvan kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Szerintem - és a szocimotoros oldalon lévő cikk szerint is - kevés. Vagy ahogy felénk mondják „keves

          Én gázlámpával csináltam Tomcat kollégának, aki nagyon el van tűnve mostanában, vagyis a követjező képpen:

          Megbeszéltünk egy időpontot, amikorra megjelent nálunk. hozta a szétszerelt kipuffantókat. Én az üstházra tettem, mert az fém is, magas is, nem kell akkorát hajolni. Kivittem az udvarra a kompresszort, meg a gázégőt. A motor felőli oldalon a gázlámpával elkezdtem melegíteni, amíg el nem kezdett szineződni, majd ekkor elkezdtem nyomni a levegőt bele, gázégőt elvéve, mivel ekkorra már átizzott a koksz eleje, és alevegőtől végig égett az egész, szépen elszíneződve átizzott az egész dob. Különböző színben jön majd a füst!
          De közben megtaláltam a szocimotorosokon, képekkel illusztrálva! Tökéletes a módszer!

          SzocimotoroSOKK - cikkek
          joker, kollarg és soveny kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Köszönöm a hozzászólásokat. Benzinlámpa felejtve.

            Komment


              #21
              TUZI eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Bár igaz ami igaz húztam , és húzom is neki rendesen
              Mint egy tűzoltó?
              Duke kedvelte ezt.
              Everything is better when you decide you don't care.

              Komment


                #22
                UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Mint egy tűzoltó?
                Természetesen.:-))))))

                Komment


                  #23
                  CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Ha nincs más módja, akkor benzinlámpával lehet-e égetni? Nekem otthon más lehetőségem nincs. Előre is köszönöm.
                  Én azzal csináltam a könyököket. Szocimotoros cikkben(az alapján csináltam én is ) mintha benne lenne hogy szúróláng kell hozzá.
                  Meg egy nagyobb gázlámpa is jó lehet a célra(próbáltam azzal is, de elég kicsi és kevésnek bizonyult)

                  Vagy ha átalakítasz egy disznóperzselőt hogy szúrólángot adjon annak is jónak kell lennie

                  Komment


                    #24
                    heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    szúróláng kell hozzá.
                    Sajnos ezt mások is megírták nekem, úgyhogy az égetés nálam felejtős. Apparátom nincsen, más meg pénzért csinálja.

                    Egyenlőre még nem csinálom a kipufogót, mert most a rotakapa van soron. Ennél most javítottam a hengerfejet. Új gyertyamenetet kapott. A régi kiszakadt belőle. Amikor raktam fel a tömítést áttörültem foltbenzinnel, amibe újabban rendesen kevernek acetont is. És lássatok csodát: gyönyörűen lehozta a kokszot és a ráégett olajat a dugattyúról és a szelepekről is. Ezért arra gondoltam, hogy a kipufogónál is kipróbálom. Ha sikerül (valószínűleg csak nyáron lesz rá időm) mindenképpen megírom.
                    sepy és wsievers kedvelte ezt.

                    Komment


                      #25
                      Zsolti! Nekem jól sikerült benzinlámpával begyujtva is. A furulyát és a végét vedd le, begyujtás a könyök felől, utána mehet a kompresszor...Azon elég nagy lyuk van, hogy könnyen menjen a dolog-akár egy erősebb szél is elegendő(csináltuk így is kompresszor hijján annó) két kombináltfogóval fogni a peremét, az elejét meg szélirányba , és meglepően jól sikerült.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #26
                        wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        A furulyát és a végét vedd le,
                        ...
                        wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        az elejét meg szélirányba
                        Csodálatos egy furulya lesz! Köszi a tippet. Mondjuk anno a nyúlketrecről is lehozott mindent a benzinlámpa. A fúvatást meg megoldom. Várom a szelet!

                        (Ja és köszi a könyvet - Hammer und Schlüssel - nagyon tetszik. )
                        wsievers kedvelte ezt.

                        Komment


                          #27
                          CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Sajnos ezt mások is megírták nekem, úgyhogy az égetés nálam felejtős. Apparátom nincsen, más meg pénzért csinálja.
                          Nem fogalmaztam teljesen egyértelműen
                          "Én azzal csináltam a könyököket" részt a benzinlámpára értettem Az ugye szúrólángot ad(ha megfelelően be van állítva) és tökéletesen megfelel a célra.
                          Gázos forrasztó lámpával is próbáltam, jó is lett volna, csak kicsi volt hozzá... De sima PB gázzal is megoldható ha szúrólángot ad.
                          soveny és CZsolti kedvelte ezt.

                          Komment


                            #28
                            heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            ha szúrólángot ad.
                            Nem kell szúró láng feltétlenül. Én belenyomtam a hőlégfúvót, és az is beindította. Meleg is, fúj is, csak hosszadalmas. Meg egy kissé megolvadt a fújkáló vége.
                            sepy, és 2 további látogató kedvelte ezt.

                            Komment


                              #29
                              Zsolti! Semmi gond nincs a benzi lámpával. Én még a simsonos időben a porszivót hívtam segítségül , lámpával begyújtod a kokszot és utána már elegendő az a levegő amit a régi porszivó nyom és tökéletes lesz. Vigyázni kell mert először én is óvatoskodtam és csomóba maradt a koksz és úgy eldugult a kipufogó, hogy lehagyott szó szerint a biciklis. Én meg mentem volna csabára műszakira, útközben történt kerestem egy vékony és egyenes akác ágat és felcsaptam kipufogó kotrónak. A vég eredmény: Motor hirtelen úgy felpörgött, hogy elvágta a lendkerék éket.simson Stár sufni tuninggal! Az időt nem kell sajnálni a műveletre nekem van még egy féltve örzött Hajdu porszívom mühely feladatokra annak meg lehet fordítani a levegő útját, tud szívni és fújni is. Az asszony pajtás porszívóját nem ajánlom a feladatra mert könnyen új állja a helyét akció lesz belőle. Plusz levegő nélkül csak össze folyik a kátrány és dugulás lesz belőle. A külső takarításra és más krómozott felületre a legjobb a sárga flakonos Ciff mit már a Fórumon tanultam. Tökéletesen dolgozik, óvatosan festéshez is használható, élekre vigyázni mert könnyen eltűnik a festék! Utána lehet balzsamozni és csodálkozni fogsz az eredmény láttán. Jó füstölést, nem fogják a szomszédok avar égetésnek venni !

                              Komment


                                #30
                                sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                elegendő az a levegő amit a régi porszivó nyom és tökéletes lesz.
                                Ezt nagybetüvel emeld ki !!!!!!!!!! mert a mai porszívókat nem lehet "megfordítani " .

                                Mert még egy fiatal rád HTK -za a muter "motorját "


                                börzén mindig van jó régi RAKÉTA .....tutti CCCP
                                Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2013 márc. 06, 16:52.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X