Kedves Sepy!
Igazad van, ha ugyanazt a bovden alapanyagot használják mások is, akkor az semmivel nem jobb...
Nem is erre gondoltam, hanem találtam néhány bovden gyártó honlapot, ahol teflonos bovdenekről írnak, stb. Bovden témában a biztonság érdekel az eredetiséggel szemben, és ők készítenek mindenféle járművekhez bovdeneket, gondoltam, kell hogy létezzen megfelelő alapanyag is....
Ugyanakkor ma kutattam az alkatrészeim között és találtam korabeli (80-as évek) ETZ-250 kuplung, és első fék bovdeneket, amik a régi motorom tartalék bovdenjei. Annak idején motorboltban vettem őket, szerintem eredeti NDK-s cucc lehet, és nekem semmi gondom nem volt az MZ bovdenekkel (három MZ-m is volt egymás után, én nagyon szerettem őket), a bovdenek hossza megfelelő, mert hosszabbnak tűnnek, így első körben ezekkel megpróbálom.
Igazad van, ha ugyanazt a bovden alapanyagot használják mások is, akkor az semmivel nem jobb...

Nem is erre gondoltam, hanem találtam néhány bovden gyártó honlapot, ahol teflonos bovdenekről írnak, stb. Bovden témában a biztonság érdekel az eredetiséggel szemben, és ők készítenek mindenféle járművekhez bovdeneket, gondoltam, kell hogy létezzen megfelelő alapanyag is....
Ugyanakkor ma kutattam az alkatrészeim között és találtam korabeli (80-as évek) ETZ-250 kuplung, és első fék bovdeneket, amik a régi motorom tartalék bovdenjei. Annak idején motorboltban vettem őket, szerintem eredeti NDK-s cucc lehet, és nekem semmi gondom nem volt az MZ bovdenekkel (három MZ-m is volt egymás után, én nagyon szerettem őket), a bovdenek hossza megfelelő, mert hosszabbnak tűnnek, így első körben ezekkel megpróbálom.
Komment