Sziasztok!
Az a helyzet, hogy a DKW NZ 250-esbe, ami gyárilag 68-as furatú (nekem 71 körüli lesz, mivel már rég túl van most is a gyári túlméreteken, amik 69is mentek és fúrni kell sajna mindenképp-habár a hengerfal bírja simán...) egy gyári alapméretes IZS dugót kéne beleraknom, ami viszont a 72-es furatú hengerekbe passzentos, így le kéne szedetni a külsejéből valamennyit (az ármérőjét kéne egy milivel csökkenteni), de úgy, hogy visszaállítsák a végén a geometriáját, a dugókra jellemző speciális alakzatát. Kúpos, hordó nemtommi, a csapszegnél négyszögletes kiszedés is meglegyen... valamint lesznek vele még munkák, a vezérlést kell alakítgatni majd.
Egyedi csapszeg, 15mm körüli kell majd, az megeshet, hogy jók lesznek a gyári IZS gyűrűk, ha nem hát abból is egyedi kell... ezeket hol csináltassam majd?
Gondolom itt még a dugó felülete nem ilyen-olyan (teflon, nemtommi, miegymás már befigyelget bejáratáskönnyítés végett a gyorsasági dugókon)??? Plusz van-e bármilyen felületi kezelése? Az anyaga meg öntése speciális gondolom...
Várom az ötleteiteket, hogy ki hol merre mennyiért tudja megcsinálni jól? Ajánlatok, gépműhelyek?
A lényeg, hogy ez használati motor lesz, nem kirakatba fog porosodni, mivel annak értelmét nem látom... ne szoruljon meg majd lehetőleg. Ezért akarok tuti gyári dugót rakni bele, nem közlekedési tábla aluból öntött áldugattyút.
Utcai tuning DKW lesz ebből, 270 köbcentivel, akár kilenc lovas is meglehet majd...
Üdv
Az a helyzet, hogy a DKW NZ 250-esbe, ami gyárilag 68-as furatú (nekem 71 körüli lesz, mivel már rég túl van most is a gyári túlméreteken, amik 69is mentek és fúrni kell sajna mindenképp-habár a hengerfal bírja simán...) egy gyári alapméretes IZS dugót kéne beleraknom, ami viszont a 72-es furatú hengerekbe passzentos, így le kéne szedetni a külsejéből valamennyit (az ármérőjét kéne egy milivel csökkenteni), de úgy, hogy visszaállítsák a végén a geometriáját, a dugókra jellemző speciális alakzatát. Kúpos, hordó nemtommi, a csapszegnél négyszögletes kiszedés is meglegyen... valamint lesznek vele még munkák, a vezérlést kell alakítgatni majd.
Egyedi csapszeg, 15mm körüli kell majd, az megeshet, hogy jók lesznek a gyári IZS gyűrűk, ha nem hát abból is egyedi kell... ezeket hol csináltassam majd?
Gondolom itt még a dugó felülete nem ilyen-olyan (teflon, nemtommi, miegymás már befigyelget bejáratáskönnyítés végett a gyorsasági dugókon)??? Plusz van-e bármilyen felületi kezelése? Az anyaga meg öntése speciális gondolom...
Várom az ötleteiteket, hogy ki hol merre mennyiért tudja megcsinálni jól? Ajánlatok, gépműhelyek?
A lényeg, hogy ez használati motor lesz, nem kirakatba fog porosodni, mivel annak értelmét nem látom... ne szoruljon meg majd lehetőleg. Ezért akarok tuti gyári dugót rakni bele, nem közlekedési tábla aluból öntött áldugattyút.
Utcai tuning DKW lesz ebből, 270 köbcentivel, akár kilenc lovas is meglehet majd...
Üdv
Komment