Sziasztok!
Van 3db Briggs motoros fűnyíróm (ebből az egyik már igencsak veterán korú), és mindháromnak van valami gyíkja.
4T szerelésben nem vagyok jártas, ezért kérném segítségeteket.
Először is, az egyik elég komolyan füstöl. Különösen gázadáskor "hullik ki 1-2 német brikett" a kipufogóból. Az olajat nem eszi, nem fehéres a füstje, hanem szürkés. Továbbá ha 1/3-nál jobban megtöltöm a tankot, akkor fulladozik, durrog menet közben, illetve ingadozik a fordulat.
A másik gép már ősöreg, imádtam a lassú, zakatolós alapjáratát, meg a bivaly erejét. Ez még fém karburátorral készült, alapjárat, és levegő állító csavarral. Még működésre lehet bírni az öreg jószágot, de 1-2 perc járás után elkezd egyre jobban ingadozni a fordulat, végül leáll.
Tulajdonképpen a harmadik (mindössze 6-7 éves mtd) gép is ugyanezt produkálja.
Mindenképpen szeretném én gyógyítani őket, ezzel is tapasztalatot szerezve 4t ügyben, csak el kéne indulnom, és nem tudom ezeket a jelenségeket hova tenni. Az elsőnél még nagyjából ok, gondolom, hogy a motor kopottsága okozhatja a kormolást, de a fordulatszám egyre nagyobb ingadozása, majd leállás egyelőre elég rejtélyes! Próbáltam már kiiktatni a széllapátot (ami fulladáskor fordítja a pillangószelepet), és kézzel mozgatni a pillangót, de ugyanúgy menthetetlenül leáll...
Ja, és ezen gépek szereléséhez alkalmas kulcsokat vajon hol lehet beszerezni? (coll-os, v. inch-es, fene tudja milyen méretezésű csavarokkal vannak szerelve ezek a jószágok)
Van 3db Briggs motoros fűnyíróm (ebből az egyik már igencsak veterán korú), és mindháromnak van valami gyíkja.
4T szerelésben nem vagyok jártas, ezért kérném segítségeteket.
Először is, az egyik elég komolyan füstöl. Különösen gázadáskor "hullik ki 1-2 német brikett" a kipufogóból. Az olajat nem eszi, nem fehéres a füstje, hanem szürkés. Továbbá ha 1/3-nál jobban megtöltöm a tankot, akkor fulladozik, durrog menet közben, illetve ingadozik a fordulat.
A másik gép már ősöreg, imádtam a lassú, zakatolós alapjáratát, meg a bivaly erejét. Ez még fém karburátorral készült, alapjárat, és levegő állító csavarral. Még működésre lehet bírni az öreg jószágot, de 1-2 perc járás után elkezd egyre jobban ingadozni a fordulat, végül leáll.
Tulajdonképpen a harmadik (mindössze 6-7 éves mtd) gép is ugyanezt produkálja.
Mindenképpen szeretném én gyógyítani őket, ezzel is tapasztalatot szerezve 4t ügyben, csak el kéne indulnom, és nem tudom ezeket a jelenségeket hova tenni. Az elsőnél még nagyjából ok, gondolom, hogy a motor kopottsága okozhatja a kormolást, de a fordulatszám egyre nagyobb ingadozása, majd leállás egyelőre elég rejtélyes! Próbáltam már kiiktatni a széllapátot (ami fulladáskor fordítja a pillangószelepet), és kézzel mozgatni a pillangót, de ugyanúgy menthetetlenül leáll...
Ja, és ezen gépek szereléséhez alkalmas kulcsokat vajon hol lehet beszerezni? (coll-os, v. inch-es, fene tudja milyen méretezésű csavarokkal vannak szerelve ezek a jószágok)
Komment