Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Szerelés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    sepy, ---nem vesz komolyan

    Komment


      #32
      dongos78 és mir-mur kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        Teljesen igazatok van! Meg kell keresnem! Egyik témában leírtam, hogy mi a vázszáma a motornak. P100814P. Ugye ez nem azt jelenti, hogy P10-es a váz? Mert akkor leszek bajban.

        Komment


          #34
          Ha jól értem itt nem ismeretlen a bejegyzett tulaj, ráadásul családon belüli, így csak lehet papírt intézni, nem?
          Everything is better when you decide you don't care.

          Komment


            #35
            UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Ha jól értem itt nem ismeretlen a bejegyzett tulaj, ráadásul családon belüli, így csak lehet papírt intézni, nem?
            Csak akié volt ő már nincs közöttünk.Deőt ismerve nagy az esely,hogy minden papirja megvan a motornak. Hetvegen rajta leszek,hogy előkeritsm merr kar belefognom ha nincs papir.a vazszam p10..... A motor meg 7012.... Ez aggaszt.

            Komment


              #36
              Béla, akár megvan, akár nem, a papír még messze nem elég. Póthagyatéki végzés kell, hogy jogilag is birtokolhasd a motort.
              De amúgy jó lenne ha előkerülne a forgalmi, mert ha a '75-ben vásárolt T5-nek P10 váza van és '70-es blokkja, az nem semmi.
              kedvelte ezt.

              Komment


                #37
                Fatert megkérdeztem, Ő 71 vagy 73-ra emlékszikDe sehogy sem jó akkor sem. Holnapi nap meglesz a feladat.

                Komment


                  #38
                  Legtöbbször hosszú hónapok teltek el, mire a gyártástól számítva a vevőhöz került a motor. A forgalmiban meg ugye nem volt gyártási év rovat, csak a forgalomba helyezés dátuma szerepelt. Ezért a '71. a valószínű, meg a '70-es gyártás.
                  kollarg kedvelte ezt.

                  Komment


                    #39
                    Legtöbbször hosszú hónapok teltek el, mire a gyártástól számítva a vevőhöz került a motor.
                    Sőt volt egy ismerősöm aki a frissen vásárolt Pannoniáját csak fél év után vizsgáztatta le - addig valamiféle boltban kapott igazolással használta. Így lett 1970 tavasza az 1969-es P10 első forgalombahelyezése. A mai napig nála van a motor, ezeket közös szerelgetések közben szokta mesélni.

                    Csak akié volt ő már nincs közöttünk.Deőt ismerve nagy az esely,hogy minden papirja megvan a motornak.
                    Szervusz! Az nagyon jó, ha megvannak a gép papírjai - viszont az elhunyt családtagoddal akkor sem tudsz adásvételit készíteni (vannak akik tudnak, de az veszélyeket rejt magában, pl. büntetést okirathamisításért). A hivatalos út egy póthagyatéki eljárás lenne ebben az esetben: a helyi hagyatéki előadónál kell kezdeni az eljárás kérvényezésével, mert a motor kimaradt annakidején a hagyatéki eljárásból. Felveszik hagyatéki leltárba, megörökli valamelyikőtök (ha több örökös van esetleg egy kivételével lemondanak róla, így egyszerűbb az ügyintézés), utána a jogerős hagyatéki határozattal már el lehet indulni - valahol ezt fejtegettük már, sőt Sövény kolléga blogos írásában is szerepel ilyen folyamat.
                    Nem egy kétnapos dolog, azt gondolom sejted - ha van időd dolgozni rajta, akkor hamarabb készen lehet a motor, minthogy kezedben legyen a papír.
                    , CZsolti és demeter kedvelte ezt.
                    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                    Komment


                      #40
                      Szia!

                      A papír részét tudom intézni. Meg még a hagyatéki eljárást sem indították el úgy tudom pedig már rég el kellett volna.
                      Úgyhogy ha holnap megtalálom a papírjait akkor valahogy belehet vonni a motort a hagyatéki tárgyalásba? Szólok az ismerősnek, hogy van motor is és akkor utána nem kell póthagyatéki.

                      Komment


                        #41
                        ha holnap megtalálom a papírjait akkor valahogy belehet vonni a motort a hagyatéki tárgyalásba?
                        Nem gondoltam volna, hogy nemrég történt, sajnálom.
                        Ha nem találod meg a papírokat, akkor is be lehet - bár rendszám nélkül nehéz lesz azonosítani. Ha arra kerül a sor, akkor mindenképpen jelezni kell majd, hogy van motor is. Ha ismert a rendszám, akkor azzal meg a vázszámmal lehet szerepeltetni a végzésben, ezek alapján nem fog gondot okozni a pontos azonosítása átiratáskor.

                        Persze fog kelleni a határozat mellé egy KEKKH-s adatlap is, de arra két mód van: vagy lekérdezi az okmányiroda, vagy a tulajdonos kérheti - én az utóbbi megoldást szoktam alkalmazni, de arra a hagyatéki határozatban örökösként megjelölt személynek, mint tulajdonosnak lesz majd lehetősége a határozat birtokában (annak a fénymásolatával tudja igazolni, hogy az övé a motor).
                        There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                        Komment


                          #42
                          kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Nem gondoltam volna, hogy nemrég történt, sajnálom.
                          Ha nem találod meg a papírokat, akkor is be lehet - bár rendszám nélkül nehéz lesz azonosítani. Ha arra kerül a sor, akkor mindenképpen jelezni kell majd, hogy van motor is. Ha ismert a rendszám, akkor azzal meg a vázszámmal lehet szerepeltetni a végzésben, ezek alapján nem fog gondot okozni a pontos azonosítása átiratáskor.

                          Persze fog kelleni a határozat mellé egy KEKKH-s adatlap is, de arra két mód van: vagy lekérdezi az okmányiroda, vagy a tulajdonos kérheti - én az utóbbi megoldást szoktam alkalmazni, de arra a hagyatéki határozatban örökösként megjelölt személynek, mint tulajdonosnak lesz majd lehetősége a határozat birtokában (annak a fénymásolatával tudja igazolni, hogy az övé a motor).
                          Hát ha fél évvel jön rám ez a felújítás akkor könnyebb helyzetbe lennék.Rendszamtabla megvan.



                          Szerencsére sikerült megtalálnom, olyan gyorsan ,hogy én sem gondoltam volna. Nagyon nagy szerencsém volt.
                          Miután megtaláltam kinyitottam, motorszám passzolt alvázszám nem Na mondom ez szép.
                          Utána kinyitom megint a forgalmit, valahogy a legvégén sikerült amiben az volt, hogy bármi változást jelenti kell...
                          Nézegetem tovább hát nem benne volt, hogy alvázcsere meg milyen számmal.(ami per pillanat is van).
                          Egész megörültem. Innen már bátran belevághatok a felújításba
                          Utoljára szerkesztve a következő által: Béla Rácz; 2014 aug. 17, 17:43.

                          Komment

                          Ugrás az oldal tetejére
                          Working...
                          X