Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Aluminium marás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    bármikor otthagyta a 350-est
    477 képes rá, ez nem nagy csoda...közelebb áll a versenygépekhez, mint a 350-es. Ezért is szeretnék majd 1-et én is. Vagy olajszivattyút a 634-esemre.
    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 dec. 31, 15:37.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #17
      Wsievers remélem,hogy összejön Neked is. Ha sikerül az enyémre hozatni egy másikat arról küldök képet de szerintem tudod Te is / Mikuniról/ van szó melyet gyártottak a 477 és 488-as tipusokra a bal oldali deklivel együtt.

      Komment


        #18
        Szervusztok!
        A tanult szakmám szerint mechanikai műszerész vagyok. Sajna nekünk már nem volt lehetőség marást tanulni gyakorlatban, mert a suli nagyon kevés anyagival bírt. Azonban sokat reszeltünk alumínium anyagokat. Volt keményebb, puhább, rideg, és "nyúlós" anyag minőségű. Az igazság az, hogy a kenést elspórolni nem szabad! Petróleum nem volt nekünk engedélyezve a tűzveszély miatt, de híg emulziós levet kaptunk. Fúráshoz igen , esztergáláshoz már nem! Valóban jó lenne tudni mi a materiális befoglaló mérete a munkadarabnak! Ha megengeditek az okoskodást, akkor elárulok egy régi trükköt! Én lusta voltam a reszelgetéshez. A fúrógépbe befogtam a fúrószárat és a pontozott helyen elkezdtem a fúrást. Ha ez meg volt, akkor "bedugóztam a furatot, azonos anyaggal. Aztán bejelöltem a következő furatot, de nem furat távra, hanem közelebb! Ez azt jelentette, hogy a furatok közti "hús" el fogyott. Amikor ez meg volt folytattam tovább a folyamatot. A végén ki ütögettem a maradék anyagot, ami a dugóból maradt. Nem buzdítani akarok senkit a "lustaságra"! Csak ez nekem bevált, de csak akkor, amikor azonos anyagminőségű volt a dugó és a munkadarab! Reszelni így is kellett, de a gép dolgozott inkább, mint én. Persze reszeltem és csiszoltam így is.
        Utoljára szerkesztve a következő által: pasetta; 2014 jan. 14, 00:37.

        Komment


          #19
          dremel gépekkel és a hozzájuk való marófejekkel is csodákat lehet művelni ezeket kb napi szinten használom a műhelyemben (ötvös) és eddig nem nagyon volt olyan amire nem találtam a készletben némi utánajárással szerszámot ( ha kellett előfúrtam) ha pedig maró kell akkor ajánlom figyelmedbe a Nóniusz boltot ott eddig még semmilen lehetetlen mérettel se néztek ránk a kollegákkal bután (1103 Budapest, Noszlopy utca 16/B) legyen az fúró, maró dörzsár stb... ha nincs dremel géped akkor ajánlom figyelmedbe a dremel 3000res gépet ez ostorral 20-22ezer pénz, viszont évekig bírja a napi szintű nyúzást és az alkatrészellátása is remek. a fúrkáláson túl házibarkács ( ha elég Xmm pontosan dolgozni) megoldásoka egy satus állványossal is el lehet mókolni jó szerszámmal a hüje(máris) is tud dolgozni felkiáltással, ha pedig pontos kell keress a környéken egy marós/esztergás kisöreget aki szeretés hajlandó dolgozni egyedi darabokkal is. Én pont emiatt szívom a fogam évek óta mert az itteni szakiknak büdös a munka (ha lenne heli illetőségű akit még nem találtam meg akkor ájembocsi)

          Komment

          Ugrás az oldal tetejére
          Working...
          X