Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Festés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Most igy este.....hmmm...eszembe jutott,,oszt Ildikoval beszelgettunk a hulye világrol..De viszont.. kb három háznyi seta után lenn vagyunk az atombunkerban....elfer benn a falu+ellátmány...hmmm nem hangzik szarul. + kulon lakreszek,szobák+ami kell. Erdekessegkent... A Nortont meg elkezdtem festegetni. A csirke elkezdett vedleni...mindenutt toll van. betyárul nez ki majdnem meztelen,

    Komment


      Ezt a kemotoxba akartam..........................csak muja vagyok.

      Komment


        mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Ömlesztve nem fogadják el ! Csinálni kell neki egy kifurkált lapos anyagot, és abba belefűzni a végén az anyával. Legalább is a horganyzós Ildikó így mondta.
        Köszönöm, jellemző módon nekem ez nem jutott eszembe. Három üzemmel beszéltem, mind elutasítottak. Az utolsó azzal, hogy a küllőket felakasztják, úgy megy végig a soron, könnyen leesik és az már soha nem kerül elő.
        Akkor tehát egy 10x20 cm-es alulemezre fúrok 80 db lyukat, belefűzöm a 80 db küllőt és mehet horganyzásra? Ha az anyákat addig csavarom, amíg a küllő vége egy síkba kerül az anya "tetejével" az úgy jó? Úgy értem, hogy küllő+anya nem ragadnak-e össze, menetnek nem lesz-e baja? Mondjuk ezt a megoldást a cégnél is megemlíthették volna, hacsak nem ürügy volt amivel leráztak. Most majd kiderül...

        Komment


          Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Ha az anyákat addig csavarom, amíg a küllő vége egy síkba kerül az anya "tetejével" az úgy jó?
          Én egyszer vittem küllőket horganyzásra, amiket vékony drótra fűztem fel, de ha az anyát rátekered szerintem 3-4 menetig elegendő, mert én az utángyártott küllőkön mind úgy látom, hogy csak a legvégük nem kapott a horganyból. A menet többi része viszont fényes.

          Komment


            Mennyi pénz egy küllő horganyozás? Mert méretre gyártattam 80db-ot huszon valamennyiért a Horexhez
            http://www.bekeskerek.com/hu/



            Komment


              horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Mennyi pénz egy küllő horganyozás? Mert méretre gyártattam 80db-ot huszon valamennyiért a Horexhez
              Praktikusan jogos, de több mint 60 éve, hogy gondjukat viselem, most dobjam őket a kukába?

              Komment


                horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Mennyi pénz egy küllő horganyozás? Mert méretre gyártattam 80db-ot huszon valamennyiért a Horexhez
                Azt hiszem jó boltot csináltam, ráadásul visszanyertem a hitemet az emberekben. Ajánlatot tettek: ha becsületszavamat adom, hogy többen nem megyek hozzájuk és másnak sem mondom el, hogy ottjártam, akkor megcsinálják ingyen (ők is kötözték fel), nagyon rendesek voltak csak - mint mondták - tonnaszám kezelik a fémet és a néhány deka küllő nagyon akadék.
                Most a felni festés lenne a soron, ám sajnos közöm nincs a fényezéshez, pedig elolvastam itt mindent. De: csiszolásnál vagy szemüveg, vagy szájmaszk, a kettő együtt nem megy a párásodás miatt. Így aztán a szabadban, hidegben, széllel szemben csiszoltam. Festésnél pedig kis műhelyemben vagy 25 fok, vagy "jól szellőző helyiség" a kettő együtt itt sem megy. Az igaz, hogy az akril festék megoldja e problémát mert vizes alapú és mehet zárt térben?
                Eddigi "tanulmányaim" alapján jó sorrend az, hogy:
                1.RO-55,
                2.Drótkorong, csiszolás fémig, nitrós ronggyal áttörlés,
                3.Alapozó, (az alapozót kell csiszolni a szórókitt előtt?)
                4.szórókitt , csiszolás 400-as vizessel, portalanítás mézeskendővel,
                5.színre fújás.
                Ha valaki mondana egy (vagy kettő) aeroszolos konkrét márkát amivel elfogadható minőséget tudok, és egy átlagos festékboltban is kiteszik elém a pultra, azt nagyon megköszönném.
                Bocs, ha sokat kérdeztem.

                Komment


                  Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  hogy többen nem megyek hozzájuk és másnak sem mondom el, hogy ottjártam, akkor megcsinálják ingyen
                  Méltányos ajánlat
                  Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Most a felni festés lenne a soron,
                  Gittelni nem tervezel? Én az alapozót már legittelem, aztán ha nagyjából megvan(le is csiszoltam) akkor megy rá a szórógitt. Az előhozza a maradék hibákat. Ha viszont nem akarsz gittelni, akkor az alapozóra egyből mehetne a szín szerintem. Spray-ben nem vagyok otthon, mert mindig 2k-s festéket szoktam használni. Elvileg ha elmondod a festékboltban, hogy mit akarsz festeni tudni fogják, hogy a készletükből mi lesz Neked a legjobb. Nincs kint olyan hideg, lehet kint festegetni. Én is festettem a napokban. Még jobb is most, mert nincsenek bogarak amik mindig belerepülnek a friss festésbe Ha egy kicsit vársz utána meg viheted is be a meleg műhelybe száradni a dróton, vagy az állványon, attól függ, hogyan fújtad.

                  Komment


                    Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Gittelni nem tervezel?
                    Úgy gondoltam, hogy az alapozóra szórógitt megy, mivel a felnik külső fele egészen jó állapotú, belül van rozsdakráter, ami ha nem tűnik el teljesen az sem tragédia (majd azokban kapaszkodik a gumi, hogy meg ne csússzon).
                    Valamire való szaküzletben remélhetőleg tudnak segíteni, bár... (A minap vettem a MediaMarkt-ban egy vízforralót. Van ott egy figura hosszú évek óta. Tőle kérdeztem, meggyőzően válaszolt. Itthon - olvasva a használati útmutatót, - jöttem rá, mekkora ökörséget mondott.)
                    Egyébként olvastam kifejezetten felni festékekről, akár matt feketében is.
                    Szerencsére a szezonig van időm bőven.

                    Komment


                      Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      a felnik külső fele egészen jó állapotú
                      Akkor tényleg fölösleges a gitt.
                      Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      az alapozót kell csiszolni a szórókitt előtt?
                      Az alapozót szerintem akkor kell csiszolni, ha valami kosz ment bele, vagy megfolyt. Ha viszont jó elegendő a színre fújás előtt egy finom csiszolás.
                      Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Szerencsére a szezonig van időm bőven.
                      Sokáig azért ne várjál, most elég jó idők vannak, ki tudja, hogy milyen lesz a tél további része...

                      Komment


                        Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        belül van rozsdakráter, ami ha nem tűnik el teljesen az sem tragédia (majd azokban kapaszkodik a gumi, hogy meg ne csússzon
                        Én a Hondámmal már háromszor kaptam defektet ezért. Pedig krosszmotor lévén, vastagbelsőt használok, de azt is kidörzsöli. Hát nem éreztem viccesnek.

                        Komment


                          emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          már háromszor kaptam defektet ezért.
                          Ez bizony megfontolásra érdemes információ. Szerencsére rozsda leginkább ott volt, ahol a külső köpeny fekszik fel a ráfra. Aztán meg a füller is csak segít valamit.

                          Komment


                            Emu hozzászólására reagálva! Mint tudjátok kicsit régebben mikor még Kittusom is gurult velem a Póstás motorjával. Keszibe készülvén új gumit tettünk hátra az új külső lehet kicsivel bővebb lehetett . Gyári méret volt a lényeg mire indultunk 2 belsőből kiszakadt a szelep mert elmozdult aráron. Indulás előtt is elmentűnk gumishoz és a szokásos fekete masszával rakta össze mondván ez el nem mozdul. Haza úton már 12 km volt hazáig mikor én elkezdtem előzni / még a CZ vel voltam én is / mikor Kittus eltűnt a visszapillantó tükröm látó teréből. Vissza fordultam és szerencse a bajban az árokban egy bokor tetején landolt. Szerencsére a sportos előéletének / kézi labda / mely nem a legfinomabb női sport ág meg úszta egy kulccsont repedéssel. Nos mindennek a végén a megoldás egy vakszelep lett! Emu tudja mi az hisz ezt a Krosszosok használják, hogy kis légnyomással tudjanak minél szélesebb profillal talajt fogni a sárban. Ez úgy néz ki a szeleppel szemben kifúrtam az abroncsot enneka szeletnek van egy nagyobb gumi befoglalása és rá helyezed a belsőre és össze szereled. Ez lett a megoldás soha nem mozdult el többet a belső. Tehát a tanulság és ez szülte ezt a hosszú pofázásom csak óvatosan a festéssel ha a ráf belselyén vannak láthatórecézések mert azok rögzítenék a külsőt. Ez egy krómozott abroncs volt.

                            Komment


                              sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              csak óvatosan a festéssel ha a ráf belselyén vannak láthatórecézések mert azok rögzítenék a külsőt. Ez egy krómozott abroncs volt.
                              z Tanulságos az eset, az biztos. Némi reményre ad okot, hogy a gyári Pannónia felniken nem volt, nincs rece. (amik nekem vannak azokon biztosan) Annak meg talán nincs jelentősége, hogy krómos vagy festett a ráf. Ami most van a motoron (aszem tajvani) krómos , azon sincs rece. Meglátjuk...

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X