Most igy este.....hmmm...eszembe jutott,,oszt Ildikoval beszelgettunk a hulye világrol..De viszont.. kb három háznyi seta után lenn vagyunk az atombunkerban....elfer benn a falu+ellátmány...hmmm nem hangzik szarul. + kulon lakreszek,szobák+ami kell. Erdekessegkent... A Nortont meg elkezdtem festegetni. A csirke elkezdett vedleni...mindenutt toll van. betyárul nez ki majdnem meztelen,
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Festés
Collapse
X
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÖmlesztve nem fogadják el ! Csinálni kell neki egy kifurkált lapos anyagot, és abba belefűzni a végén az anyával. Legalább is a horganyzós Ildikó így mondta.
Akkor tehát egy 10x20 cm-es alulemezre fúrok 80 db lyukat, belefűzöm a 80 db küllőt és mehet horganyzásra? Ha az anyákat addig csavarom, amíg a küllő vége egy síkba kerül az anya "tetejével" az úgy jó? Úgy értem, hogy küllő+anya nem ragadnak-e össze, menetnek nem lesz-e baja? Mondjuk ezt a megoldást a cégnél is megemlíthették volna, hacsak nem ürügy volt amivel leráztak. Most majd kiderül...
Komment
-
Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa az anyákat addig csavarom, amíg a küllő vége egy síkba kerül az anya "tetejével" az úgy jó?
- 1 like
Komment
-
Mennyi pénz egy küllő horganyozás? Mert méretre gyártattam 80db-ot huszon valamennyiért a Horexhez
http://www.bekeskerek.com/hu/
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMennyi pénz egy küllő horganyozás? Mert méretre gyártattam 80db-ot huszon valamennyiért a Horexhez
- 1 like
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMennyi pénz egy küllő horganyozás? Mert méretre gyártattam 80db-ot huszon valamennyiért a Horexhez
Most a felni festés lenne a soron, ám sajnos közöm nincs a fényezéshez, pedig elolvastam itt mindent. De: csiszolásnál vagy szemüveg, vagy szájmaszk, a kettő együtt nem megy a párásodás miatt. Így aztán a szabadban, hidegben, széllel szemben csiszoltam. Festésnél pedig kis műhelyemben vagy 25 fok, vagy "jól szellőző helyiség" a kettő együtt itt sem megy. Az igaz, hogy az akril festék megoldja e problémát mert vizes alapú és mehet zárt térben?
Eddigi "tanulmányaim" alapján jó sorrend az, hogy:
1.RO-55,
2.Drótkorong, csiszolás fémig, nitrós ronggyal áttörlés,
3.Alapozó, (az alapozót kell csiszolni a szórókitt előtt?)
4.szórókitt , csiszolás 400-as vizessel, portalanítás mézeskendővel,
5.színre fújás.
Ha valaki mondana egy (vagy kettő) aeroszolos konkrét márkát amivel elfogadható minőséget tudok, és egy átlagos festékboltban is kiteszik elém a pultra, azt nagyon megköszönném.
Bocs, ha sokat kérdeztem.
Komment
-
Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésehogy többen nem megyek hozzájuk és másnak sem mondom el, hogy ottjártam, akkor megcsinálják ingyen
Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMost a felni festés lenne a soron,
- 2 likes
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseGittelni nem tervezel?
Valamire való szaküzletben remélhetőleg tudnak segíteni, bár... (A minap vettem a MediaMarkt-ban egy vízforralót. Van ott egy figura hosszú évek óta. Tőle kérdeztem, meggyőzően válaszolt. Itthon - olvasva a használati útmutatót, - jöttem rá, mekkora ökörséget mondott.)
Egyébként olvastam kifejezetten felni festékekről, akár matt feketében is.
Szerencsére a szezonig van időm bőven.
Komment
-
Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea felnik külső fele egészen jó állapotú
Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseaz alapozót kell csiszolni a szórókitt előtt?
Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerencsére a szezonig van időm bőven.
- 2 likes
Komment
-
Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésebelül van rozsdakráter, ami ha nem tűnik el teljesen az sem tragédia (majd azokban kapaszkodik a gumi, hogy meg ne csússzon
Komment
-
emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemár háromszor kaptam defektet ezért.
Komment
-
Emu hozzászólására reagálva! Mint tudjátok kicsit régebben mikor még Kittusom is gurult velem a Póstás motorjával. Keszibe készülvén új gumit tettünk hátra az új külső lehet kicsivel bővebb lehetett . Gyári méret volt a lényeg mire indultunk 2 belsőből kiszakadt a szelep mert elmozdult aráron. Indulás előtt is elmentűnk gumishoz és a szokásos fekete masszával rakta össze mondván ez el nem mozdul. Haza úton már 12 km volt hazáig mikor én elkezdtem előzni / még a CZ vel voltam én is / mikor Kittus eltűnt a visszapillantó tükröm látó teréből. Vissza fordultam és szerencse a bajban az árokban egy bokor tetején landolt. Szerencsére a sportos előéletének / kézi labda / mely nem a legfinomabb női sport ág meg úszta egy kulccsont repedéssel. Nos mindennek a végén a megoldás egy vakszelep lett! Emu tudja mi az hisz ezt a Krosszosok használják, hogy kis légnyomással tudjanak minél szélesebb profillal talajt fogni a sárban. Ez úgy néz ki a szeleppel szemben kifúrtam az abroncsot enneka szeletnek van egy nagyobb gumi befoglalása és rá helyezed a belsőre és össze szereled. Ez lett a megoldás soha nem mozdult el többet a belső. Tehát a tanulság és ez szülte ezt a hosszú pofázásom csak óvatosan a festéssel ha a ráf belselyén vannak láthatórecézések mert azok rögzítenék a külsőt. Ez egy krómozott abroncs volt.
- 1 like
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésecsak óvatosan a festéssel ha a ráf belselyén vannak láthatórecézések mert azok rögzítenék a külsőt. Ez egy krómozott abroncs volt.
Komment
Komment