Sziasztok !
Az elmúlt évben, még a felújítás előtt kicseréltem a kuplung lamellákat. A csehektől rendeltem az alábbi típust (Clutch plate 250/350 - outwards). A kuplung ezt követően nem csúszott, de rendkívül felkeményedett a rendszer és a korábbinál kb. kétszer nehezebb erővel lehetett csak behúzni a kuplungkart. Sokáig agyaltam rajta, hogy mitől lehet. Gondoltam az olajra, hogy rossz sorrendben raktam össze a tárcsákat, hogy a rúd akad valahol, de egyik sem volt.
Idén, mikor teljesen szétszedtem mindent és rendezgettem az alkatrészeket, kezembe akadtak a régi kiszerelt kuplung tárcsák és az újak is. Na ekkor láttam, hogy hogy itt valami nem stimmel.
A régi az puha para betétes volt, az új meg valami ragasztott kemény anyagból készült valami. Itt a kép.
Tudja valaki, hogy mi a különbség a két féle kuplung lamella között. Hogyan lehetne visszanyerni a puhább kuplung erőt? Találkozott már valaki ezzel a problémával?
Üdv: Karezoli
Az elmúlt évben, még a felújítás előtt kicseréltem a kuplung lamellákat. A csehektől rendeltem az alábbi típust (Clutch plate 250/350 - outwards). A kuplung ezt követően nem csúszott, de rendkívül felkeményedett a rendszer és a korábbinál kb. kétszer nehezebb erővel lehetett csak behúzni a kuplungkart. Sokáig agyaltam rajta, hogy mitől lehet. Gondoltam az olajra, hogy rossz sorrendben raktam össze a tárcsákat, hogy a rúd akad valahol, de egyik sem volt.
Idén, mikor teljesen szétszedtem mindent és rendezgettem az alkatrészeket, kezembe akadtak a régi kiszerelt kuplung tárcsák és az újak is. Na ekkor láttam, hogy hogy itt valami nem stimmel.
A régi az puha para betétes volt, az új meg valami ragasztott kemény anyagból készült valami. Itt a kép.
Tudja valaki, hogy mi a különbség a két féle kuplung lamella között. Hogyan lehetne visszanyerni a puhább kuplung erőt? Találkozott már valaki ezzel a problémával?
Üdv: Karezoli
Komment