Közlemény

Collapse
No announcement yet.

jawa 250/559 kuplung

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    karezoli eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szia sepy!

    Jók ezek a számok, csak kérdés, honnan jöttek? Valami katalógusból? Vagy szerelési könyvből?

    Üdv: Zoli
    Kedves Zoli!

    Gyári adatok........
    karezoli, sepy és CZsolti kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      Lamella mérete:min.3mm, max. 3.8mm.
      Ezek szerint a szóban forgó új bakelit és fém lamellák is 2 tizeddel vastagabbak, mint a gyári (max.) méret, az 2 mm többlet és ugye a parafa még lapul is valamennyit beszerelés, használat után.
      Hajlamos lennék kimondani, hogy ez az új cucc nem megfelelő!
      karezoli és Fergusson kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        Fergusson eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Kedves Zoli!

        Gyári adatok........
        Köszi, elhiszem! Csak szerettem volna tudni, hogy hol lehet ilyen adatokat fellelni, mert én nem találtam.

        - - - Updated - - -

        demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Ezek szerint a szóban forgó új bakelit és fém lamellák is 2 tizeddel vastagabbak, mint a gyári (max.) méret, az 2 mm többlet és ugye a parafa még lapul is valamennyit beszerelés, használat után.
        Hajlamos lennék kimondani, hogy ez az új cucc nem megfelelő!
        Hát, teljesen jó a megállapítás, én is azt hiszem, hogy nem fogom erőltetni az újbóli beszerelést. A probléma, hogy ezt a vacakot az "egyik legjobbnak mondott" cseh webes üzletből rendeltem. És nem is volt olcsó, csak a fém+"bakelit" lamella szett 28 EUR volt (~8500 Ft).

        Click image for larger version

Name:	kep1.jpg
Views:	1
Size:	185.1 KB
ID:	144837
        Utoljára szerkesztve a következő által: karezoli; 2015 júl. 01, 21:53.

        Komment


          #34
          Esetleg az új lemezekből le lehetne köszörülni a két tizedet síkköszörűn, és a bakelitból is...
          Vagy összerakni a régi lamellával az új lemezeket.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #35
            wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Vagy összerakni a régi lamellával az új lemezeket.
            inkább fordítva -nem ?

            Komment


              #36
              28 EUR volt (~8500 Ft).
              Az én szettem dobozára 3500Ft-ot írtak. Majd lemérem a vastagságot.

              Komment


                #37
                wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Esetleg az új lemezekből le lehetne köszörülni a két tizedet síkköszörűn, és a bakelitból is...
                Vagy összerakni a régi lamellával az új lemezeket.
                Igen, ezen most már én is gondolkodtam, csak előtte szerettem volna ezeket méret kérdéseket körüljárni. A munkahelyem szomszédjában van is egy fémipari cég, ahol biztosan meg is tudnám ezt csináltatni.

                Komment


                  #38
                  Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Az én szettem dobozára 3500Ft-ot írtak. Majd lemérem a vastagságot.
                  Szia !

                  Te nagyon jó boltban vásárolsz. Egy új fém lamella garnitúra és egy új parafa lamella szett összesen csak 3500 Ft?

                  Komment


                    #39
                    Csak ezek vannak.Cseh 4,8mmClick image for larger version

Name:	fór.jpg
Views:	1
Size:	192.8 KB
ID:	144839

                    Komment


                      #40
                      4,8 mm?
                      De hát arró beszéltünk korábban, hogy az én 4 mm-es lamellám túlméretes.
                      Sepy irta, hogy a lamella gyári mérete:min.3mm, max. 3.8mm.

                      Komment


                        #41
                        Van nálam 2 Jawa 350, az egyik ilyen lamellákkal szerelve,a másik jó állapotú parafással. A szerkezetben a magasságukat már nem tudom lemérni,mert a dekliket már felraktam. jöv héten bovdenezés után lemérem a működtetéshez szükséges erőt. Valami tuti kiderül...

                        - - - Updated - - -

                        Ezt én b...tam el. Ugrik a mutató Helyes méret: 3,8mm Bocsánat!

                        Komment


                          #42
                          No tehát: Kuplungkar behúzásához szükséges 6kg. spéci kofamérleggel mérve. A fürdőszobait nem vihettem ki mert figyeltek. Nekem könnyűnek tűnik..de lehet csak azért mert gyúrtam..

                          Komment


                            #43
                            És ezt a 6 Kg-ot melyik kuplung lamellával szerelt esetében mérted? A parafással vagy a keményebb felületűvel?

                            Komment


                              #44
                              Nincs érezhető különbség a kettő között. Mert miért is lenne? Rugók egyformák,betétek összmagassága közel azonos.

                              - - - Updated - - -

                              6 hét alatt teljes kész kellett volna,hogy legyen...itt toporgok,várom a krómozót. Ma már üzemi tesztet kell volna végezni. Berúgókarral átforgatva a parafás lassabban old,ennyi a különbség.

                              Komment


                                #45
                                Igazad van, mivel a méret hasonló az erőnek is egyezni kell.
                                Köszönöm a hasznos információt, amely alapján lecsiszoltatok pár mm-t az új "bakelit" lamellákból és az új lemezekből, így vélhetően visszanyerem majd a régi kuplung behúzási erőt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X