Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Sachs D600L 2 ütemű dízel felújítás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Köszönöm.Hadd kérdezzem meg:hogy lehet ide videót feltölteni?Van már tizensok videóm a traktorról minden féle formátumban,bátyám telefonjával,tabbal is próbáltam,nem engedi a rendszer.Ilyenkor mi van?

    Komment


      #17
      matyi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Ilyenkor mi van?



      Ehhez nem értek.de másoknak sikerül... tehát lehet..

      Komment


        #18
        Kíváncsi lennék videókra. Jó kis masinának néz ki!
        Talán a legjobb ha felteszed a jutubira, aztán annak a linkjét beteszed ide.

        Komment


          #19
          Szevasz.Ezt megpróbálom,kösz.Közben meglett a maradék két lemez,jön a csiszolás,festés.Valahogy azért nézzen ki,ha csak ideiglenes is.Közé festettem a rozsda ellen,fel szegecseltem az oldal lemezeket,egyenlőre ennyi sikerült.

          Komment


            #20
            Felkerült a gépháztető.Még az orrkerékkel kell játszanom,az egyik tartó csavar anyagminősége gyenge,és végre kész a madárka!

            Komment


              #21
              Kedves Matyi!

              Nem lehetne ezt a kis gépet átalakítani,valamilyen derékba csuklós négykerekűvé?Az biztos,hogy nagyon hasznos kis gép,de nem lehet kellemes egész nap futkosni utána,bár a lábizmoknak minden bizonnyal jót tesz,de az ízületeknek sokat árthat.Jól sikerült munka,gratulálok hozzá,-használd egészséggel!

              Üdvözlettel:Che

              Komment


                #22
                Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Nem lehetne ezt a kis gépet átalakítani,valamilyen derékba csuklós négykerekűvé?A
                Itt jön a jogrend,nem lehet többé rendszám,jogosítvány ,súllyadó nélkül többé használni.....ezért nem épitünk csak kecskeszarvas gépet,arra a lóhajtó és a kötelező elég Nem kell külön pótkocsi az előbb említett fizetnivalókkal, ....ijenkor előjön az agymban.....oldalkocsi külön forgalmival,a kuli külön forgalmival,motorrlal együtt három vizsga három adó.......
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  #23
                  Tervben van.Tesóm elé akar építeni,én inkább mögé a váltó miatt.kicsit macerásabb,de megoldható előre is.Ami jelen állapotában a használatot illeti:igazából a bátyámé a gép,rögtön belebolondult(megértem),most már fél tőle,mint a tűztől pedig csak egyszer ment vele,meg örököltem,nem vészes.Merőlegesen traktor csapákon próbáztam,szépen átballag,én meg löbögök utána, rendesen megrángat,de meg lehet tartani.Amúgy könnyen irányítható.Kipróbáltam difizárral is,na ott van az hogy arra megy,amerre ő akar,tök egyenesen,ember nincs,aki elfordítsa.Mondjuk,ez a földmunkákhoz való,szántáskor bele viszed a földbe,difizár,gáz,elengeded és sétálsz utána.Durva jószág az biztos,azért a 90 kilómmal meg fogom.Ugrott a fogyózás.Kell az ellensúly.Jövőre,ha jobban állok anyagilag,4 kerekűt akarok beszerezni.Addig marad ez vagy így,vagy kap még 2 kereket.Ez egyenlőre igény függő.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: matyi; 2018 nov. 20, 05:53.

                  Komment


                    #24
                    Üdv.Kész lett az orrkerék is,lehet dolgozni.Közben 3 videót fel tudtam már tenni a Youtube-ra.Tudom,nem kapkodtam el,bocsi,próbálom pótolni.
                    www.youtube.com/watch?v=fVeFyVSz_1M
                    youtube.com/watch?v=FDHxAWPoy_8
                    youtube,com/watch?v=ah38LwknuKI

                    Komment


                      #25
                      Szervusz Matyi!

                      Próbáltam a videót megnézni,de kiírja,hogy "Videó nem áll rendelkezésre",-tehát valami nem jó.

                      Üdvözlettel:Che

                      Komment


                        #26
                        Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Próbáltam a videót megnézni
                        Nekem kettő sikerült, talán így könnyebb.
                        A felújítás menetéről csak képeim vannak.Igazság szerint el is felejtettem videózni,csak már végre működjön!
                        Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2018 nov. 24, 19:58.

                        Komment


                          #27
                          Aztán már működik az a diesel:
                           

                          Komment


                            #28
                            Másodszorra meglett a harmadik is:
                             

                            Komment


                              #29
                              Szevasztok.Titusznak köszönet a segítségért a videókhoz.Idő közben megtörtént az első fuvar második nekifutásra.Az elő menetben,kb 5 km után,persze hogy kint az erdőn megszorult a motor.Direkt nem pörgettem nem erőltettem,bejáratós,ráérünk.Haza húztuk,henger le,a dugattyú öntés hibás volt,az alsó gyűrű alatt cm-re egy 5mm-es kis darab levált a faláról.Jó,nem lehet bele látni,nincs röntgen gépem,előfordul.Gravírozót elő,dörzsár fejjel,aztán vízpapírral elsimítani,szerencsére a hüvelynek,gyűrűknek nem lett bajuk,a levált darab meg volt a dugattyúba kenődve.Még 1 órán át néztük van-e MÉG valami.Azóta nincs semmi baja,könnyen indul,használjuk.Mondjuk,tegnap megmutatta-meg akarta mutatni,ki a főnők.Elakadtam egy árokban,a pótkocsi kereke pont akkora,mint az árok.Difizárat bekapcsoltam,néhány próbállkozás,hintázás után,egyszer csak elkapott egy fűcsomót,úgy rántott le a kormány az ülésről,mintha csak 20 kilós lennék.Épp hogy meg tudtam fogni.Még Che írta,nem lehetne átépíteni 4 kerekűre.Igazából ezt leszámítva nem vészes.Be kell támasztani időnként,de amúgy méretéhez,súlyához,erejéhez képest könnyű megtartani.Ügyes masina,hatalmas erővel.Behozza az árát.Tavasszal megkapja a full generált.Most már jó helyen van.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X