Köszönöm.Hadd kérdezzem meg:hogy lehet ide videót feltölteni?Van már tizensok videóm a traktorról minden féle formátumban,bátyám telefonjával,tabbal is próbáltam,nem engedi a rendszer.Ilyenkor mi van?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Sachs D600L 2 ütemű dízel felújítás
Collapse
X
-
matyi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseIlyenkor mi van?
Komment
-
Kedves Matyi!
Nem lehetne ezt a kis gépet átalakítani,valamilyen derékba csuklós négykerekűvé?Az biztos,hogy nagyon hasznos kis gép,de nem lehet kellemes egész nap futkosni utána,bár a lábizmoknak minden bizonnyal jót tesz,de az ízületeknek sokat árthat.Jól sikerült munka,gratulálok hozzá,-használd egészséggel!
Üdvözlettel:Che
Komment
-
Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem lehetne ezt a kis gépet átalakítani,valamilyen derékba csuklós négykerekűvé?A"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
Tervben van.Tesóm elé akar építeni,én inkább mögé a váltó miatt.kicsit macerásabb,de megoldható előre is.Ami jelen állapotában a használatot illeti:igazából a bátyámé a gép,rögtön belebolondult(megértem),most már fél tőle,mint a tűztől pedig csak egyszer ment vele,meg örököltem,nem vészes.Merőlegesen traktor csapákon próbáztam,szépen átballag,én meg löbögök utána, rendesen megrángat,de meg lehet tartani.Amúgy könnyen irányítható.Kipróbáltam difizárral is,na ott van az hogy arra megy,amerre ő akar,tök egyenesen,ember nincs,aki elfordítsa.Mondjuk,ez a földmunkákhoz való,szántáskor bele viszed a földbe,difizár,gáz,elengeded és sétálsz utána.Durva jószág az biztos,azért a 90 kilómmal meg fogom.Ugrott a fogyózás.Kell az ellensúly.Jövőre,ha jobban állok anyagilag,4 kerekűt akarok beszerezni.Addig marad ez vagy így,vagy kap még 2 kereket.Ez egyenlőre igény függő.Utoljára szerkesztve a következő által: matyi; 2018 nov. 20, 05:53.
- 1 like
Komment
-
Üdv.Kész lett az orrkerék is,lehet dolgozni.Közben 3 videót fel tudtam már tenni a Youtube-ra.Tudom,nem kapkodtam el,bocsi,próbálom pótolni.
www.youtube.com/watch?v=fVeFyVSz_1M
youtube.com/watch?v=FDHxAWPoy_8
youtube,com/watch?v=ah38LwknuKI
- 1 like
Komment
-
Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésePróbáltam a videót megnézniA felújítás menetéről csak képeim vannak.Igazság szerint el is felejtettem videózni,csak már végre működjön!Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2018 nov. 24, 19:58.
- 1 like
Komment
-
Szevasztok.Titusznak köszönet a segítségért a videókhoz.Idő közben megtörtént az első fuvar második nekifutásra.Az elő menetben,kb 5 km után,persze hogy kint az erdőn megszorult a motor.Direkt nem pörgettem nem erőltettem,bejáratós,ráérünk.Haza húztuk,henger le,a dugattyú öntés hibás volt,az alsó gyűrű alatt cm-re egy 5mm-es kis darab levált a faláról.Jó,nem lehet bele látni,nincs röntgen gépem,előfordul.Gravírozót elő,dörzsár fejjel,aztán vízpapírral elsimítani,szerencsére a hüvelynek,gyűrűknek nem lett bajuk,a levált darab meg volt a dugattyúba kenődve.Még 1 órán át néztük van-e MÉG valami.Azóta nincs semmi baja,könnyen indul,használjuk.Mondjuk,tegnap megmutatta-meg akarta mutatni,ki a főnők.Elakadtam egy árokban,a pótkocsi kereke pont akkora,mint az árok.Difizárat bekapcsoltam,néhány próbállkozás,hintázás után,egyszer csak elkapott egy fűcsomót,úgy rántott le a kormány az ülésről,mintha csak 20 kilós lennék.Épp hogy meg tudtam fogni.Még Che írta,nem lehetne átépíteni 4 kerekűre.Igazából ezt leszámítva nem vészes.Be kell támasztani időnként,de amúgy méretéhez,súlyához,erejéhez képest könnyű megtartani.Ügyes masina,hatalmas erővel.Behozza az árát.Tavasszal megkapja a full generált.Most már jó helyen van.
- 6 likes
Komment
Komment