Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 250 559 felújítás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Jawa 250 559 felújítás

    Sziasztok egy jawa 250 559 szeretnék felújítani és ahoz szeretnék segítséget kérni sajnos egy 1-2 alkatrész hiányzik meg hasonlók.

    #2
    Végül is miben segíthetünk?Amennyiben a-t mondasz,mondj b-t is,mert lehetetlen úgy segíteni,hogy nem hozod a tudtunkra a segítségkérés részleteit!Írd le,hogy hol tartasz a felújítással,milyen alkatrészeid hiányoznak és egyéb segítségre is szükséged van e!

    Üdvözlettel:Che (A kép alul,olyan szmájli pótló)
    sepy és kvaga kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Egyenröle így nézki

      Komment


        #4
        Komplet lámpa kellene meg gyújtás kapcsoló hátsosárvédö még nem biztos.

        Komment


          #5
          Szervusz Rodger25!
          A kép alapján lesz vele meló , nem is kevés! Idő és pénz igényes is a meló ha tényleg komolyan gondolod a felujtítást. Fel a fejjel és sok sikert !
          Ahogy Che barátunk is írta ne habozz ha elakadsz valamiben és kérdezz bátran !
          emu kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Nem nyomtam tetsziket mert abban az esetben ha érzelmi kötődésed van a gép és valamikori emléked között akkor érthető és tényleg meg kell csinálni. Akkor is mint Gábor is írta sok pénz és munka. Eléggé hányatott sorsa lehetett egy elcsépelt kérdés papírja rendben?
            emu kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Szervusz Rodger!

              Szegény motort jól megviselte az idő és gondolom a tárolási körülmények,de innen szép győzni.Ahogy elnézem a képet,bár nem lehet minden részletet látni,hiányzik a lámpakeret a foncsorral és üveggel,hiányzik még a láncvédő és úgy tűnik a kürt nem eredeti.A krómozott alkatrészek teljesen oda vannak,érdemes elgondolkozni azok lecserélésén is.Gondolom a gyújtáskapcsolóba bejuthatott a víz és szétkorrodált,vagy egyáltalán nincs meg,ezért van szükséged arra is.

              Próbáltam rákeresni a bemutatkozásodra,de vagy nincs,vagy nem találom.Nem cseszegetni akarok én senkit,amikor felhívom a figyelmét valakinek a bemutatkozásra,mert az igenis fontos.Hidd el,hogy nem a privát szférádra kíváncsi senki,de jó tudni,hogy hány éves vagy,mi a szakmád és milyen szakmai,vagy iskolai háttér van mögötted.Azért fontos tudni a fentieket,mert egy teljesen más szakmával,esetleg minden gyakorlat nélküli fiatalnak,teljesen másként,sokkal részletesebben el kell magyarázni mindent,mint pl. egy fémipari szakmával rendelkező 30-40-esnek.Mi szívesen próbálunk segíteni kortól és szakmai gyakorlattól függetlenül és úgy gondolom,sőt tudom,hogy itt még senki nem volt lenézve,vagy kiutálva azért,mert valamit nem,vagy rosszul tudott.Saját nézőpontom szerint éppen azt tartom a fórum legfőbb feladatának,hogy átadjuk az ismereteinket és segítsük a gyakorlatlanabbakat,hogy Ők is tudáshoz jussanak,ebben az elanyagiasodott,lelketlen világban.Nem kell sem szégyenlősnek,sem megilletődöttnek lenni,csak bátran és nyíltan,nem akarja itt a tudását senki a sírba vinni,nem egy "fiókba reszelős" csapat a miénk!Azért is jó a bemutatkozásban közölni,hogy merre élsz,mert lehet,hogy csak 20 Km. a távolság tőlem,vagy akármelyikünktől és akkor egy személyes találkozás alkalmával történő beszélgetés a problémáról,többet segíthet,mint 200 ilyesmi levélke.

              Ami a hiányzó alkatrészek beszerzését illeti,az történhet börzéken,jófogásról,veterán apróról,vatera,sőt Emu kollégánk már többször írt valamilyen Szlovák,vagy Cseh forrásról is,meg kell tőle kérdezni,de biztos vagyok,ha olvassa,megemlíti maga is.Nem lesz egyszerű és olcsó dolog sem,mert az árak eléggé elszabadultak,de lépésről-lépésre azért menni fog az,ha kellő az elszántságod és a kitartásod.

              Azt nem írtad,hogy mi a szándékod a motorral,OT vizsga,.....,azt sem,hogy a papírjai rendezettek e,mert az nagyon fontos!

              Nem szaporítom a szót,mert már regény lesz belőle,azt meg azért nem akarok írni,mert nem vagyok akkora talentum.



              Üdvözlettel:Che (Kotasz József Orosháza Viharsarok)
              hármaska, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Emu kollégánk már többször írt valamilyen Szlovák,vagy Cseh forrásról is,meg kell tőle kérdezni,de biztos vagyok,ha olvassa,megemlíti maga is.
                http://www.jawamarkt.cz/cz/jawa-cz-250-350ccm-
                sepy kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Papírjai még nem kerültek elő de keresik. Csak anyira szeretném felújítani hogy motorozhasak vele.

                  Komment


                    #10
                    Gyújtás rész épen. Kár hogy dugó bele szorult a hengerbe.

                    Komment


                      #11
                      Rodger25 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Gyújtás rész épen. Kár hogy dugó bele szorult a hengerbe.
                      Túl sok a kalapács,szerintem vidd el a motor közekéből...legtöbbször nehezen javítható kárt okoz vele az ember!!!A hengerbe fújj csavarlazítótés vedd le a kuplungoldali fedelet a láncfogaskerék anyájával próbálkozz a megmozdítással,oda,vissza a hengert mindenképpen le kell venned:a rozsda,vagy a szorulás eltüntetése miatt..
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        #12
                        Sajnos a felső holdpontnál szorult meg. Sajnos csavar lázító nem biztos hogy jolesz. Kalapácsok ülészár miat kelet kikelet fúrnom és kiütni.

                        Komment


                          #13
                          Rodger25 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Sajnos a felső holdpontnál szorult meg. Sajnos
                          Szerintem a legmenthetőbb helyen ,ha megmozdul a főtengely hengerfejlevétellel áztatva mozgatva meg kell mozdulnia,belehet vetni egy kis meleget,hőlégfuvó vagy benzinlámpa ,persze vigyázva és hülés után áztatni ütögetni mozgatni ...és sok türelem !!!!
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            #14
                            mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            ...és sok türelem !!!!
                            Óvatos türelam, és/vagy türelmes óvatosság.

                            Komment


                              #15
                              Ha már a felső holtponton szorult meg, akkor én úgy csinálnám, hogy leveszem a hengerfejet, csavarlazítóval befúj, majd a hengert kezdeném lehúzni úgy, hogy forgatom ide-oda, ahogy a tőcsavarok engedik.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X