Rodger25 eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa 250 559 felújítás
Collapse
X
-
- 4 likes
-
Rodger25 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseszerintem dinamo résznél van valamit
Ahogy Atti69 is irta, kösd az akksi + a testre, akksi minusz a trafó15 , megszakitó a trafó 1-re
Ha nincs szikra, marad a trafó/kondi mint hibaforrás. Szakadt kondival is van szikra, illetve ha zárlatos akkor nincs, tehát akár le is kötheted tesztelés idejére
- 3 likes
Komment
-
Nem tudom ki hogy van vele , de ez a "+ testelésű " rendszer folyton megkavarja az agyamat ... félúton átváltok "- testelésűre" . Kérem javítson ki valaki a villanyászok közül ...
A trafó " - " pontja az 1-es , normál esetben ide jön a megszakító ... A " + " pontja a 15- ös ide pedig a kapcsolt (gyújtás ráadva) áram . A pozitív testelésű rendszer esetén a megszakítót nem a "+" -ra , azaz a 15-ös pontra kell kötözni (hiszen az a pozitív) , a kapcsolt "-" -t pedig az 1-re ???? a trafónak is van valami tekercselési iránya ... vagy mi . (?) Lehet hogy megint bekavartam De félre értés ne essék nem szándékos .
Egyébként , ha a megszakító szikrázik erősen , a kondi lehet szakadt , vagy kapacitás vesztett - ha pedig - , nincs szikra a kondi lehet zárlatos is , de a rendszerben éppúgy bármi ! Ezért én első körben - három segédkábellel - kiszűrném a helyedben a zárlatot valamint a trafóhibát , vagyis a trafóra egy madzag ráköt , ami megy az akkumulátor " - " -ről az 1-re fixre , a 15-re pedig kettőt ,egy másik 0,22-0,25 mikroF -os kondit bekötni az akku "+"-ra az egyik vezetékre , a másikat meg le-le érintve a "+" hoz szikrának kell lennie . Ha nincs akkor trafócsere , ha van akkor első körben kondi csere , vagy később esetleg megszakító .
sepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA " + " pontja a 15- ös ide pedig a kapcsolt (gyújtás ráadva) áram
- 3 likes
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTest viszi a házat autót!!!
- 3 likes
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseegy testhiba olyan tüneteket képes produkálni, hogy az avatott szakik is erős fejvakarásba kezdenek..
Ezt egyébként sehol máshol nem produkálta. A villamossági szerelők a "fejüket vakarták" és elküldtek a pi..ába mert a szervízben a hiba nem generálódott (a banknál minden nap).
Erre mondta egy akkor ipari tanuló hogy ki kell cserélni a motor és az alváz küzötti testkábelt. erre kapott mindkét mestertől egy nyakast. Vagy egy hónap után miután addig kétnaponta felhívtam Őket, hogy bemegyek és leverem a GM feliratot mint Mekk Eleknél áthidalták egy dróttal és a probléma megszűnt.
Mivel mindkét fas..al voltam együtt katona, visszaadattam a nyakast a tanonccal. pedig akkor a z egyik már vizsgabiztos is volt.
- 6 likes
Komment
-
emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseipari tanuló
sepy és kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni. Feladatom egy 250 559-es eléggé sérült hátsó burkolati elemének felújítása. A csatolt képen bekeretezett kivágásról szeretnék érdeklődni. Mennyire fontos ennek a résznek a pontossága (csak egy kábel megy át rajta, vagy fel kell feküdnie valahova)?
Kép: https://imgur.com/a/ivXdEO6
Esetleg-ha nem nagy kérés-megtenné valamelyikőtök, hogy lefényképez egyet elölnézetből, amelyen jól látszik az alakja? (Vagy egy linket küld, én nemigen találtam róla)
Köszönöm előre is!
- 1 like
Komment
-
Rodger25 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemás fajtát ajánlanak
Így képről ez elég jól hasonlít hozzá.
- 2 likes
Komment
-
Nekem a boltban nem ezt ajánloták. Hamen egy egyszerű fémet https://alkatreszkiraly.com/21000001...OROBA-.559-360.
Komment
Komment