Rodger25 eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa 250 559 felújítás
Collapse
X
-
- 4 likes
-
Rodger25 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseszerintem dinamo résznél van valamit
Ahogy Atti69 is irta, kösd az akksi + a testre, akksi minusz a trafó15 , megszakitó a trafó 1-re
Ha nincs szikra, marad a trafó/kondi mint hibaforrás. Szakadt kondival is van szikra, illetve ha zárlatos akkor nincs, tehát akár le is kötheted tesztelés idejére
- 3 likes
Komment
-
Nem tudom ki hogy van vele , de ez a "+ testelésű " rendszer folyton megkavarja az agyamat ...félúton átváltok "- testelésűre" . Kérem javítson ki valaki a villanyászok közül ...
A trafó " - " pontja az 1-es , normál esetben ide jön a megszakító ... A " + " pontja a 15- ös ide pedig a kapcsolt (gyújtás ráadva) áram . A pozitív testelésű rendszer esetén a megszakítót nem a "+" -ra , azaz a 15-ös pontra kell kötözni (hiszen az a pozitív) , a kapcsolt "-" -t pedig az 1-re ???? a trafónak is van valami tekercselési iránya ... vagy mi . (?) Lehet hogy megint bekavartamDe félre értés ne essék nem szándékos .
Egyébként , ha a megszakító szikrázik erősen , a kondi lehet szakadt , vagy kapacitás vesztett - ha pedig - , nincs szikra a kondi lehet zárlatos is , de a rendszerben éppúgy bármi ! Ezért én első körben - három segédkábellel - kiszűrném a helyedben a zárlatot valamint a trafóhibát , vagyis a trafóra egy madzag ráköt , ami megy az akkumulátor " - " -ről az 1-re fixre , a 15-re pedig kettőt ,egy másik 0,22-0,25 mikroF -os kondit bekötni az akku "+"-ra az egyik vezetékre , a másikat meg le-le érintve a "+" hoz szikrának kell lennie . Ha nincs akkor trafócsere , ha van akkor első körben kondi csere , vagy később esetleg megszakító .
sepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA " + " pontja a 15- ös ide pedig a kapcsolt (gyújtás ráadva) áramA csatlakozások jó érintkezésére is oda kell figyelni.. + egy jó test sokat ér..
- 3 likes
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTest viszi a házat autót!!!autó maradt..
Különben meg ennyi idő után már ez is szép emlék... legalább megszabadultam tőle.
Szakmailag (szigorúan) egy testhiba olyan tüneteket képes produkálni, hogy az avatott szakik is erős fejvakarásba kezdenek..
- 3 likes
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseegy testhiba olyan tüneteket képes produkálni, hogy az avatott szakik is erős fejvakarásba kezdenek..
Ezt egyébként sehol máshol nem produkálta. A villamossági szerelők a "fejüket vakarták" és elküldtek a pi..ába mert a szervízben a hiba nem generálódott (a banknál minden nap).
Erre mondta egy akkor ipari tanuló hogy ki kell cserélni a motor és az alváz küzötti testkábelt. erre kapott mindkét mestertől egy nyakast. Vagy egy hónap után miután addig kétnaponta felhívtam Őket, hogy bemegyek és leverem a GM feliratot mint Mekk Eleknél áthidalták egy dróttal és a probléma megszűnt.
Mivel mindkét fas..al voltam együtt katona, visszaadattam a nyakast a tanonccal. pedig akkor a z egyik már vizsgabiztos is volt.
- 6 likes
Komment
-
emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseipari tanuló
sepy és kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni. Feladatom egy 250 559-es eléggé sérült hátsó burkolati elemének felújítása. A csatolt képen bekeretezett kivágásról szeretnék érdeklődni. Mennyire fontos ennek a résznek a pontossága (csak egy kábel megy át rajta, vagy fel kell feküdnie valahova)?
Kép: https://imgur.com/a/ivXdEO6
Esetleg-ha nem nagy kérés-megtenné valamelyikőtök, hogy lefényképez egyet elölnézetből, amelyen jól látszik az alakja? (Vagy egy linket küld, én nemigen találtam róla)
Köszönöm előre is!
- 1 like
Komment
-
Rodger25 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemás fajtát ajánlanak
Így képről ez elég jól hasonlít hozzá.
- 2 likes
Komment
-
Nekem a boltban nem ezt ajánloták. Hamen egy egyszerű fémet https://alkatreszkiraly.com/21000001...OROBA-.559-360.
Komment
Komment