Atti69 eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
K55 avagy az "orosz csoda"
Collapse
X
-
ezt (sem) nem hagyhattam az enyészetnek :-D Kicsit rozsdi, de teljesen egyben lévőnek tűnik, egy barátommal hozattam el, így még nem láttam. A leszakított tartó a hátulján kísértetiesen emlékeztet a K55 villaszárán lévőre. Aztán mondta az eladó hogy valami s..r teleszkópon volt, de egyszerűbb volt letörni róla mint a csavart oldani.. a telőt meg már eldobta. Azért kíváncsi lennék fénykorában mit tudott mutatni egy ilyen kis spedo oda a telóra felfüggesztve, szerintem rázkódott mint a fene..
Utoljára szerkesztve a következő által: ritt74; 2020 jan. 14, 16:18.
Komment
-
ritt74 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAzért kíváncsi lennék fénykorában mit tudott mutatni egy ilyen kis spedo oda a telóra felfüggesztve, szerintem rázkódott mint a fene..
- 1 like
Komment
-
Ebbe azé beleálltál rendesen... Láttam pár motort már.. s csak a látványért,hangért képes voltam határokat is átlépni. (régebben) Bevallom: működőképes K55 motort még nem láttam. Elhiszem hogy van.. mert a számok alapján megtekerte km órát..Szeretnék... ezzel az élménnyel is "gazdagabb" lenni. No.. mikor indítod!?
- 3 likes
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEbbe azé beleálltál rendesen... Láttam pár motort már.. s csak a látványért,hangért képes voltam határokat is átlépni. (régebben) Bevallom: működőképes K55 motort még nem láttam. Elhiszem hogy van.. mert a számok alapján megtekerte km órát..Szeretnék... ezzel az élménnyel is "gazdagabb" lenni. No.. mikor indítod!?
Szerintem annyira nem lehetett rossz motor, a DKW Rt 125 is strapa gép volt, ez annak a koppintása. Eléggé "fakocka egyszerűségű" szerkezet, két ütem, szóval nem sok minden van ami szar lehet rajta, ebben hasonlatos lehet az MZ Rt is. Az úttartását szidják.. nem tudom szerintem nem lehet rosszabb mint bármelyik vezetett bakteleszkópos gépé ebben az időben. Egy biztos akivel beszéltem és már pöfögött ilyennel annak tetszett.. én pedig remélem lassan kipróbálhatom
Komment
-
ritt74 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemeg ugye az kérdés hogy minden passzolni fog-e pl a gyújtásnál.Gyujtásproblémára: Nézz szét elektromos gyujtás veterán motorra topicban. Ha mérni kell befér-e........ akkor van nálam pár db minta.
- 1 like
Komment
-
Na ma átmostam a teljes vázat Brigéciollal.. meglepően sok szín megmaradt, ez egyre jobban arra sarkall, hogy meghagyjam az eredeti "traktorkéket" A csíkozások viszont csak nyomelemeikben látszanak, ezen gondolkodom érdemes lesz-e újrahúzni vagy inkább érintetlenül hagyjam. Sajnos az évtizedes szmötyi a blokk alatti vázrészről.. hát nem annyira akar lejönni, kapargatni nem merem, ugyanígy a sztenderről semA hátsó sárvédő korabeli hegesztett javítása is odatett a színnek.. Mi a véleményetek, érdemes meghagyni a színt, vagy felejtős?
- 2 likes
Komment
-
ritt74 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseamúgy minden gyári rajta, a színek alapján még a levett kábelek is..1957 03. havi.."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJa.. érdemes elgondolkodni. A jobbikat meghagyni.. a gyengébbet felújítani.
Komment
-
Szervusz Ritt!
Ahogy értelmezem az általad leírtakból és feltett képekből,hogy már annyi K55 gyűlt össze nálad,hogy az két motort is kiad.Atti,mint én is arra gondolhatott,hogy az igen jó állapotú kéket tartsd meg az eredeti festéssel és úgy tedd működőképessé.A többi jelenleg donornak tartott rosszabb külcsínű motorokból,pedig az elképzelésed szerint restaurálj egy másikat,ha akarsz.
- 3 likes
Komment
-
Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzervusz Ritt!
Ahogy értelmezem az általad leírtakból és feltett képekből,hogy már annyi K55 gyűlt össze nálad,hogy az két motort is kiad.Atti,mint én is arra gondolhatott,hogy az igen jó állapotú kéket tartsd meg az eredeti festéssel és úgy tedd működőképessé.A többi jelenleg donornak tartott rosszabb külcsínű motorokból,pedig az elképzelésed szerint restaurálj egy másikat,ha akarsz.Tudom tudom, ne is mondjátok ki.. de megpróbálom.. Igazából van egy másik váz (rosszabb állapotú is) és most már sok alkatrész amiből tényleg lassan két motor is kitellik, de még így is vannak olyan kurrens darabok amik nincsenek meg.. pl gyújtástartó, láncvédő a sebváltómutató bővítménnyel..ma például egy komplett első féklap mellett, benzincsapot és 3 vagy négy eredeti szerszámot (Zsírzó, 1 db kulcs, és egy láncszembontó) is sikerült pár ezer forintért egy korrekt veterános sráctól venni. A kilométerórákkal szerencsém volt, több is van, bár csak egy darab "működik" egyelőre.
- 1 like
Komment
Komment