Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kocka EAN 340/1000 eszterga felújítása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Dogoargentino eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Remélem hogy a passzoság is megszűnik huzamosabb járatás után.
    Nem fog megszünni ! Lazitsd ki 0,03 körülire ha használod és összesimul inkább utána állítod,de igy megragad....
    Kopasz 1 kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #32
      Ok! Ma jönnek meg a tányércsapágyak,(51110,51109)összerakom újra
      Kopasz 1 kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        Összeszereltem az orsót,ok. De viszont a közlő tengely reteszével küzdök,kiszakadtak az M3-menetek

        Komment


          #34
          Ez a retesz korábban középen eltört, viszont az új retesszel meg az agyak nem akarnak csúszkálni rajta

          Komment


            #35
            Dogoargentino eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            agyak nem akarnak csúszkálni rajta
            Fesd meg a tengelyt és mikor végigtolod az agyat befesti a kiálló részt .Esetleg magasabb az ék,esetleg a profil torz..
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              #36
              Újra kell csinálnom az egész reteszt máshova kell fúrni a rögzítő meneteket mert nem fognak, vagy hosszabb csavart hosszabb menettel
              Kopasz 1 kedvelte ezt.

              Komment


                #37
                Szerintem a furatokat tedd új olyan részre ahol, (lehetőleg)a fogaskerék takarásában legyen ne a szélénél.Kisebb eséllyel törik!..
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  #38
                  Az új rögzítő menetekkel tökéletesen illeszkedik az agy a tengelyen, könnyen siklik rajta de nincs lógás
                  Kopasz 1, pasetta és mátéapu kedvelte ezt.

                  Komment


                    #39
                    És akkor elkészült az orsó ház!
                    már csak a hangjára leszek kíváncsi, nagyon patent, csak a motort kell visszakötni
                    Kopasz 1, és 3 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      #40

                      Komment


                        #41
                        Sziasztok!
                        Ma leszedtem a lakatszekrényt.
                        Hát mit Is mondjak.... Elég okádék...
                        De ami a leg kétségbe ejtő az a vezérorsóm kopottsaga,a tokmánynál.

                        Komment


                          #42
                          Viszont hogy jót is mondjak találtam egy oldalt ahol trapéz menetes orsókat lehet anyával rendelni fing pénzekért,irtoztató választékban. Vajone mekkora lehet a vezérorsó menetemelkedése?
                          íme egy jo ötlet a végéret: pozicionáló csap kiszedő kézi készülék!

                          Komment


                            #43
                            Dogoargentino eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Főorsó: 450 mm-es ruddal a tokmánynál alátámasztásnál emelve 0,06mm rugalmas elmozdulás tapasztalható
                            A főorsó holtjátékának ellenőrzését én a mellékelt rajz alapján szoktam ellenőrizni.
                            Eddig még (kb. 50 év) mindig bevált.
                            Attached Files

                            Komment


                              #44
                              Dogoargentino eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              A reteszek elfogadhatóak,főorsón lévő kicsit kottyan,de miután meghúztam a rögzítő csavarokát megszünt a lógás.
                              Retesz csere nem ártana, a csavarokkal történt lógásmegszüntetés nem lesz hosszú élettartamú, no meg, így üthet a kerék is, hangos lesz és előbb-utóbb szétveri magát.
                              Esetleg le is fogazódhat. Láttam már ilyet.
                              Ha már szét van szedve, rászántál időt, érdemes rendesen megjavítani.

                              Komment


                                #45
                                Dogoargentino eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Valamit viszont nem értek,az elülső hüvely anyja előtt van egy ilyen fél gyűrű nem tudom ez mi a πna... Ez valami monyák?
                                Valaki főorsócsapágy beállítást végzett a már túlkopott főorsócsapágyon, és a meneten már a végére ért az anya.
                                Így oldotta meg, ahelyett, hogy kicserélte volna a siklócsapágyat, távtartóként használta a félgyűrűt, hogy tudjon még húzni, állítani az anyán, siklócsapágyon.
                                Sajnos a félgyűrű másik felét kihagyta, amit nem lett volna szabad, mert így félrehúzhatta a bronzcsapágyat, ezáltal félrekophatott (nem biztos) a siklócsapágy.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X