stalker eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Tönkrement fejű inbuszcsavar
Collapse
X
-
Sziasztok!
Az MZ blokk szétszedése közben szembesültem a problémával, hogy korábban a két blokkfelet valamelyik nagy szaki, nagy ügyesen a már eleve szétnyalt fejű egyhornyú csavarokkal rakta össze. Próbálkoztam többféle méretű csavarhúzóval. Amelyiknél még tűrhető állapotú volt a horony, azokat sikerült is oldani. Viszont a rosszabb állapotúakból kifordul a csavarhúzó, amint elkezdeném nagyobb erővel forgatni. Összerakásnál biztos hogy imbusz fejűekre cserélem az összeset, mert ezek az egyhornyú csavarok borzalmasak! Van egyéb trükk a csavarlazítón, ütögetésen kívül? (Ja, ráadásul a blokk öntvénybe be vannak süllyesztve a csavarok, így új vagy mélyebb hornyot sem tudok rá vágni
)
Előre is köszönöm!
Üdv.:dongós
Komment
-
persze : az rendes ütésdongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseütögetésen kívül
---ütvecsavarhúzó -csodát tesz
- 5 likes
Komment
-
Azt vágott fejűnek hívják.egyhornyú
Pontozd meg középen, és fúrd ki. Gyorsan megvan.
Ilyen csavaroknál szoktam készíteni olyan csavarhúzót, mint ami az alábbi képen a harmadik. Ha azzal nem jön ki, akkor fúrógép megoldja.
az meg a belsőkulcsnyílású, hatlapú. Figyelj majd arra, hogy nem végig menetesek. Előfordul, hogy nem kapsz megfelelő hosszban, és vágni kell. Ebben az esetben a menetet is lehet, hogy tovább kell rajtuk vágni.imbusz
- 3 likes
Komment
-
Mint az egyik kollégámat. Aki mindig átszabja magát borotválkozás közben / helyettAzt vágott fejűnek hívják.
- - - Updated - - -
Affene. pedig direkt wikipédiáról néztem, hogy ne írjak baromságotaz meg a belsőkulcsnyílású, hatlapú.
De csak sikerült
Köszönöm a sok segítséget, Atti69 által csatolt kép, első tipusú csavarhúzókkal próbálkoztam. Akadót megpróbálok szerezni... Ha az sem jön be, marad a fúrás. Bár attól kicsit tartok, mint általában az "utolsó esély" tipusú dolgoktól
- - - Updated - - -
Ez viszont nem jó hírFigyelj majd arra, hogy nem végig menetesek.
A hossz módosítás még nem is lenne gond... mindegy, ha veszek bele új, vágott fejűeket, azzal is össze lehet rakni egyszer normálisan...
Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2015 júl. 03, 10:11.Lemezjáték és kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
Inkább egy 6-os menetmetszőt vegyél... és 8.8-as bkny csavart. (din 912)mindegy, ha veszek bele új, vágott fejűeket,
- - - Updated - - -
Van kopott csavarhúzód? Köszörüld át ilyenre, melegítsd fel meggypirosra, majd hűtsd le olajban. Ha jó az anyaga, akkor nem fog eltörni az első próbálkozásnál (viszont piszokul megkeményedik, és tartja az élét). Ha gagyi, akkor eltörik.Akadót megpróbálok szerezni...
- 2 likes
Komment
-
Amit nem lehet, mert mángorolva vannak.Ebben az esetben a menetet is lehet, hogy tovább kell rajtuk vágni.
Általában a 40 mm M8 felett, és a 20mm alatta meg szokott lenni a menethossz.
Még valami. Az Izsbe nekem nem ment bele a bkny csavar, mert süllyesztett a csavar helye, és a fej nem fért bele, mert nagyobb, mint a régié. vagy a csavar fejéből kellett volna köszörülni, vagy felmarni nagyobb átmérőre a süllyesztéseket. Ez alapján az Mzbe se fér bele, mert rokonok. Így nekem visszamentek a gyáriak.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 júl. 03, 11:49."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
A jobb minőségű csavar általában nem mángorolt.Érdemes rá áldozni és utána tartósabb.Sárvédők belsejébe érdemes Ko-s anyát és alátétet tenni és megjegyzendő mikor szereled össze csak kicsi fáradtság jobb zsírral kend be a csavart. Később mikor szét akarod szedni akkor érzed az előnyét.Ha nem OT-re készíted külsőleg is használható a saválló anya és alátét. Jobb mint krómoztatni és 1 év múlva rozsdásodik!
- 1 like
Komment
-
???????????????????????????sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA jobb minőségű csavar általában nem mángorolt
- 2 likes
Komment
Komment