Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Koyo csapágyak jelölése a dobozon, csapágyon?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Koyo csapágyak jelölése a dobozon, csapágyon?

    Sziasztok!

    Nem tudom valaki tudja e hogy a koyo csapágyaknál ha a dobozon jelölve van a C3, az minden esetben a csapágyon is jelölik?

    A dilemmám a következő: Vettem 3205-ös főtengely csapágyat C3-ast Koyot. ennél a dobozon igen a csapágyon viszont nincs C3 jelölés. Eddig amit vettem koyot emlékeim szerint mindegyiken jelölve volt a C3 nem csak a dobozon. Pl a 6205-ös is így van.
    Ráadásul a doboz koyo feliratos ragszallagal is le volt ragasztva de ebben az esetben az sem volt. Sőt a kis tasak amiben a csapágy van, az sincs lezárva mint más esetben volt.

    Most elbizonytalanodtam nem e a raktári dolgozó cserélgeti a csapágyakat a dobozban, aztán maszekban eladja a C3-as csapágyakat fél áron, a dobozába meg simát rak..?

    Nem vagyok paranoiás de annak idején vettem az opel omegám adagolójához nagynyomású részt ami Bosch dobozban volt. De beépítésnél kiderült hogy valami kinai szar. Még szerencse hogy elismerték a "cserét" és kaptam igazi Bosch-t.

    Nincs valakinek esetleg fényképe Koyo C3-as 3205-ös csapágyról. A neten nem találok csak dobozos képet.

    #2
    A Koyo-n a belső gyűrűn van jelölve a C3, úgy olvasható mint a szám.
    elsőre úgy emlékeztem, hogy a külső gyűrűn kívül a hengerpalaston, de nem.
    a fólia is zárt a gyári csomagoláson, ki se kell bontani es látszik a c3
    vidd vissza es vágd a fejéhez. Vegyen elő egy bontatlant es látni fogja/fogod.
    OdinHEM, György Bognár és Tamás78 kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Na igen. A fejéhez vágnám én is de kiéhez? A csapágy boltos úgy rendelte. Pénteken voltam megrendelni és keddre jött meg.(ezért nem is tudna ebben a méretben bontatlant mutatni) Én mivel hétköznap nem vagyok itthon ezért a fiam ment el érte. De ha én is mentem volna érte nem hiszem hogy a helyszínen átvizsgálom a terméket. Hétfőn pont szabin leszek, elviszem és megpróbálok valamit intézni. Csak így hogy nem találok valami képet vagy bármit amire hivatkozni tudnék nehéz lesz. Gondolok arra hogy egy C3-as csapágynak a csapágyon is fel kellene lennie tüntetve a C3-nak. Ezért lenne jó legalább egy kép.

      Komment


        #4
        Szervusztok!

        Gondolom a szép szó többet érne,-a boltos szerintem nem is ludas,szemben a központjával,ahonnan az árút beszerzi.A helyedben én kérném az árú kicserélését,az általad eredetileg megrendelt KOYO C3-ra,mert ehhez jogod van,de szép szóval.

        A C3-as jelölésnek valahol benne kell lenni és ha nincs,akkor ez elég hivatkozási alap a cserére.Az is elképzelhető,hogy az eladó nincs tisztában,a C3 jelölének a jelentésével és elsiklott felette,tehát valahol az ő sara,de azért csak szép szóval,kulturáltan,ahogy azt illik.

        Üdvözlettel:Che
        Titus, György Bognár és 4 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Egyetértek Che, a csomagolás nagyon fontos, mit hogy mond el az ember, a fejéhez vágást en is képletesen értettem.
          holnap Herceghalomra megyek motorozni, de ha vasárnap délutánig nem jön kép, akkor írj privatot es csinálok en egyet. Mindenképp jelölve van a c3 különben össze lehetne cserélni a normal csapaggyal. Ha ez nem egy nagyon pici bolt akkor lenni kell a készleten mas c3-as csapagynak is, azon meg lehet mutatni.

          Komment


            #6
            ptm004 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            a csomagolás nagyon fontos
            Igen az rendben is van. A dobozon rajt a c3. Csak magán a csapágyon nincs. Mint írtam amiket eddig vettem más méretű koyo csapágyat, azoknál jelölve volt a csapágy is. Ezért is kimondottan a 3205-ös C3-as koyo csapágy képére lenne szükségem.
            Nem tudom mozgatásra meg lehet e állapítani hogy c3-as e? Gondolok arra hogy talán nagyobb a mozgása, kotyogása....
            Lehet jó nagy baromságot írtam de talán...

            Komment


              #7
              Üdv.
              C3 A normálnál (CN) nagyobb csapágyhézag(skf)
              A C3 a nagyobb fordulatbírást is jelöli, gondolom a nagyobb hézag miatt a hőtágulást jobban tűri.

              Apropó van már tapasztalata valakinek a koyo minőségét illetően,nekem gyanúsan olcsónak tűnik( de az is igaz, hogy a japánoknak ez egy "elavult", könnyen gyártható termék)?
              Főtengelyre szeretnék görgős csapágyat.
              Utoljára szerkesztve a következő által: majdánka; 2013 szept. 21, 10:50.
              György Bognár kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Az biztos,hogy rajta kell,hogy legyen a gyári koyo csapágyon(meg minden rendes minőségű csapágyon)a külön jelölés.Nekem koyo van a mociban és van jelölés rajta nem csak a dobozon!Menj vissza nyugottan reklamálni,hogy nem azt kaptad amit kifizettél.




                Szia majdánka én az MZ-be vettem főtengely csapágynak KOYO-t három éve és nincs gond vele,nem rossz minőségű bár annyira nem is olcsó(bár kinek mi az olcsó,embere meg pénztárcája válogatja)6000Ft volt darabja.Szerintem vegyél bátran.Ja és a dobozán rajta van a SEIKO felirat is ami már magában is jól hangzó név pláne ismerve a termékeit!
                Utoljára szerkesztve a következő által: György Bognár; 2013 szept. 21, 18:04.
                majdánka és kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Sziasztok!

                  Bátran merem ajánlani az FAG-csapágyakat is. A békéscsabai kereskedő szerint Dél Korea nem engedi meg magának azt a luxust, hogy Kínában gyártasson, mint az SKF. A Koyo-ról nincs ilyen információm, de ár-érték arányban szerintem nem rosszabb az FAG. Az Opelekbe a kereskedő szerint ezeket rakják. És az áruk kb. 2/3-a az SKF-ének.

                  Komment


                    #10
                    Érdekesek ezek a csapágy árak is. Azt mondják a Fag aztán a Koyo és utánuk az Skf a minőségi sorrend.

                    Ezen az oldalon találtam csapágyat ebben a méretben és c3-ban: http://www.autoscsapagy.hu/items$3205%5CC3$SKF.html?act=search&ID=3069&typ=Item

                    Azon gondolkozom rendelek Fag-ot mert már unom a tilitolit a Koyoval.
                    Vagy tud nekem ajánlani valaki egy weboldalt ahonnan biztos c3 Koyot kapok?

                    Komment


                      #11
                      Ne und meg, mi sem unjuk. A Koyo jó es nem szükséges jobb. Ha versenymotort építész, akkor skf kell, de a normal igénybevételére elég a Koyo.
                      c3 ha törik ha szakad rajta van, mert fel kell tüntetni.
                      Fag-ra áttérni egy ilyen apró probléma miatt nem lenne bölcs, mert ezt nem kell feladni. Vannak ettől nagyobb dilemmák.

                      Komment


                        #12
                        Szerintem sem kell "kidobni" a Koyo-t, én is használtam a Maxnál, jó ár/érték arányú, és a C3 emlékeim szerint jelölve volt rajta , eleve gyanús az esetedben, hogy nem sértetlen csomagolásban volt.
                        Sok esetben nem is igazán a csapágy minősége okoz problémát, hanem a szakszerűtlen beszerelés............és utána lehet olvasni hogy milyen sz*r az SKF. FAG stb...pedig csak nem "nagykalapáccsal" kellett volna beszerelni.
                        A másik probléma szerintem a hamisítás, ugyanúgy mint a gyújtógyertyák terén, ezzel alaposan megtépázva az érintett márkák hírnevét.
                        (megjegyezve azért hogy a görgős csapágyak nem az olcsó kategória a Koyo-nál sem, a lánckerék kihajtásnál lévő hengergörgős csapágy bőven 6 ezer fölött volt, és nem nagyméretű darabról volt szó, a főtengely görgős csapágya pedig bőven tíz fölött volt az árlistán)

                        Komment


                          #13
                          Nekem az összes felújított motorban (két Simson, Pannónia) FAG csapágyak vannak, semmi baj nincs velük. Arra a használatra amire nálam kell jók.

                          Komment


                            #14
                            Hát igen egy veterános általában nem versenyezni szokott a gépével nem használja a piros tartományban a fordulatszámmérőt(már amelyiken van),hanem normális módon közlekedik.Oda bőven megfelel a FAG,KOYO és az SKF is,csak szakszerűen kell beépíteni és sok-sok ezer kilómétert elmennek ezek a gépek.

                            Komment


                              #15
                              Evvel kapcsolatban csak annyit, hogy egy ismerős csapágy boltos is a saját motorjába is FAG csapágyat tett és kérdésemre a válasza aBMW-sem Toyota.Ha ő hülyeséget mondott akkor azt hittem el és bocs.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X