Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Koyo csapágyak jelölése a dobozon, csapágyon?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Elnézést , hogy bele"pampogok" !

    Sok vélemény a müanyag kosaras csapágyakról az , hogy kevésbé koptatja a golyókat a kosár , a kosár és a gördülő elem között kevesebb kenőanyaggal is beéri , a többi érintkezési helyen legördülés van ! (csapágyon belül...) , valamint 125 C-fok elegendő kellene lennie egy friss üzemanyagban lévő , jó minőségű 2T kenőanyaggal kent főtengely csapágyhoz. Természetesen a nagy fordulatszám és az ez által megnövekedett hőmérséklet okozta "játék" vesztés a kenőanyag kiszorítását is eredményezheti , ami idő előtti túlhevülést illetve elhasználódást okoz ...
    Egyébként én is jobban szeretem a fémkosaras kivitelű csapágyakat , (láttam már bronz kosarast is ???) valahogy nagyobb a biztonság érzetem ezzel kapcsolatban .
    A ZKL , illetve ZVL csapágyak (Cseh , illetve Szlovák gyártmány , állítólag a szlovák gyár készíti az INA görgős ,tűgörgős csapágyakat , ami ugye igencsak jó minőség) még ha mégannyira is középkategóriásnak számítanak , nekem nagyon beváltak ! A Borsod -Trade Kft -nél vettem legutoljára K.barcikán C3 minőségben szerintem jó áron !

    Komment


      #47
      hogy kevésbé koptatja a golyókat a kosár
      Szinte hozzá se ér. A kosár anyaga lágyvas, réz etc. És a folyadékdinamikából adódóan csak folyadék éri a felületet mozgáskor.
      zahi, CZsolti és joker kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment

      Ugrás az oldal tetejére
      Working...
      X