Közlemény

Collapse
No announcement yet.

FIAT 850 javítása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    FIAT 850 javítása

    Lenne néhány kérdésem, mely elárulja gyakorlatlanságom:
    1. Hol lehet leengedni a váltóból az olajat?
    2. A fékcsövek szabványosak, vagy pótolhatatlanok? Le szeretném venni a hátsó lengőkarokat, de az összes fémfékcső-anya le van sarkalva.

    #2
    A váltó oldalán van két 17 mm laptávu , kimondottan látható hogy dugó ( csavar ) az alsó . A ferdén felette lévő pedig a betöltő . ( a könyvben leírt 2 lit -szemben célszerü 1,7 et betölteni .

    A fékcsöveket le kell vágni , minden kapható , filléres dolog . ( használd a clabkardot -mikor elöször hallottam ezt a szót a relkámokba , sokáig nem is értettem , hogy mi a f...z ez . )

    A lengőkar szilenteket--- ha szükséges -- csak célszerszámmal szabad cserélni --mert elba...d .

    Ha a lengőkart homokolni akarod , akkor a csapágyházat vedd ki . A homokolás után a lengőkar csapágyház felőli végét célszerü --mártva bő alapozóba meríteni . ( majd meglátod miért )
    Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2016 jún. 12, 15:15.
    OdinHEM, zahi és sepy kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      A lengőkar szilenteket--- ha szükséges -- csak célszerszámmal szabad cserélni --mert elba...d .
      az vajon miacsoda?? és honnan van???

      A váltó csereszabatos a Limousinéval?

      Komment


        #4
        A szilent cseréről már valahol írt Joker és a kinyomó szerszámot is le rajzolta. Sok spultot el állítottak már a nagykalapácsos, okos " szerelők"!

        Komment


          #5
          emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          A váltó csereszabatos a Limousinéval?

          Teljes mértékben , sőt még jobb is -hosszabb a diffiáttétel .



          emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          az vajon miacsoda?? és honnan van???
          ...esztegás ember csinál , egy fiatos embernek ---van ilyen
          OdinHEM, Atti69 és sepy kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Kedves Emu! Csak nem látni fogunk Kesziben egy 850-es FIATOT?.
            sinter kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Az enyémet nem valószínű, minél jobban szedem szét annál feneketlenebb a kút.

              Úgy néz ki ami gumiból van az mind kuka.
              Távlati terveim között az aug. 20.-i Siófoki börze lábon történő meglátogatása szerepel.
              Ha anyagilag kibírjuk az első és hátsó futómű kijavítását.
              OdinHEM kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Ha anyagilag kibírjuk az első és hátsó futómű kijavítását.
                ha felhozod az elejét , megcsinálom a f. csapszeget --van csapszeg is .

                de este okosabb leszel .
                OdinHEM, sepy és Atti69 kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Találós kérdés .
                  Mi ez ?

                  Click image for larger version

Name:	850 olajszűró 004.jpg
Views:	1
Size:	193.4 KB
ID:	148878Click image for larger version

Name:	850 olajszűró 005.jpg
Views:	1
Size:	193.6 KB
ID:	148879

                  Komment


                    #10
                    Üdv joker!

                    Ez egy centrifugális olajszűrő. A Fiat több típusánál is alkalmazta.A Polski 125-ön is ilyen volt.

                    Komment


                      #11
                      Újabb kérdés merült föl!
                      Lecipeltem a padlásrók aLimusine váltót és közben megtaláltam a hátsó lengőkarokat, rugőkat, a hűtőt, első futóművet.
                      A hátsó lengőkarokon és rugókon nem látok különbséget a Coupéhoz képest, de hátha valamit nem vettem észre.

                      A hütő a benzintank és az első futómű viszont csak akkor lenne összehasonlítható ha ki lenne véve az eredeti- Feleslegesen nem cipelném le ezeket.

                      Komment


                        #12
                        Szervusz Emu!

                        A hátsó lengőkarok,rugók és az összes fék alkatrész megegyezik a coupéval.A lengőkar nagy értéket képvisel,mert általában erősen korrodáltak.A hátsó rugók és az első laprugóköteg is azonos.Azonos továbbá az első futómű minden alkatrésze,kivéve a dobfékhez kötődő elemeket.A gumi fékcsöveket a LADA fékcsöveivel lehet pótolni,némi átalakítással,-a fém fékcsőhöz csatlakozó oldalra laptávot kell készíteni.

                        A hűtöket a kontinentális klímáknak megfelelően,mint a légszűrőket,többféle változatban gyártották,de méreteiben azonosak.A benzintank azonos,-a betöltőben nem vagyok biztos,de úgy vélem az is.

                        Az első féket (tárcsafék),jól lehet helyettesíteni,a FIAT 127,Panda,Uno fékcsatlóinak alkatrészivel (dugattyú átmérőire figyelni),a hátsó fék alkatrészei szintén megegyezőek a fenti típusokkal.A kis Polski,vagy a 750-es Zastava függőcsapszeg és annak alkatrészeinek azonossága majdnem biztos,mint a lengőkar szílentek is ,de azért ezt vásárlás előtt át kell mérni!

                        Amerikai exportra készültek a 850-es coupék kétkörös fékkel is,nekem nagyon gyanús a kis Polski főfék munkahengere,de még nem jártam utána,de a szakkönyv megemlíti.

                        A 850-esek főfék-munkahegere,a maga alumínium házával,egy gyenge pont.

                        Üdvözlettel:che

                        Komment


                          #13
                          Jók a hírek köszönöm!
                          Joker sok hasznos információt tolt a fejembe, közben demonstrációt is tartva, mely alapján megállapítottam hogy az enyémen nagyőn jók vannak. Aztán a padláson találtam Limousinét szintén jó nem összevert állapotút, így most van arra lehetőségem hogy egyikkel menetkésszé teszem a másikat viszont rendesen rendbe lehet tenni.

                          Komment


                            #14
                            Uraim előfordulhat hogy egy 850 Coupe lámpáját csak úgy lehet javítani hogy az állítócsavarokkal kiveszzük a lámpaköcsögből, így az összes beállítását elbarmolva???
                            Nme találok más megoldást de nem hiszem el hogy pl egy égőcsere ilyen bonyolult lenne.

                            Komment


                              #15
                              emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Nme találok más megoldást de nem hiszem el hogy pl egy égőcsere ilyen bonyolult lenne.
                              Nem hiszem ! rugós füleknek kell tartani másképpen rendkivül bonyolult lenne a rögzítés ! Kipattintható vagy kiakasztható rugókon kell nyugodnia.
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X