Közlemény
Collapse
No announcement yet.
D Csepel benzincsap
Collapse
X
-
Üdv.Elvileg gumi tömités való bele,a parafát szétszedné a retesz szerintem.De ez az én véleményem.Hogy kapnál-e boltban hozzá valót,nem tudom,(attól is függ,az eladó mennyire kötekedős,ismerek ilyent)viszont volna egy esetleges mentőötletem:GÉPBONTÓ KFT.2040.Abony.Veterán motor alkatrészeket árulnak,tulajdonképpen veterán motor bontó.Hátha találsz ilyen vagy hasonló csapot.Matyi voltam.Sok szerencsét.Találtam elérhetőséget.jarmupoint.hu,06/30/4483078Utoljára szerkesztve a következő által: matyi; 2012 jan. 31, 10:59.
-
Szervusztok!
Nem akartam új témát indítani,a Csepelek tanksapka tömítését illetően,ezért "besuvasztom",a mondandómat ide,elvégre a tanksapka is a benzinnel kapcsolatos.
Tegnap olajat cseréltünk a szomszéd Renault Cliojában (benzines).A lecserélt olajszűrőt,szokásomhoz hűen elhoztam,mert az ilyen eldobni való szűrők belseje nagyon jó kis rugót,esetenként rugókat rejteget,melyeket szétszedés után elteszek,a "minden esetre" rugógyűjteménybe,-hátha még jó lesz valahova,vagy valakinek pont ilyenre lenne szüksége.Első lépésként kipattintottam,azt a téglalap szelvényű gumi alátétet,mely a motorblokk és a szűrő közti tömítés funkcióját látja el és törölgetése közben,úgy szemre,eszembe ötlött,hogy nem e lenne alkalmas a gumialátét,a Csepel tanksapkájának tömítésére.Bele próbáltam a tanksapkába,és csodák-csodája pontosan illeszkedett és rögzült,feltekertem a tankra,többször is és úgy tűnik jól zár.Igaz "szárazon próbálgattam és majd csak a használat döntheti el,mennyire bírja a benzint,de úgy vélem,ha a forró motorolajjal való érintkezést,ha bírta,megfelelő lehet ide is.
A fentieket azért osztom meg veletek,mert mint látjátok,néha az eldobós dolgokból is lehet még valami hasznosat csinálni.
A szűrő leírása:SCT Gemany SM 127 OIL FILTER
Üdvözlettel:Che
- 8 likes
Komment
-
Sikerült szereznem egy érdekes D csepel tankot. A beöntő nyílása lényegesen kisebb mint a mostani gépemen, alig 4 cm és a szokásos szűrő sem fér el benne. Gyári nem hekkelt. ?ég az eredeti gyári festék volt rajta amit most szedek le. A teljes felületén szinte lerobbanthatatlan gitt, alapozó, és nitróval oldható fekete festék van. a csíkozás fehér színű. A jól tapadó gittet tervezem egy átcsiszolás után fennhagyni és erre meg a fémtiszta felületre fújom fel majd az új gitt réteget. Látszik hogy a rétegrendben a fémre először a gittet rakták és utána az alapozót. Ti mit csinálnátok? szedjem le fémtisztára és utána alapozó gitt festék? Van egy érdekes epokitt szerű valami az alján azt nem bántottam szerintem valaha lyukas volt és azzal oldották meg.
- 2 likes
Komment
-
valószinüleg,csepel tankod,van nincs rajta térdpárna ijenek voltak az első 125-ös gépeken 49-51-körül ezek voltak a lemezvillások és az átmeneti elsőteleszkópos motorok."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 4 likes
Komment
-
mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseés az átmeneti elsőteleszkópos motorok."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Talán nem késő még, de ha jól látszik az eredeti csíkozás netán csepel felirat(ha nem matrica van rajta)azt hasznos lenne fényképekkel megörökíteni az utókornak mielőtt lecsiszolod/lemaratod. Akár nekünk is megmutathatod. A 125/49-es Csepelek tankjának legfőbb jellemzője a kisebb méretű betöltőnyíláson kívül az elülső felfogatófülek elhelyezkedése. Az elöl teleszkópos Csepelek esetén ezek lejjebb vannak, mint a lemezvillás 125-ösönél. Ha van egy teleszkópos tankod összehasonlítási alapként akkor könnyen kideríthető a tankod származása. Persze ezeket a füleket nem nehéz máshova hegeszteni, de az általában meglátszik hogy eredeti-e a hegesztés. Az újrafestéshez pedig annyit, hogy a régi gittet nem szükséges leszedni, pláne ha egy egészséges nem agyonhorpadt, szitára hasonlító tankról beszélünk.
- 2 likes
Komment
-
A Csepel felirat is festett, nem matrica. Lefényképeztem de valamiért nem lehet mostanában képet feltölteni. Már írtam az admin-nak de nem válaszolt. Nem horpadt, nem szita, egy helyen volt lyukas még anno, az alján ahol a vázhoz hozzáérhet, de azt vmi epokitt szerű fehér anyaggal beragasztották a tanksapka is meg van, az viszont horpadt, de talán menthető. A felfogatások az eredeti helyén vannak. a Csíkozás fehér. Maga a festék egykomponensű nitróval simán lejön. Gumis tank felfogatásnak helyét nem látni egyáltalán, hacsak nem ragasztották! Amint lehet képet feltölteni, felrakom, Azóta szépen lecsiszoltam, majdnem 50%-ban meghagytam az eredeti hihetetlen jól tapadó kittet! A kisebb horpadásokat fogom hétvégén kihúzatni, aztán kittelés, filler, alapozó, és fújás. Nem kapkodok, tartalék alkatrésznek kell, vagy ha egyszer mégis összerakom a másik gépet
Komment
-
Szervusztok!
Találtam a va..rán,egy két csonkos Orosz benzincsapot,hát-ha valakit érdekel.Megpróbálom a képet feltölteni róla,bár tegnap valamiért nem ment,ha nem sikerül,akkor leírom,a hirdetés adatait,csak akkor ki kell keresni,a sok "érték"közül.
Nem megy a képfeltöltés valamiért,ma sem,pedig a szokásos módon próbálom.Nem tudom mi a fene baja van velem a technikának.
A hirdetés leírása:
Hirdető:Garga Pritics (Bács_Kiskun Kunszentmiklós)
Aukció vége:2013.05.27. 15:23:01
A benzincsap állapota:új (a képen is újszerűnek tűnik)
A licit tegnap 2000,-Ft.-on állt,ma nem néztem meg,-a licitlépcső 200,-Ft.
Tudom nem Csepeles téma,de ide tettem be,mert hirtelen nem volt jobb ötletem.
Üdvözlettel:Che
Ismételten megpróbáltam feltölteni a képet,nem veszi a sebességet,valamiért nem sikerül,egyébként egy elmentett jpg..
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA tanksapkája ha minden igaz alumíniumból van,
Komment
Komment