Közlemény

Collapse
No announcement yet.

D Csepel benzincsap

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Közel 4 hónap állás után végre ismét pöfög a gép. Szebb hangja van,mint az eredeti blokkal. A próbaút sajnos elmaradt a benzincsap miatt, ott is dől a benzin ahol nem kéne! Bízom benne,hogy csak kiszáradt a tömítés a 4 hónapos állás miatt. Ha nem,akkor hol és milyen tömítés van benne? (még az eredeti, "tili-toli" csap van rajta)
    És pár perc alatt meg is találtam a választ a kérdésemre! Ezért ez a legjobb fórum! Nem kell órákig keresgélni!
     
    Lemezjáték, Atti69 és mátéapu kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Ha nem,akkor hol és milyen tömítés van benne? (még az eredeti, "tili-toli" csap van rajta)
      Akkor most kell válasz, vagy nem? Ha meg megoldottad, akkor gratula!
      wsievers és Che kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Szebb hangja van,mint az eredeti blokkal.
        Egészséges hang, szinte éreztem az orromban a kipufogó füstjét...

        Komment


          #19
          Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Akkor most kell válasz, vagy nem?
          Meghallgatnám Te mit ajánlasz!

          Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          szinte éreztem az orromban a kipufogó füstjét...
          Én is,már nagyon vágytam rá, elhiheted!

          Komment


            #20
            Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Meghallgatnám Te mit ajánlasz!
            Van 3mm-es teflon lemezem ami elég rugalmas, ezt használom amíg kitart. Mivel ez nehezen beszerezhető, ezért a gumírozott, esetleg normál préselt parafa lemez (ami könnyen beszerezhető) beválhat. Szedtem szét bőrözött csapot is,az is ellátta a funkcióját.

            Komment


              #21
              Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Van 3mm-es teflon lemezem ami elég rugalmas, ezt használom amíg kitart. Mivel ez nehezen beszerezhető, ezért a gumírozott, esetleg normál préselt parafa lemez (ami könnyen beszerezhető) beválhat. Szedtem szét bőrözött csapot is,az is ellátta a funkcióját.
              Akkor ha jól értem a teflonos minden helyzetben jó, a másik kettő hátránya ha hosszabb ideig nem érintkezik benzinnel kiszárad és a csap csepeg összekeni a csacsi-ragyi blokkot tehát egy ritkán használt veteránjárműben végszükség esetén ???

              Komment


                #22
                emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Akkor ha jól értem
                Jól érted. A veteránozás ilyen.. szöszmötölni kell ezzel-azzal.

                Komment


                  #23
                  Köszönöm Ati, majd beszámolok,hogy nekem mi válik be!

                  emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  egy ritkán használt veteránjárműben végszükség esetén
                  Használd többet! Vizsga rá, oszt kész!

                  Komment


                    #24
                    4 napja végre ki tudtam próbálni a Csepelemet a csere blokkal!!
                    A csapnál beigazolódott amire gondoltam: kiszáradt a tömítés. 3 hete "orrán-száján" dőlt a benzin,szombat reggel már csak szivárgott, délután pedig tökéletesen zárt.

                    Csak egy rövid kört mentem de az feltűnt,hogy baromi kemény a kuplung, 1 kézzel alig lehet behúzni. Szerintetek miért? A bowden maradt ami a másik blokknál volt, az elvezetésén nem változtattunk. A másik blokkról leengedett, 500 km-t üzemelt motorolaj van a gépben,tehát az olaj is kilőve szerintem...

                    Komment


                      #25
                      Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      ,hogy baromi kemény a kuplung, 1 kézzel alig lehet behúzni.
                      Akaszd ki a bovdent,a ház maradjon és próba,ezután csak álítani tudsz a középcsavaron a kuplungnál:lehet kopott a kiemelőbütyök és ha más helyre állítod(pl kifelé tekered) és a bovdent utánna állítod ,ha könnyebbedik valószínűleg az a gond.
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        #26
                        Sziasztok!

                        Úgy gondolom, hogy ide tartozik

                        Érdeklődnék, hogy találkozott-e már valaki a benzincsap tankban levő végére forrasztott szűrővel.
                        Illetve cserélt már valaki olyat?
                        Meg tudnátok mondani, hogy milyen anyagból tudnám reprodukál

                        Van egy szűrő a benzincsap után,de még nem sikerült a tankot teljesen kitisztítanom és a benzincsap folyamatosan eltömődik.
                        Illetve +1 "védelmi vonalként" is szeretném állandósítani ott.

                        Előre is köszi

                        Komment


                          #27
                          Egy régebbi megoldás a tank alján halmozódó szenny kivédésére cső a benzincsapba szorítva,menettel,ragasztva,forrasztva a tankszűrő eléggé durva azon keresztülmenne sok trutyi.

                          Egyébként benzincsap szűrő van a simson ,mz....-ben ezekhez könnyű venni,ha ragaszkodsz az elképzelésedhez.
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            #28
                            Köszönöm a tippet , pont ilyenre gondoltam
                            Megpróbálok valahogy rárakni egy ilyet.

                            Még 1 kérdés idekapcsolódóan.
                            A téma elején volt szó a benzincsap tömítésről. A parafára talált valaki valamilyen alternatívát ?
                            Parafával az a problémám, hogy szétszedi a csap. Viszont a gumi tömítésnél sokkal jobb, mert megdagad és rendesen tömíti a csapot.

                            Komment


                              #29
                              Sok esztergályosnál van"raktáron"teflon anyag a legjobb az ebből-esztergált tömítőkarika lenne!
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                #30
                                En tobbnyire ilyen Piros szinu pakolasokat hasznalok szerintem a gaz szereleshez hasznaljak es jol tartja a benzint nem mallik szet Karburatorba is ezeket hasznalom lehet kapni minden atmerobe ,legalabb is itt nalunk .

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X