Sziasztok!
Van egy D-CSEPEL 125-ös motorkerékpárom, amit mostanában újítgatok, illetve nem újítom fel, hanem annyira rendbehozom, hogy motorozható legyen és meghagyom eredeti állapotában, mert nekem így tetszik ahogy van... tehát műszakilag teszem rendbe.
Alábbi kérdések, problémák merültek fel:
1: Leszereltem a baloldali fedelet, majd miután visszaraktam tömítéssel, feltöltöttem váltóolajjal a gépet, néhány berúgás után viszont a berúgókar egyszerűen leesett, vagyis nem húzza vissza a rugó. Az lenne a kérdésem, mitől van ez?, hiszen nem is nyúltam hozzá, a fedéllel együtt vettem le, majd raktam vissza.
2: A fedél ugye le volt szerelve és már akkor láttam, hogy a váltókarnál nem láttam semmilyen tömítést! Az lenne a kérdésem, hogy milyen tömítés való oda, mert folyik az olaj?...
3: A kipufogó a jobboldalon van felszerelve, én úgy gondolom, hogy Danuvia kipufogó lehet, ezt szeretném majd kicserélni eredetire, ehhez tud valaki esetleg ajánlani eladó kipufogót?, illetve az is kérdés, hogy baloldalon hová kell felcsavarozni, mert én nem látok felfogatási helyet baloldalt, a vázon jobboldalon van felhegesztve a vázra egy kis tartó furattal.
Hasonló kérdések foglalkoztatnak a motorral kapcsolatban, nemsokára megveszem Ocskay-Varró D-CSEPEL, DANUVIA című könyvét, abban talán lesznek olyan fotók, adatok amik segíthetnek abban, hogy eredetileg milyen felszerelések, alkatrészek, kiegészítők voltak a motoron, mert egyelőre nem is tudom milyen motor ez valójában, vajon a váz stb. is D-Csepel, mert ugye például a kipufogó is jobboldalt van, vagy ez nem kizáró ok, netán később Danuviáról szerelték fel rá..... Ha segít, tehetek fel róla képeket is.
Ja, még az jutott eszembe, hogy van Budapesten, Pesten olyan ember, akinél belehet szerezni alkatrészeket ilyen motorkerékpárhoz?(pl.: bowdenek, tömítések stb.)
Köszönöm előre is!
Van egy D-CSEPEL 125-ös motorkerékpárom, amit mostanában újítgatok, illetve nem újítom fel, hanem annyira rendbehozom, hogy motorozható legyen és meghagyom eredeti állapotában, mert nekem így tetszik ahogy van... tehát műszakilag teszem rendbe.
Alábbi kérdések, problémák merültek fel:
1: Leszereltem a baloldali fedelet, majd miután visszaraktam tömítéssel, feltöltöttem váltóolajjal a gépet, néhány berúgás után viszont a berúgókar egyszerűen leesett, vagyis nem húzza vissza a rugó. Az lenne a kérdésem, mitől van ez?, hiszen nem is nyúltam hozzá, a fedéllel együtt vettem le, majd raktam vissza.
2: A fedél ugye le volt szerelve és már akkor láttam, hogy a váltókarnál nem láttam semmilyen tömítést! Az lenne a kérdésem, hogy milyen tömítés való oda, mert folyik az olaj?...
3: A kipufogó a jobboldalon van felszerelve, én úgy gondolom, hogy Danuvia kipufogó lehet, ezt szeretném majd kicserélni eredetire, ehhez tud valaki esetleg ajánlani eladó kipufogót?, illetve az is kérdés, hogy baloldalon hová kell felcsavarozni, mert én nem látok felfogatási helyet baloldalt, a vázon jobboldalon van felhegesztve a vázra egy kis tartó furattal.
Hasonló kérdések foglalkoztatnak a motorral kapcsolatban, nemsokára megveszem Ocskay-Varró D-CSEPEL, DANUVIA című könyvét, abban talán lesznek olyan fotók, adatok amik segíthetnek abban, hogy eredetileg milyen felszerelések, alkatrészek, kiegészítők voltak a motoron, mert egyelőre nem is tudom milyen motor ez valójában, vajon a váz stb. is D-Csepel, mert ugye például a kipufogó is jobboldalt van, vagy ez nem kizáró ok, netán később Danuviáról szerelték fel rá..... Ha segít, tehetek fel róla képeket is.
Ja, még az jutott eszembe, hogy van Budapesten, Pesten olyan ember, akinél belehet szerezni alkatrészeket ilyen motorkerékpárhoz?(pl.: bowdenek, tömítések stb.)
Köszönöm előre is!
Komment