Üdvözlet!
Van egy D csepel 125-ösöm és a blokkfelújítás után gyengébb lett, mint volt! A felújítás során a blokkban az összes csapágyat, szimeringet kicseréltem, a főtengely teljes felújításon esett át és kapott egy új, fúratott hengert illesztett dugattyúval. Édesapám segítségével, azt vettük észre, hogy a dugattyú nem jön fel teljesen a henger falának tetejéig (2-2.5mm-rel lejjebb van a holtpont) és a felömlő ablakok alá megy ugyan ennyivel. Arra szeretnék választ kapni hogy meddig jár fel alapesetben a dugattyú! Az én elgondolásom szerint, nem megfelelő a dugattyú csapszegtől mért magassága és emiatt nem jön föl teljesen a dugattyú. Mivel nem jön fel teljesen a dugó ezért olyan gyenge. Mértem kompressziót is (fúrt henger, új gyűrűk) amit 4-is tudtam csak feltornázni (ez nagyon kevés! szerintem 8-9-nek kéne lennie. Egy kicsikét el vagyok keseredve, ugyanis sok munkám van benne és szeretném már érezni benne az igazi "erejét"! A válaszokat előre is köszönöm!
Van egy D csepel 125-ösöm és a blokkfelújítás után gyengébb lett, mint volt! A felújítás során a blokkban az összes csapágyat, szimeringet kicseréltem, a főtengely teljes felújításon esett át és kapott egy új, fúratott hengert illesztett dugattyúval. Édesapám segítségével, azt vettük észre, hogy a dugattyú nem jön fel teljesen a henger falának tetejéig (2-2.5mm-rel lejjebb van a holtpont) és a felömlő ablakok alá megy ugyan ennyivel. Arra szeretnék választ kapni hogy meddig jár fel alapesetben a dugattyú! Az én elgondolásom szerint, nem megfelelő a dugattyú csapszegtől mért magassága és emiatt nem jön föl teljesen a dugattyú. Mivel nem jön fel teljesen a dugó ezért olyan gyenge. Mértem kompressziót is (fúrt henger, új gyűrűk) amit 4-is tudtam csak feltornázni (ez nagyon kevés! szerintem 8-9-nek kéne lennie. Egy kicsikét el vagyok keseredve, ugyanis sok munkám van benne és szeretném már érezni benne az igazi "erejét"! A válaszokat előre is köszönöm!
Komment