Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Csepel 125 kipufogó

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Csepel 125 kipufogó

    Kedves Tagok!
    D csepelem kipufogó dobja 2 tagra (könyökbilincsvég egybe a dob hengerrel és a cápafarok vég külön) szerelhető, ez eddig nem is baj csakhogy:
    A lamellákat összefűző pálca (ami a 2 tagot is egyben tartja) kampós végét nincs hová beakasztani. Korábban buherba volt összerakva, elegánsan a dob közepén átütött "szögbe" akasztott "fűző dróttal", gondolom azért mert már akkor is hiányzott a dob kipuf könyök cső felőli végéből valami. Na erre lennék kíváncsi ott mi lehetett. Sokat segítene fotó vagy pontosabb leírás.
    Előre is köszönöm a segítséget.
    Üdv: zsicek

    #2
    Ez segít talán, ennyi alkatrészből áll a dob:

    Click image for larger version

Name:	Csep16.jpg
Views:	1
Size:	29.7 KB
ID:	129438
    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2011 nov. 22, 22:08.
    és Che kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #3
      Köszi a képet, a 13 pálca végkampója hová akad be? Ezt nem lehet látni és az enyémen nincs meg.
      Üdv: zsicek

      Komment


        #4
        Kedves Zsicek!

        Holnap megnézem ezt kipufogó dolgot,pontosabban megkeresem a padláson és megnézem,lemérem.Amikor pontosan látni fogom a kampó beakasztásának helyét és módját jelentkezem.Kis türelmet kérek!

        Üdvözlettel:Che
        kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Kedves Zsicek!

          Megkerestem,szétszedtem.Nagyítsd fel a Wsievers által feltett képet,a 12-vel jelzett tételben van elhelyezve,a pálca rögzítésére,ill.beakasztására szolgáló alkatrész.Pontosabban a 12-es tétellel összefüggő egységet képez.Sajnos a képen nem látható,ugyanis azt menetiránnyal szemben lehet látni.Az enyém is igen lepukkant állogú,de azért mintaként még nagyon jó.

          Megpróbálom leírni.A fent nevezett tételben,behegesztve található egy 2mm.vastag lemezből sajtolt fazék alakú alkatrész,mely nek külső átmérője 70mm.A fazék szoknyája menetiránnyal szembe néz és 20 mm. mélyen ül.A fenti tételen van egy-egy anyagából kisajtolt C formájú kicvikkolás,úgy hogy a szimmetria tengelyhez viszonyítva 180 fokra szimmetrikusan 10-10mm.nincs átvágva.A kivágás átmérője 53mm..Képzeld el,hogy csinálsz egy ilyen fazék alakú alkatrészt,majd a középpontból,26,5mm. es sugárral csinálsz egy-egy körívet,balról-jobbról és az átmérőtől,5-5mm.-ert elhagysz.A körzővel felrajzolt köríveket ezután egy "C" vágóval,teljesen átvágod,miután az átvágott részek,menetiránnyal egyezően kihajlíthatóvá válnak.Kihajlítás után,kapsz egy "U" profilt,mely szerves egységet képez a fazék alakú alkatrésszel.Az alkatrész középpontjában 6,5mm. átmérőjű furat van melybe a páca beakasztható,az egész rendszer szétszedett állapotában.

          Remélem érthető a leírásom,amennyiben nem reagálj és nekirugaszkodom újra!

          Üdvözlettel:Che
          és zsicek kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Kedves Che!
            Valami ilyenre gondoltál a leírásba?

            Click image for larger version

Name:	csepkipufpalcatrato.jpg
Views:	1
Size:	67.0 KB
ID:	129446
            Nagyon köszönöm, hogy vetted a fáradtságot a leírás elkészítéséhez jó alapos leírás, ha hibádzik az általam küldött rajz akkor jelezd légyszíves. Sajnos nekem ez az elem hiányzik, gyártanom kell, de megoldható.
            Még egyszer Köszi,Üdv: Zsicek
            soveny, Che és kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Kedves Zsicek!

              Pontosan ilyen alkatrészt próbáltam leírni,illetve ilyet találtam a kipufogóban.A pálca rögzítésére több megoldást lehetne találni,de a képen látható az eredeti.Az általad publikált rajzon,nem "hibádzik" semmi,-sőt tökéletes.

              Üdvözlettel:Che
              soveny kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Kedves Fórumtársak!

                Csepel 125T kipufogóval kapcsolatban vannak egyelőre csak elméleti kérdéseim. Amint végigjártam a lepapírozás rögös útját már nem csak elméleti lesz.

                Elég sokat időt töltök a fórum olvasgatásával, pár börzén is megfordultam már, itt ott van lehetőségem beszélgetni egy-egy márkatársál. Többször kaptam különböző véleményeket egy-egy kérdéskörben. Most az egyiket bocsátanám boncolgatásra.

                Van értelme az eredeti kipufogóval való bajlódásnak?
                A börzéken lehet találni utánagyártott kipufogót, aminek részeit csak festeni és fényeztetni kell + könyököt is, ami úgy néz ki mintha krómozva lenne. (12.000 +10.000 Ft a jelenlegi anyagköltség)

                Az, hogy egyszerűbb az nem kérdés. Itt is törekedtek az eredeti alkatrész felújítására? Mik a tapasztalatok/bevett szokások?
                Ha amúgy kb minden eredeti a motoron mennyit von le az értékéből (nem feltétlen anyagira gondolok) ha utángyártott kerül fel? Szemet szúr a különbség?

                Nem vagyok elkötelezve egyik megoldás mellett sem, csak érdekel, hogy mit gondoltok róla?

                Az enyém jelenleg így néz ki. A hétvégén benézek a 60 éves piszok alá

                Komment


                  #9
                  Kondorfa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  125T kipufogóval kapcsolatban
                  Ez helyett inkább utángyártott. Ezen tipusnál nincsenek számottevő különbségek. Egy BMW R75 utángyártott szép csomagtartó, s egy eredeti rozsdás,csavarodott de nyomokban eredeti festést tartalmazó között lehet 300E Ft különbség is az eredeti javára.

                  Komment


                    #10
                    Kondorfa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Szerintem kalapáld ki:ha lehet és tartsd meg,ha ujat raksz a postaköltségért átveszem .. nincs csepelem de tetszik.....
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      #11
                      A D-Csepelem dupla kipufogós, a henger után közvetlenül van ráhegesztve egy másik cső. Vajon gyári lehet? Nem hallottam ilyenről. Képet pár hét múlva tudok adni róla.

                      Komment


                        #12
                        Ki van zárva,akkoriban "optikai tuning"-ként,meg azért,hogy az Ő tulajdona különb legyen,mint másoké,egy pár ember megcsinálta duplacsövesre,de gyárilag a Csepelek egy kipufogóval készültek.

                        Komment


                          #13
                          Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Csepelek egy kipufogóval készültek.
                          Volt egy képem egy "zöld"csepelről duplakipufogós volt,valószínüleg DKV,JAWA-henger lehetett ráépítve:viszont illett hozzá....
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment

                          Ugrás az oldal tetejére
                          Working...
                          X