Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Érdekességek akár csepelhez is!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Érdekességek akár csepelhez is!

    Csak "Frissítőként" teszek fel két korabeli kiegészítőről készült fényképet. Megadták a módját a gyertya tárolásának is, a másik képen pedig korabeli gyári tuning eszköz (gyertya), sokat nem tudok róla.
    Click image for larger version

Name:	sajat1.jpg
Views:	1
Size:	113.2 KB
ID:	153738 Click image for larger version

Name:	sajat2.jpg
Views:	1
Size:	122.1 KB
ID:	153739

    Üdv: Zsicek
    Slaci74 kedvelte ezt.

    #2
    Nahát, ezek tényleg eléggé érdekes képek. A gyertya tároló "doboz" nagyon praktikusnak tűnik.Remekül védi a tartalék gyertyát.Viszont a "tuning" gyertyát még én sem láttam, ha jól látom akkor menetes gyűrűvel lehetett bekötni. Ehhez hasonló érdekesség még az a fajta gyertya amivel be lehet állítani a keveréket, melynek felső része nem kerámia, hanem üveg, így bele lehet látni a motor hengerébe működés közben.Majd teszek fel képet róla.
    kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Attached Files
      OdinHEM, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Attached Files
        OdinHEM, sepy és 5 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          a colorteszt "gyertya" valójában egy jó magyar találmány volt, csak akkor itthon nem kellett senkinek, és a találmányt Angliába vitték ki. Ott igen nagy sikert aratott, mert egyszerű volt beállítani vele a keverési arányt. Természetesen a 60-as évek technikáját figyelembe véve. Később itthon is kezdtek utána érdeklődni, aminek a vége- a jó magyar megoldások szerint,- hogy a licencet visszavásároltuk nem kis pénzért, és a MIRKÖZ, ha jól emlékszem - elkezdte gyártani. Ez csak egy apró adalék az akkori sikertörténetekhez.
          OdinHEM, sepy és kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Volt már erről szó korábban - igaz nem "Csepelre kihegyezve" - itt: http://veteran.forum.hu/szerelesi-ke...eggyertya-692/
            Zen3D: bolg a 3D nyomtató építésről

            Komment


              #7
              Sok kisérletezés után első lámpám 12V 35/35, hátsó lámpám 12V 10W, féklámpa 12V 5W. Mindezt a 6V-os D Csepelemmel. Az összes kisebb teljesítményűt vagy a 6V-osokat mind kinyírta.

              Komment


                #8
                mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Mindezt a 6V-os D Csepelemmel. Az összes kisebb teljesítményűt vagy a 6V-osokat mind kinyírta.
                Akkor nagyon "bivaly" az áramtermelésed!

                Komment


                  #9
                  taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Akkor nagyon „bivaly” az áramtermelésed!
                  akár hegeszthetnék is vele

                  Komment


                    #10
                    Ma 50 km szakadó esőben 55-60 km/h Doxa Csepelemmel minden gond nélkül!!!

                    Komment


                      #11
                      mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      szakadó esőben 55-60 km/h
                      Nekem is volt már ilyen élményem és a moci HIBAMENTESEN teljesítette!

                      Ezért (is) szeretem én a Csepelt

                      Komment


                        #12
                        mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        szakadó esőben
                        Nem sajnáltad? Én nem szoktam esőben motorozni a Jawa-val .

                        Komment


                          #13
                          Tamás78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Én nem szoktam esőben motorozni
                          Akkor Tamás78 nem sokat fogsz az idén motorozni!
                          A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                          Komment


                            #14
                            Én motorral járok melózni és reggel is meg hazafelé is elkapott az eső de rendesen. Nem volt esély megvárni a végét, úgyhogy hasítottam!!! De alaposan megsimogattam mikor leszálltam a kicsikémről! csak a slusszolástól féltem, vagy hogy be megy a víz a gyújtásba, de szerencsére nem! itthon jól letakarítottam!

                            Komment


                              #15
                              Hát alapvetően szerintem senki se szeret esőben motorozni. Csak hát ha elkapja mit csináljon?
                              Vasárnap sajna engem is kimostak a fentiek úgy rendesen. A cipőmből kajakra önteni lehetett a vizet.
                              Na de miután hazaértem gyorsan átöltöztem és szépen, gondosan letakarítgattam a vasat.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X