Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Sebváltó hézagolás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    joker
    Én láttam olyant , az ember úgy hézagolta ki a 250 MZ-t , hogy fogott egy másik blokkot , ellenőrizte a méreteket (hogy egyforma -e mind a kettő) azán a segédblokkra vágott egy nagy ablakot a váltó fölé
    ...Így mulat egy magyar úr...

    Komment


      #47
      Joker biztosan ez a tökéletes megoldás mert ekkor lehet BELE látni . Igazán akkor éri meg ha valaki a tipusra akar berendezkedni. Lehet az én váltóm is csendesebb lenne ha feláldoznák egy blokkot.?

      Komment


        #48
        Én inkább elkövetek más hülyeséget...

        Komment


          #49
          Vannak típushibás mocik is (legtöbb ,,cuciálista"masina ilyen ami csak az első megbontásig frankó!Utánna csak ideig-óráig működik helyesen!Egy kis többlet hangja mindig adódik!Az IZS-nél a főtengely csapágyak,sebváltó hézagok,lánc etc.etc....!Az MZ250 nél a kiforratlan és bugyuta kuplung és a primer fogaskerék áttétel!Ami néha még az újaknál is eléggé ,,villamos"jellegű hangot produkál!........na most!(ha egyébként működik!) az ember fia vagy nagy ívben tesz rá!Vagy sértett veterános büszkeséggel a lelkében KB:15-32-szer szétszedi,hézagolja,derékszögeli(a végén valóban megszögeli,lehetőleg 3kg-os kalapáccsal!) különböző fortélyokat ad elő!De álltalában a vége az hogy pár száz(jobb esetben pár ezer!) km után elkezdi a zajongást!A legtöbb csili-vili veterán jármű nem használható a mindennapokban!Vagy ha igen itt-ott szétesik.megnyekken,lerobban,megfekszik stb!Bármi hihetetlen de a mai modern(még a Kínai is!)Mocik szinte hiba nélkül szerelhetők!Persze legtöbbször alkatrész cserével!Fel újjítással nem igen érdemes foglalkozni!

          Komment


            #50
            Én olyan gépeket javítok amiket a szakemberek már jó alaposan megszerelgettek.. Én sem csodálkozom,hogy a javítás után nem működik.... Most épp 250 simson...hengertalptömítésen nincs kivágva az olajzófurat....a hengerfejtömítés jól bepasztázva. Az olajzófuratba is 1cm mélyen (nem sajnálta az anyagot,hogy tuti jó legyen) Ment is darabig...persze lehetett hallani.. Odafigyelve lehet ezekkel a géppekkel közlekedni.

            Komment


              #51
              Most épp 250 simson...hengertalptömítésen nincs kivágva az olajzófurat...a hengerfejtömítés jól bepasztázva. Az olajzófuratba is 1cm mélyen
              Magyar embernek nem való négyütemű motor...régebben ez hatványozottabban igaz volt. Jah, különolajzás sem!
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #52
                Magyar embernek
                Minden esetben: Tisztelet a kivételnek..

                Komment


                  #53
                  Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Így mulat egy magyar úr...
                  ....bizony ! Kevés Úr tud úgy mulatni , hogy egy MZ-én "helyre" rakja a -száraz - kuplungot , fogaskerekes primer hajtást alkosson , közben mellesleg beköltöztessen 55 lovat ( padon mérve ) abba a kis likba .

                  Szerintem egy ilyen mulattságon simán összetörheti a kocsmát is ha akarja

                  ...ja meg azért hogy visszafogja a ménest , készült egy olyan elsőfék is --nagyfékdobos pannónia --ami sajnos áldozatul esett a marás , esztergálás , alkatrészcsere bermuda háromszögének -------------viszont garantáltan átesik az első keréken az amatőr , ha csak úgy rámarkol a fékkarra .Szigoruan EGY ujjas , mint egy jó tárcsás .
                  Persze kívül nem látszik semmi , csak néhány nagy lik , amin szellőzik
                  Sajnos részleteket nem árulok el , mert ipari titok , de lehet próbálkozni .
                  Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2015 okt. 18, 16:34.

                  Komment


                    #54
                    Wsievers! Kezdtem gondolkodni a Nagy Magyarországon ,hogy is volt elhelyezkedve Szepes Vármegye!- ugye belül volt?!.Joker ipari kémkedés nem lehetséges?vagy jóindulatú szakmai instrukció?.

                    Komment


                      #55
                      joker
                      Sajnos részleteket nem árulok el , mert ipari titok , de lehet próbálkozni .
                      Én most akarok tuningolni egy 125-ös Csepel blokkot, 125 LE-re tervezem, csak még megfelelő főtengely csapágyat nem találtam hozzá...A részletek persze titok...

                      Komment


                        #56
                        Nem a teljesítmény a titok , sőt avval dicsekszik és a mérés se volt fű alatt - hanem a fék . Ja meg ez nem tervezett , hanem mért

                        Komment


                          #57
                          Lemezjáték én azt hittem megfelelő légszűrőt nem találtál hozzá mert a hagyományost "beszippantotta"! de ha sikerül az egyest elhagyva a tuning sikeres lesz!

                          Komment


                            #58
                            Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            joker


                            ...Így mulat egy magyar úr...
                            Pontosan így mulattam egy P12-esnél tavaly . Életem első Pannonia blokk javítása volt. Jól sikerült.

                            Komment


                              #59
                              beköltöztessen 55 lovat
                              Aki tud annak könnyű.. Volt hozzá egy 50le leírásom..gyerekfejjel csak a feléig jutottam,ugy sem volt rossz.. (lehet még előkerül)

                              Komment


                                #60
                                Erre csak a régi történetet tudnám hozzátenni, amikor a srác lopott kerozint, majd belepakolta a danuviába. Mert ha a lökhajtásos repülő megy vele hangsebességen, a danajka is repülni fog. Az utca végéről azért visszatolta a gépet. Mert odáig lejtett.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X