Sziasztok. Az lenne a kérdésem, hogy valaki csinált-e már Izs-hez rezonátort és ha igen akkor mik voltak vele a tapasztalatok (javult-e a motor teljesítménye, fogyasztása)?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Izs rezonátor
Collapse
X
-
borisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése(javult-e a motor teljesítménye, fogyasztása)?
-
Hallottam régen kölyköktől hogy a legjobb dobokat kissimsonra elsőbbségadás táblából lehet csinálni, a cső részéből. IZS hez szerintem a főútvonal vége tábla lenne a legjobb.
A gyári versenycsapat mondjuk tudta tuningolni a pannóniát is, de ott mérnökök és egy gyár is volt mögöttük.mir-mur és korompaiistvan kedvelte ezt.You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close
- 2 likes
Komment
-
Hát, ha pl. Győrben laksz, a 4karikás gyár előtt egy aggregátorral, kisflexxel, meg egy heggesztővel neki állhatsz szigorúan háttal a gyár felé a tuningnak, és mögötted is lesz egy csomó mérnök, meg egy komplett gyár
Viccet félre téve, szerintem hülyeség! Az úgy jó, ahogy van, nem versenyezni tervezték az IZS-eket, hanem arra, hogy -40 fokban is elinduljon, és a hegyoldalon is felvigye bundába bugyolált 120 kg-os 3 testet, meg a bele való vodkát!
- 5 likes
Komment
-
borisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz lenne a kérdésem, hogy valaki csinált-e már Izs-hez rezonátort és ha igen akkor mik voltak vele a tapasztalatok
Lehet rá másikat tervezni, lényegében három dolog kell hozzá: némi tudás, a motor adatai és hogy mit is szeretnél elérni.
Nem tudom mennyire vagy tisztában a dolgokkal, ugye a hosszok és a szögek változtatásával abba tudsz belenyúlni, hogy mikor milyen nyomáshullám érkezzen vissza a hengerhez, ezáltal az ott lévő gáz hengerből való távozását vagy hengerbe való visszajutását segítve - ha nem jól számolsz és nem pontosan gyártasz megeshet, hogy leesik a motor teljesítménye és magasabb hőfokon fok működni, ami többletterhelés az alkatrészeknek. Egy valami biztos, hogy hangos lesz.
Szóval a személyes tapasztalatok attól függőek (lennének), hogy ki milyen méreteket választott, hiszen nagyon sok kombináció lehetséges. Ha ilyesmiben gondolkodsz, akkor először érdemes felvenni a gyári dob méreteit, esetleg ha van lyukas, szétrozsdált (nem menthető) dob, akkor azt ilyenhez el lehet hosszában vágni és megvizsgálni. Aztán utánaolvasni az elméleti alapoknak, azután kicsit játszani mindenféle tervezőprogramokkal (átgondolva hogy hogy is nézne ki a motoron, mert adhat olyan eredményt a gép, hogy egy méterrel túlnyúlna a moci végén a "kémény") és a gyárival összehasonlítás után képbe lehet kerülni hogy mit is szeretnél. Mert lehet növelni a maximum teljesítményt, de az valahol meg fog jelenni, pl. alacsony fordulatokon gyengébb lesz. Vagy lehet növelni a leadott nyomatékot, sőt a tartományt is ahol leadja, csak a max. teljesítmény kárára. Vagy lehet teljesítmény-növekedést elérni érezhető veszteségek nélkül, csak cserébe 10 perc alatt beszakad tőle a dobhártyád...
Nem egyszerű téma - és ha elkészült a nagy mű, akkor már csak az a gond, hogy közúton nem használhatnád legálisan.Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2012 szept. 27, 22:21.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 2 likes
Komment
-
kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseközúton nem használhatnád legálisan.You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close
Komment
-
borisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésefelesleges ilyesmivel foglalkozni
Ha ehhez van kedved én nem beszélnélek le, csak vázoltam hogy nem olyan egyszerű.
(Meg a külseje ne térjen el feltűnően a gyáritól - Pannoniához lehetne pl. bármit csinálni, csak a külsejét a P12-ről ismerős Csabai-féle (?) dobhoz hasonlóra kell megcsinálni...)madorka kedvelte ezt.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 1 like
Komment
-
Egy hengeren 2 kipufogó...áramlástanilag is sz@r, tudták ezt az Izsnél is(Pannóniánál is,de hát a vevő 2 kipufogót akart, azt figyelembe kellett venni) , nemhiába van már csak 1 kipufogója a Planeta Sportnak-meg a bronzperselyes hajtókar-az nem fogja bírni.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 szept. 28, 21:55."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEgy hengeren 2 kipufogó...áramlástanilag is sz@rThere's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 1 like
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea vevő 2 kipufogót akart, azt figyelembe kellett venni)Utoljára szerkesztve a következő által: mir-mur; 2012 szept. 29, 14:35.
- 2 likes
Komment
-
A 2 kipufogó mindíg kényszermegoldás 1 hengernél...Nézd meg a 250-es 559-es Jawát...ott a látszat ellenére 1 kipufogónyilás van, később ágazik ketté, hogy meglegyen a vevők óhaja. Az Izsnél meg ugye az előd DKW volt vásárlóorientált, a ruszkik pedig másoltak ezerrel Az oroszoknál ami működik, az mindíg valaminek a másolata, vagy valami észveszejtő dühöngő fenevad, mint pl. a A-90 Orlyonok osztályú ÑÂúрðýþÿûðÌÂý (ekranoplan-Kaszpi tengeri szörny)vagy a àâ-2ãââÃÂ¥ âþÿþûь-ÃÅ“ (SS-27 Sickle B Topol-M komplexum)"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseugye az előd DKW volt vásárlóorientált
Komment
Komment