Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Izs tulajdonosok mindennapjai

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Izs tulajdonosok mindennapjai

    Végre-végre megtörtént az amire olyannyira vágytam!!! Végre teljesen legálisan és talán-talán hibamentesen róhatom az utakat megifjodott idősöcske vasparipámmal! Három évnyi munka után!(megpróbálom ilusztrálni néhány filmel)




    #2
    Izs tulajdonosok mindennapjai

    Nem birtam tovább!!!! Alig 4 héttel az operációm után muszáj volt egy kis kört motoroznom(kis kör az csak ugy 100km)!!!Nagyon jó volt mintha ujra fiatal legény lennék nem fájt a lábam és a ragyogóan gyönyörű napsütésben szinte mintha felhőn ültem volna! Csodálatos!!! Áldom az aki a motort kitalálta ettől csodálatosabb dolog kevés van számomra!Bocsi az érzelem kitörésért de ezt nem birtam magamba tartani,remélem megértitek!!!!Sajnos a km órám megnyekkent kellene egy másik,nincs véletlenül valakinek?!!
    Lemezjáték, dongos78 és 4 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Jelen! Ill kései Izs 56-os kizáró ok? :-)



      Most vettem egyet egy halom mással együtt, szívesen odaadom ingyen és bérmentve. Ha jól látom nincs is oly' messze Erdőkertestől Sülysáp, ha egészséeg engedi összefuthatunk valamerre a környéken.
      kavycka és apacsavo kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Köszi!
        Nem akarok tolakodó lenni de nincs véletlenül a cuccok között egy jó hat voltos dudád?A hétvégén össze futhatunk ahol csak akarod,én ugy is csak cél nélkül unalomból motorozgatok!Erdőkertes az nem táv,20-án majd 400km mentem!

        Komment


          #5
          Duda az csak ami a motoron van, azt sem tudom működik-e sajna. :-( Hétvégén max vasárnap, szombat este írok.
          apacsavo kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            A kilométeróra általában önkihajtós csavarokkal rendelkezik IZSnél, nekem az össz baja az volt, amikor szétkaptam, hogy egy kis szutyi csavarka kihajtódott a rezgéstől és minden beadta a kulcsot az órában, de pár csepp ragacsosra száradófélben lévő alapozófesték+egy kb 2-2,5-ös rugós alátét segített. Általában nem szokott semmi véglegesen alkatrészt halálba küldő baja lenni izseknek. Nagyapám 4-5 évig hajtott egy-egy izst, de járt mindegyikkel Pécsen, Budapesten is többször, szinte az egész országban.
            Természetesen zéró panasszal.

            Komment


              #7
              Azért meglátszik rajta az a 5-6 ezer Km,amit megtettünk a nyáron!Sajnos csak tippelni tudok mert a kilóméter óra az elsők között adta meg magát!Nem látszik de rengeteg a kőfelverődés(a krómokon is!)A motorja pedig főtengely csapágyas lett!(most van fúráson),de van rajta munka elég hogy tavaszra újra régi fényébe ragyogjon és büszkén róhassuk az utat!...........és újra indul minden előlről!!!!!!!!!
              emu és Che kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                [ATTACH=CONFIG]2925[/ATTACH]
                Hova lett a többi része??????
                Vajon hogy nézne ki egy pancsi vagy moszkva blokkal?

                Komment


                  #9
                  ...........hát eléggé horror lenne!Még ezzel a blokkal is lassú,hát még egy kisebbel!(no de ez nem lóverseny).........hogy hol a többi része,hát a henger most fúráson van a karbi úszóháza lyukas azt totyogom körbe-körbe a garázsba a szerelő asztalon!Nem merek még hozzá nyúlni,gyűjtöm a bátorságot,hogy meg szegecseljem! Meg a blokkot is szét kéne húzni de az sem sürgős,hisz hol van még karácsony(a szentit az már mindjárt itt van!)

                  Komment


                    #10
                    Ha azon múlik tudok adni hozzá egy karbit, planéta3-asé, hiányos, de ha csak a háza kell, szólj.
                    (nem ment sokat, mivel akitől kaptam az hamarabb összetörte a motorokat, minthogy bármi elkopott volna.)
                    Ha iszonyat sokat eszik a planétám akkor mi lehet a baj a karbival?(tű, fúvóka,....)???
                    Már belenéztem a blokkba én is és nem túl rózsás, perselyes, a jobboldali szimeringnek meg eldurrant a rugós gyűrűje.
                    + 15,5 helyett 17-es a tengely(az utolsó fura, de nem baj éppen)
                    Üdv.: Majdánka.

                    Komment


                      #11
                      majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Ha iszonyat sokat eszik a planétám akkor mi lehet a baj a karbival?(tű, fúvóka,....)???
                      Már belenéztem a blokkba én is és nem túl rózsás, perselyes, a jobboldali szimeringnek meg eldurrant a rugós gyűrűje.
                      Nézd, ezek alapján csoda, hogy beindul. Több kérdés?

                      Szerintem térj rá vissza egy kiadós és jól sikerült motorgenerál után.

                      Komment


                        #12
                        Valami félelmetes, milyen állapotban képesek ezek a ruszki vasak menni Nemsokára végzek a mostani projekttel, utána belefogok az Izsbe én is bár nehéz dió lesz, be van állva a főtengelycsapágy...Milyen csapágy kell oda?Remélem szériaméret...új váznyaktáblát lehet szerezni valahol(P2-höz)?
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          #13
                          wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Valami félelmetes, milyen állapotban képesek ezek a ruszki vasak menni Nemsokára végzek a mostani projekttel, utána belefogok az Izsbe én is bár nehéz dió lesz, be van állva a főtengelycsapágy...Milyen csapágy kell oda?Remélem szériaméret...új váznyaktáblát lehet szerezni valahol(P2-höz)?
                          Tessék wsiewers, neked is! Ritkán olvasod a fórumot! :-)

                          Váznyaktáblát lehet, bár nem fog hasonlítani az eredetire. (Ez amúgy roppant érdekes, szerintem több munka létrehozni egy olyat, ami nem hasonlít az eredetire, mint lemásolni az eredetit.)

                          Komment


                            #14
                            wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Valami félelmetes, milyen állapotban képesek ezek a ruszki vasak menni Nemsokára végzek a mostani projekttel, utána belefogok az Izsbe én is bár nehéz dió lesz, be van állva a főtengelycsapágy...Milyen csapágy kell oda?Remélem szériaméret...új váznyaktáblát lehet szerezni valahol(P2-höz)?
                            A táblát ha eredetiségire is viszed jobb ha nem teszel rá mert baj lehet belőle! Én fényezés előtt levettem az eredetit és kis hiján feljelentettek a vizsgálók!Úgy kel hagyni ahogy vetted abból nem lesz baj mert a meglévő adatok alapján is be azonositják!látod a táblát+15500 ft-ba került nekem!!!!!
                            Utoljára szerkesztve a következő által: apacsavo; 2011 nov. 12, 09:34.

                            Komment


                              #15
                              Ritkán olvasod a fórumot! :-)
                              Emlékeztem rá hogy láttam itt, de utána csak a szimeringes részt találtam meg :S Utána jöttem rá, hogy átszervezés volt XD
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X