Na ennek nem szabadna előfordulnia! Már el kell így gondolkodnom, hogy kihajítom a vázat és veszek 56 osét a végén kiderül, hogy csak a vázam P2 -.- Elvileg 70- es a blokk, de sok 56 os alkatrész van a vázon...valószínű e 2 ből lett összerakva...
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Izs motorblokkok szerelése és karbantartása
Collapse
X
-
apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNa ezzel van bajom!!A kapcsolási rajzzal!!!Mert az a nyüves rajz még véletlenül sem értelmezhető,meg Oroszul vannak a szinek !!!
Azt leszámítva, hogy itt helyesen jelölték a gyújtótrafó bekötését is, a rajz megegyezik a magyarra fordítottal. Illetve amiben mégis több, az az, hogy itt több színkombinációt is megadtak a vezetékekhez. Ez a gyári vezetékezés az újabb (ÃÂ ÃÂ -1) feszültségszabályozós 56-osokhoz és az összes Planeta 1-3-hoz!
Ezen a kapcsolási rajzon a következők a jelölések:- 2 - sárga vagy narancssárga
- 1, 10 - zöld vagy szürke
- 3, 6, 15 - sötétkék vagy világoskék
- 4, 11, 12 - piros vagy rózsaszín
- 5, 9 - fehér
- 7, 13, 17 - barna vagy lila
- 8, 16 - piros vagy fekete
- 14 - sárga, fekete csíkokkal, vagy sárga
Hozzáteszem, szerintem az egyes vezetékek színével nem is kell feltétlenül törődnöd. Az egész rendszer nem valami bonyolult, szerintem sokkal célravezetőbb, ha az alapján vizsgálod a bekötéseket, melyik csatlakozó mivel van összekötve, függetlenül a felhasznált vezeték színétől.
A vezetékek számozása ezen a rajzon:- 1 - gyújtáskapcsolótól a hátsó lámpa helyzetjelző izzójához (+)
- 2 - féklámpakapcsolótól a hátsó lámpa féklámpa-izzójához (+)
- 3 - feszültségszabályozó Б˜ pontjától a gyújtáskapcsoló Б˜ pontjához (+)
- 4 - gyújtótekercs + pontjától a féklámpakapcsolóhoz (+)
- 5 - feszültségszabályozó Я pontjától a gyújtáskapcsoló Я pontjához
- 6 - akkumulátor pozitív sarujától a feszültségszabályozó Б˜ pontjához (+)
- 7 - gyújtás állórész ÃÅ“ pontjától (test) a feszültségszabályozó ÃÅ“ pontjához
- 8 - gyújtás állórész Ш pontjától a feszültségszabályozó Ш pontjához
- 9 - gyújtás állórész Я pontjától a feszültségszabályozó Я pontjához
- 10 - gyújtás állórész ß pontjából (megszakító) a gyújtótekercs - pontjához (-)
- 11 - gyújtótekercs + pontjától a gyújtáskapcsoló töltésjelző izzójához (+)
- 12 - gyújtótekercs + pontjától a kürthöz (+)
- 13 - kürtgombtól a kürthöz (-)
- 14 - gyújtáskapcsolótól a fényváltó kapcsolóhoz, ami ezt "kétfelé" választja, erre: (+)
- 15 - fényváltó kapcsolótól 1-1 külön vezeték a fényszóróizzó tompított, ill. távolsági szálához (+)
- 16 - gyújtáskapcsolótól az első lámpa helyzetelző izzójához
- 17 - motorblokkon lévő elektromos csatlakozótól (üresjelző, bal oldalt, a henger mögött) a gyújtáskapcsoló üresjelző izzójához (+)
Ez pedig egy segédlet a gyújtáskapcsoló megfelelő bekötéséhez:
Remélem így már sikerülni fog a bekötés!
apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzénkefét is cseréltem lehet hogy ott a bibi?!
---
Ha viszont már szétszedted az elektromos rendszert, javasolnám, hogy minden csatlakozó pontot gondosan tisztíts meg és biztosíts jó érintkezést. Ha kicsit is oxidálódtak a vezetékek, vágd le a tövüknél a régi sarukat és szerelj fel újakat. Rögzítés után (én ilyen kombinált fogóval rászorítható sarukat kaptam a boltban) minden egyes csatlakozót, illetve a csupasz vezetékvéget is folyasd be forrasztóónnal (ehhez hagyományos 60%Sn+40%Pb, gyantás ónt használtam, ez nagyon szépen terült és "bekúszott" mindenhova)! A saruk tövét célszerű zsugorcsővel védeni, ahogy gyárilag is tették.
Ezek után szerintem nem lehet gond az elektromos rendszereddel!
- 5 likes
Komment
-
Ja!!!Próbajárat meg volt remekül működik!!!Kicsit kifúj a kipufogó mind a négy helyen és eléggé hangos!!!Töltés nincs!Kilóméter óra keveset mutat!Egyelőre más hibát nem találok!Leg alább 5-600km-t itt a környéken fogok menni ha valami közbejön ne keljen messziről menteni!......és még az első kerékben lévő kismértékű ütést szeretném kioperálni!!!Új dudát vettem de olyan halk hogy alig szól!!!Be is fejezem mert a végén felsorolom az egész gépet!!!!!
- 6 likes
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseIlyen a lelkem...Mifajta ez?
Ha ez megválaszolódik, akkor azt is tudom végre miféle a blokk, és el tudok indulni vele vmilyen irányba...elvileg P2 nek kellene lennie...
[ATTACH=CONFIG]6684[/ATTACH]
wsievers, tegnap böngésztem és mintha planeta 4-nek ilyen lenne a főtengelye
- 1 like
Komment
-
eljött a nap.
holnap viszem Urut eredetiségvizsgára, műszakira, ha minden sikerül, még az okmányiroda is fogad. biztosítást ma megkötöttem. ki se merem mondani: lehet hétvégén már motorozni tudok vele...soha nem volt ilyen mázlim, hogy igazából másfél nap alatt el tudtam volna intézni egy vizsgáztatást ... talán most így fog sikeredni.
DRUKKOLJATOK!
Komment
Komment