Na ennek nem szabadna előfordulnia! Már el kell így gondolkodnom, hogy kihajítom a vázat és veszek 56 osét a végén kiderül, hogy csak a vázam P2 -.- Elvileg 70- es a blokk, de sok 56 os alkatrész van a vázon...valószínű e 2 ből lett összerakva...
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Izs motorblokkok szerelése és karbantartása
Collapse
X
-
apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNa ezzel van bajom!!A kapcsolási rajzzal!!!Mert az a nyüves rajz még véletlenül sem értelmezhető,meg Oroszul vannak a szinek !!!
Azt leszámítva, hogy itt helyesen jelölték a gyújtótrafó bekötését is, a rajz megegyezik a magyarra fordítottal. Illetve amiben mégis több, az az, hogy itt több színkombinációt is megadtak a vezetékekhez. Ez a gyári vezetékezés az újabb (ÃÂ ÃÂ -1) feszültségszabályozós 56-osokhoz és az összes Planeta 1-3-hoz!
Ezen a kapcsolási rajzon a következők a jelölések:- 2 - sárga vagy narancssárga
- 1, 10 - zöld vagy szürke
- 3, 6, 15 - sötétkék vagy világoskék
- 4, 11, 12 - piros vagy rózsaszín
- 5, 9 - fehér
- 7, 13, 17 - barna vagy lila
- 8, 16 - piros vagy fekete
- 14 - sárga, fekete csíkokkal, vagy sárga
Hozzáteszem, szerintem az egyes vezetékek színével nem is kell feltétlenül törődnöd. Az egész rendszer nem valami bonyolult, szerintem sokkal célravezetőbb, ha az alapján vizsgálod a bekötéseket, melyik csatlakozó mivel van összekötve, függetlenül a felhasznált vezeték színétől.
A vezetékek számozása ezen a rajzon:- 1 - gyújtáskapcsolótól a hátsó lámpa helyzetjelző izzójához (+)
- 2 - féklámpakapcsolótól a hátsó lámpa féklámpa-izzójához (+)
- 3 - feszültségszabályozó Б˜ pontjától a gyújtáskapcsoló Б˜ pontjához (+)
- 4 - gyújtótekercs + pontjától a féklámpakapcsolóhoz (+)
- 5 - feszültségszabályozó Я pontjától a gyújtáskapcsoló Я pontjához
- 6 - akkumulátor pozitív sarujától a feszültségszabályozó Б˜ pontjához (+)
- 7 - gyújtás állórész ÃÅ“ pontjától (test) a feszültségszabályozó ÃÅ“ pontjához
- 8 - gyújtás állórész Ш pontjától a feszültségszabályozó Ш pontjához
- 9 - gyújtás állórész Я pontjától a feszültségszabályozó Я pontjához
- 10 - gyújtás állórész ß pontjából (megszakító) a gyújtótekercs - pontjához (-)
- 11 - gyújtótekercs + pontjától a gyújtáskapcsoló töltésjelző izzójához (+)
- 12 - gyújtótekercs + pontjától a kürthöz (+)
- 13 - kürtgombtól a kürthöz (-)
- 14 - gyújtáskapcsolótól a fényváltó kapcsolóhoz, ami ezt "kétfelé" választja, erre: (+)
- 15 - fényváltó kapcsolótól 1-1 külön vezeték a fényszóróizzó tompított, ill. távolsági szálához (+)
- 16 - gyújtáskapcsolótól az első lámpa helyzetelző izzójához
- 17 - motorblokkon lévő elektromos csatlakozótól (üresjelző, bal oldalt, a henger mögött) a gyújtáskapcsoló üresjelző izzójához (+)
Ez pedig egy segédlet a gyújtáskapcsoló megfelelő bekötéséhez:
Remélem így már sikerülni fog a bekötés!
apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzénkefét is cseréltem lehet hogy ott a bibi?!
---
Ha viszont már szétszedted az elektromos rendszert, javasolnám, hogy minden csatlakozó pontot gondosan tisztíts meg és biztosíts jó érintkezést. Ha kicsit is oxidálódtak a vezetékek, vágd le a tövüknél a régi sarukat és szerelj fel újakat. Rögzítés után (én ilyen kombinált fogóval rászorítható sarukat kaptam a boltban) minden egyes csatlakozót, illetve a csupasz vezetékvéget is folyasd be forrasztóónnal (ehhez hagyományos 60%Sn+40%Pb, gyantás ónt használtam, ez nagyon szépen terült és "bekúszott" mindenhova)! A saruk tövét célszerű zsugorcsővel védeni, ahogy gyárilag is tették.
Ezek után szerintem nem lehet gond az elektromos rendszereddel!
- 5 likes
Komment
-
Ja!!!Próbajárat meg volt remekül működik!!!Kicsit kifúj a kipufogó mind a négy helyen és eléggé hangos!!!Töltés nincs!Kilóméter óra keveset mutat!Egyelőre más hibát nem találok!Leg alább 5-600km-t itt a környéken fogok menni ha valami közbejön ne keljen messziről menteni!......és még az első kerékben lévő kismértékű ütést szeretném kioperálni!!!Új dudát vettem de olyan halk hogy alig szól!!!Be is fejezem mert a végén felsorolom az egész gépet!!!!!
- 6 likes
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseIlyen a lelkem...Mifajta ez?
Ha ez megválaszolódik, akkor azt is tudom végre miféle a blokk, és el tudok indulni vele vmilyen irányba...elvileg P2 nek kellene lennie...
[ATTACH=CONFIG]6684[/ATTACH]
wsievers, tegnap böngésztem és mintha planeta 4-nek ilyen lenne a főtengelye
- 1 like
Komment
-
eljött a nap.
holnap viszem Urut eredetiségvizsgára, műszakira, ha minden sikerül, még az okmányiroda is fogad. biztosítást ma megkötöttem. ki se merem mondani: lehet hétvégén már motorozni tudok vele... soha nem volt ilyen mázlim, hogy igazából másfél nap alatt el tudtam volna intézni egy vizsgáztatást ... talán most így fog sikeredni.
DRUKKOLJATOK!
Komment
Komment