Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Az összes IZSes kollégát megkérem, hogyha nem akar szenvedni kb 2 órát, akkor ne vegye le a felömlőablakokat soha!!!!!
Nálam legalább is a Planéta 3-nál a kifeszegetett ablak csúszdája 4-5mm-rel volt nagyobb a hengeren lévő nyílásnál, szóval nem ment vissza csiszolás nélkül. Ők hogy rakták be a gyárban???????????????
És hogy gondolták, hogy az ablak alján nem alakítanak ki rendes tömítőfelületet??????????????????(ott állandóan kifúj)
Egyszer én is így jártam, nekem nemjöütt kifelé se és kissé megfeszegettem csavarhúzóval. Szerencse hogy egy teljesen rossz donor blokkon kíváncsiskodtam. Utána jöttem rá mikor visszapróbáltam volna a helyére, hogy levett hengernél kell kivenni az ablakokat, úgy minden könnyen megy. A másik oldalit már úgy csináltamés kb 2 perc volt az egész míg az elsőt feszegettem legalább negyed óráig mire kijött.
Hali Kollega BÁCSI!!! Kicsit haladtam ma délután,a kuplung felőli oldal összement,rákerült a henger-hengerfej,állórész,forgórész,meg lett a berugókar alá persely. Holnap folytatom,feltéve ha nem kell fuvarba menni.
Helyes! fogy a "szezonidő"
én meg leszedtem a tankot, ki kell pucevátyolnom -a benzincsap szűrője tele volt rozsdával. valahogy úgy nem élvezetes a motorozás: 100m haladás, 1 perc várakozás alapjáraton, majd megint 100m haladás, így ciklikusan
azt gondoltam megúszom a tank-rázogatást... lehet felkötöm a betonkeverőre
Ne törd össze, még jó lehet plexi helyett a motoron(elég jól védene)
Hőkezelt üveg nem hasad, kristálykákra esik szét, ha törik , de ezek erőhatásra tovább aprózódnak, ROSSZABB mint a homok!!!!!!!!!!!!!!!(inkább nagyobb-közepes kavicsokat használj(vulkanikus eredetű kristályosat) sóderből, és lassú fordulaton kevertesd!)
Valaki nem tud okádék sárga árnyalatú plexit izs oldalkocsihoz?
A tankot én úgy tisztítom: gázolajjal kimosom többször, majd feltöltöm pár liter 2 ütemű olajjal és rázogatom, így, ha nem lesz tele a tank keverékkel, akkor sem rohad a szabad rész sem.(arol 2T egyetlen haszna a kátrányszerű kiválása volt a tank felső belső felületén,itt ha kiszáradt, megkötött, legalább védett, amíg irdatlan nehezen fel nem oldódott)
De a legjobb, ha hosszabb időre teli tankkal állítod le!!!!!!!!!!!(Ja, ekkora tankot feltölteni manapság már elég nehéz, hála az áraknak.)
Én a benzincsappal szívtam eleget, de vettem is egyet Deél Józsitól, ami kinézetre teljesen más, de minden menete egyezik. Már így van 4 db. benzincsapom
Ja, és vettem hagyományos 80W90-es hajtómű olajat a motorba, mivel lecserélel minden folyadékot így 16 év után
nem egyszerű. az orosz műfogás mintha hidegvágóval működne
én aszem azt próbálnám meg, hogy adnék neki egy kis meleget, és bizony használnám az orosz módszert, legalább annyira, hogy be lehessen tenni a lehúzót
A csapágy mögött mintha lenne valami perem...az hézagoló vagy az már a sonka? Csak csavarhúzóval nyúltam alá de pattog le a széle...
Megcsináltam hozzá a csapágyat és az alsó csapot, eddig halasztottam ezt, de kellene összerakni, és az ütésméréshez kell most már a csapágyfelület.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
A csapágy mögött mintha lenne valami perem...az hézagoló vagy az már a sonka? Csak csavarhúzóval nyúltam alá de pattog le a széle..
nem tudom mi lehet, én nem húztam le a csapágyat, de neten nézegetve, meg végig gondolva a szerelt motorjaimat... ott nem igen szokik lenni hézagoló...
Komment