Amikor árultam,senkinek se kellett,most meg jó lenne mi?15,2-ig használtak régen javítócsapszeget.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Izs motorblokkok szerelése és karbantartása
Collapse
X
-
Nálam a csapszeg két vége 14 mm alatt volt kb 1-2 századdal, közepe meg 14mm, mondjuk hülyét is kaptam, mert még nekem is megforgott a csapszeg, szóval a dugóban felpontoztam a csapszegjáratot. Zéger(drótszerű), kell, hogy legyen mindenképpen, mindkét oldalon.
A váltó tényleg érzékeny(A két blokkfél közé kell tömítés, mert a precízebb keletiblokkos mociknál is kellett, szóval itt is kéne, mert orrán- száján csurogni kezd idővel nélküle, vagy már az elejétől, ahogy feltöltöd olajjal), de nálam valami oknál fogva(első összerakásra), úgy tűnt nincs gond, járó motornál meg nem volt harmadik(illetve még mindig nincs).
Fura, mert olyan mintha nem is lenne(egy normál váltással 2-esből 4-esbe ugrik)3-dik, szerintem csak nem rögzíti be. A gyanúm, hogy nem jó oldalával/nem jó sorrendben raktam vissza a léptetővillákat, mert elég görbék voltak és csak AS alapon voltak megcsiszolva gyárilag, fordítva lehet az egyik ?!!!)Utoljára szerkesztve a következő által: majdánka; 2013 márc. 08, 21:55.
- 2 likes
Komment
-
fulton eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésejó lenne
majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA két blokkfél közé kell tömítés
majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseZéger (drótszerű), kell, hogy legyen mindenképpen, mindkét oldalonUtoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 márc. 09, 14:39."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
fulton eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA pontozás nem nyerő.
Amúgy meg, a perselyben hamarabb megcsúszik mint a dugóban a csap(Pannóniáét gyárilag is préselték befele és kifele is ha jó volt az állapota)
Vagy egy másik példa: A P12-esem főtengelyén a csapágyhelyek gyárilag fel vannak bordázva,a csapágy lehúzó meg eldurrant lehúzáskor(Pedig utólag az egyik bordát hidegvágóval preparáltam és túl könnyen is ment), veszettül ragaszkodott.
Talán még megtalálom azt a kis lassított videót, amin egy dugó van bemutatva ezen szempontból(pont a csapra ható erőket és az elmozdulását mutatják be a hajtókar szemében.)
Majdnem elfelejtettem: Sok apró pont sokra megy.
Komment
Komment