Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Izs motorblokkok szerelése és karbantartása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Amikor árultam,senkinek se kellett,most meg jó lenne mi?15,2-ig használtak régen javítócsapszeget.
    OdinHEM és wsievers kedvelte ezt.

    Komment


      ...miért , nincs benne zéger ? amugy meg örülj mert így jobban forog !
      wsievers kedvelte ezt.

      Komment


        Nálam a csapszeg két vége 14 mm alatt volt kb 1-2 századdal, közepe meg 14mm, mondjuk hülyét is kaptam, mert még nekem is megforgott a csapszeg, szóval a dugóban felpontoztam a csapszegjáratot. Zéger(drótszerű), kell, hogy legyen mindenképpen, mindkét oldalon.

        A váltó tényleg érzékeny(A két blokkfél közé kell tömítés, mert a precízebb keletiblokkos mociknál is kellett, szóval itt is kéne, mert orrán- száján csurogni kezd idővel nélküle, vagy már az elejétől, ahogy feltöltöd olajjal), de nálam valami oknál fogva(első összerakásra), úgy tűnt nincs gond, járó motornál meg nem volt harmadik(illetve még mindig nincs).
        Fura, mert olyan mintha nem is lenne(egy normál váltással 2-esből 4-esbe ugrik)3-dik, szerintem csak nem rögzíti be. A gyanúm, hogy nem jó oldalával/nem jó sorrendben raktam vissza a léptetővillákat, mert elég görbék voltak és csak AS alapon voltak megcsiszolva gyárilag, fordítva lehet az egyik ?!!!)
        Utoljára szerkesztve a következő által: majdánka; 2013 márc. 08, 20:55.
        wsievers és mátéapu kedvelte ezt.

        Komment


          Azon gondolkodtam, össze kéne hasonlítani azt az erőt amivel ráütöttél a kalapáccsal miközben pontoztad,és azt amit a dugó teteje kap a robbanás pillanatában.A pontozás nem nyerő.
          OdinHEM, wsievers és Che kedvelte ezt.

          Komment


            fulton eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            jó lenne
            Jó lenne Annyi meg is oldaná a problémát.


            majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            A két blokkfél közé kell tömítés
            Bátor leszek...nem tettem. Lehet bontani fogok az első próba után úgy érzem...Viszont jól kapcsol a váltó, bár megelőzte vagy 10 visszabontás. Mindenféle kombinációban volt random sebesség, sőt egyszer volt 5 darab üres is(kerregős és halk)


            majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Zéger (drótszerű), kell, hogy legyen mindenképpen, mindkét oldalon
            Az van is...Egyértelmű hogy kell lennie, csak ahhoz voltam szokva, hogy itt szoros illesztés van. És szereléskor kifelé még préselni kellett, ha jól emlékszem. Ami közben történét csak annyi, hogy elmosogattam a cuccot.
            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 márc. 09, 13:39.
            OdinHEM és stalker kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              fulton eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              A pontozás nem nyerő.
              Én már szétkaptam utána fél évvel és még akkor sem indult meg. ( Tenyerembe vettem és kihegyezett rendsodrófoggal pontoztam (kalapács kb. 0,35kg nyéllel együtt) eredetileg)
              Amúgy meg, a perselyben hamarabb megcsúszik mint a dugóban a csap(Pannóniáét gyárilag is préselték befele és kifele is ha jó volt az állapota)
              Vagy egy másik példa: A P12-esem főtengelyén a csapágyhelyek gyárilag fel vannak bordázva,a csapágy lehúzó meg eldurrant lehúzáskor(Pedig utólag az egyik bordát hidegvágóval preparáltam és túl könnyen is ment), veszettül ragaszkodott.

              Talán még megtalálom azt a kis lassított videót, amin egy dugó van bemutatva ezen szempontból(pont a csapra ható erőket és az elmozdulását mutatják be a hajtókar szemében.)
              Majdnem elfelejtettem: Sok apró pont sokra megy.

              Komment


                sziasztok
                én Deél Józsinál kaptam csapszeget és perselyt, nem eget rengető összeg postázással sem.
                tömítés nem befolyásolja a sebváltót, ugyanis hézagolni kell a váltótengelyt. ne nagyold el, precíz legyél :-) asszem a letöltéseknél megtalálod a váltószerelés korrekt leírását.
                majdánka és wsievers kedvelte ezt.

                Komment


                  Helló Bácsi!
                  Te nagyon precízen megcsináltad az enyém váltóját! Még azóta is király!!!
                  wsievers kedvelte ezt.

                  Komment


                    Az izs 56, planéta stb. berúgótengelye jó a 49-esbe ?

                    Komment


                      Igen, megfelelo meg a berugoiv is belemegy.
                      Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

                      Komment


                        Köszönöm !

                        Komment


                          Békés Boldog Karácsonyt minden Izs gazdinak!

                          Komment


                            Ezeket a képeket egy ukrán oldalon találtam...Mifajta állat ez? A henger kialakítása gyárinak tűnik.
                            Click image for larger version

Name:	1380438183-zorus@mail.ua.jpg
Views:	1
Size:	57.5 KB
ID:	139485Click image for larger version

Name:	1379569827-zorus@mail.ua.jpg
Views:	1
Size:	61.3 KB
ID:	139486
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              Vízhűtéses blokknak tűnik, de érdekes....

                              Komment


                                Üdv.
                                Izsre (már átalakított) szeretnék levadászni egy ETZ 251 karburátort, azaz egy csatos úszóház rögzítésű mz 250 karburátort.
                                Tudnátok ebben segíteni? (hátha van valakinek fölös)
                                Köszönettel:Majdánka.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X