korompaiistvan, Szia!Látom van egy Izs blokkod!! Nem tudnál vele kisegíteni ha jó a Planeta -2-esbe!!!Mert a váltómba valami zörög még nem szedtem szét!!!Húzatáskor és motorfékkor nem ropog-zörög csak ha egyenletesen lassan megyek!!!!Persze nem kérem ingyen!!!!!Köszi!!!!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Izs motorblokkok szerelése és karbantartása
Collapse
X
-
Soveny, apacsavo!
Mire jutottatok? Érdekel valakit a blokk? Szívesen oda adom.
Még nem fogtam hozzá a felpörgés komolyabb vizsgálatához, mert szombaton elmegyek anyámékhoz, és elhozom a Duna oldalkocsit, ami a motorhoz volt, egyszerre lettek vásárolva '62-ben. ha minden jól megy, az oldalkocsit el tudom cserélni egy orosz oldalkocsira, ami szerintem jobban illik egy ilyen korú IZS-hez, mert a Duna II az újabb típusok mellett néz ki jobban.
Amint ezen túl vagyok, vagyis közben összeállítom a homokszóróhoz a nagy ládát, ami már tervben megvan, alapanygok is vannak hozzá, aztán nekilátok szétbontani ami homokszórásra, meg krómozásra vár. Így szépen dirib-darabra szedek mindent, és ami el van öregedve, vagy meggyengült, az csere, és alapos tisztítás, polírozás után szépen össze rakom.
Komment
-
Papírja külön nincs, a szürke forgalmiban van benne a száma, mert annak idején úgy járt, semmi más nincs hozzá
Na magamra húzom a szívatót, addig nem röffentem be újra Rozált, amíg teljesen kész nem lesz, szépen krómozva, polírozva, és fényezve, új csapágyakkal, szimmeringekkel, és tömítésekkel, valamint a csillogó oldalkocsival mellette. Így még többet fogok itt köztetek nézelődni, és hülyébbnél hülyébb kérdéseket feltenni, ha megakadok.
- 2 likes
Komment
-
korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSoveny, apacsavo!
Mire jutottatok? Érdekel valakit a blokk? Szívesen oda adom.
Még nem fogtam hozzá a felpörgés komolyabb vizsgálatához, mert szombaton elmegyek anyámékhoz, és elhozom a Duna oldalkocsit, ami a motorhoz volt, egyszerre lettek vásárolva '62-ben. ha minden jól megy, az oldalkocsit el tudom cserélni egy orosz oldalkocsira, ami szerintem jobban illik egy ilyen korú IZS-hez, mert a Duna II az újabb típusok mellett néz ki jobban.
Amint ezen túl vagyok, vagyis közben összeállítom a homokszóróhoz a nagy ládát, ami már tervben megvan, alapanygok is vannak hozzá, aztán nekilátok szétbontani ami homokszórásra, meg krómozásra vár. Így szépen dirib-darabra szedek mindent, és ami el van öregedve, vagy meggyengült, az csere, és alapos tisztítás, polírozás után szépen össze rakom.
- 2 likes
Komment
-
Üdv.: Szerintem is jobb az a Duna az Izs-nek.
Nem a tömeg megmozdítása a gond, inkább az, hogy az orosz oldalkocsi súlypontja magasabban van mint a motoré(a saját izsemen már megtapasztaltam), így az alacsony súlypontú izst eléggé tolja, ha dombra fut az oldalkocsi és a nagyobb tömeg miatt könnyebben irányítja a motort is jobbra-balra.
A Duna hátránya meg az, hogy a jobb kanyarban vigyázni kell vele, mert könnyű felfordulni vele(túl könnyű üresen a Duna OK). De az alacsonyabb építése miatt jobb.soveny kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem a tömeg megmozdítása a gond, inkább az, hogy az orosz oldalkocsi súlypontja magasabban van mint a motoré
Komment
-
Lehet, hogy illene a c-3-as, de én is normál csapágyat teszek bele, mert ilyet kaptam
És amúgy is:
"Új motorházba a golyóscsapágyakat melegen szereljük be...Amikor használt, de ép motorházba új csapágyakat szerelünk, a felmelegítés felesleges, mert a furatokban az anyag a használat követheztében tömörödött, és a csapágyak hidegen is bepréselhetők.
Új motorházba tágfutó sorozatú, használt motorházba közepes illesztésű golyóscsapágyat helyezünk be. Szűkfutó csapágyak ui. új motorházban szorulnak és melegednek."
-Ternai Zoltán A motorkerékpárUtoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 nov. 10, 17:50."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Valaki megideologizálná nekem a dobócsillag létjogosultságát, és a tandem szimeringeket...? Mennyi vodkát ittak ezek?
Jah és emelje fel a kezét, aki középre tömítést vág-rakom össze a blokkot, és azon gondolkodom tegyek-e vagy ne.
Normális szimeringeket raktam be a gyáriak helyett szembefordítva,biztos ami biztos(először egy egyedi szimeringházat akartam, ami rendelkezik annak a szörnyűségnek a méretével). Hibáztam volna? Még nem késő visszabontanom..."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Középre tömítést? Húú hát egyelőre nincs sok tapasztalatom az Izs blokkok szereléséről, de annyit tudok mondani, hogy mindenki azzal riogat, hogy milyen érzékeny a váltója a jó hézagolásra, hát ha akarod, megbonyolíthatod egy papírtömítéssel is... De ne legyen ebben igazam és a te meg az én blokkom is jól működjön már első összerakásunkra
Komment
-
Na már a hengert tenném fel az Izsére, de viszont a következő problémám adódott: Ha oldalt fordítom a dugattyút kiesik belőle a csapszeg
Van ebből plusszos méretű? És lehet is kapni? A dugó egyébként elég jó állapotú, a henger sem kopott, e miatt nem áll szándékomban új dugót venni."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
Komment