Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Izs motorblokkok szerelése és karbantartása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #91
    korompaiistvan, Szia!Látom van egy Izs blokkod!! Nem tudnál vele kisegíteni ha jó a Planeta -2-esbe!!!Mert a váltómba valami zörög még nem szedtem szét!!!Húzatáskor és motorfékkor nem ropog-zörög csak ha egyenletesen lassan megyek!!!!Persze nem kérem ingyen!!!!!Köszi!!!!

    Komment


      #92
      apacsavo, szerintem ez nem lesz megfelelő a tiédbe!

      Komment


        #93
        Soveny, apacsavo!
        Mire jutottatok? Érdekel valakit a blokk? Szívesen oda adom.
        Még nem fogtam hozzá a felpörgés komolyabb vizsgálatához, mert szombaton elmegyek anyámékhoz, és elhozom a Duna oldalkocsit, ami a motorhoz volt, egyszerre lettek vásárolva '62-ben. ha minden jól megy, az oldalkocsit el tudom cserélni egy orosz oldalkocsira, ami szerintem jobban illik egy ilyen korú IZS-hez, mert a Duna II az újabb típusok mellett néz ki jobban.
        Amint ezen túl vagyok, vagyis közben összeállítom a homokszóróhoz a nagy ládát, ami már tervben megvan, alapanygok is vannak hozzá, aztán nekilátok szétbontani ami homokszórásra, meg krómozásra vár. Így szépen dirib-darabra szedek mindent, és ami el van öregedve, vagy meggyengült, az csere, és alapos tisztítás, polírozás után szépen össze rakom.

        Komment


          #94
          az oldalkocsi cserét jól gondold át. ha a duna a mocival volt, lehet érdemesebb azt megtartani, főleg ha "papirilag" rendben van. ha mindenképp az uralét akarod járd jól körbe a papírjait.
          Utoljára szerkesztve a következő által: norinco; 2012 jún. 05, 19:09.
          UK kedvelte ezt.

          Komment


            #95
            Papírja külön nincs, a szürke forgalmiban van benne a száma, mert annak idején úgy járt, semmi más nincs hozzá




            Na magamra húzom a szívatót, addig nem röffentem be újra Rozált, amíg teljesen kész nem lesz, szépen krómozva, polírozva, és fényezve, új csapágyakkal, szimmeringekkel, és tömítésekkel, valamint a csillogó oldalkocsival mellette. Így még többet fogok itt köztetek nézelődni, és hülyébbnél hülyébb kérdéseket feltenni, ha megakadok.
            wsievers és norinco kedvelte ezt.

            Komment


              #96
              korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Soveny, apacsavo!
              Mire jutottatok? Érdekel valakit a blokk? Szívesen oda adom.
              Még nem fogtam hozzá a felpörgés komolyabb vizsgálatához, mert szombaton elmegyek anyámékhoz, és elhozom a Duna oldalkocsit, ami a motorhoz volt, egyszerre lettek vásárolva '62-ben. ha minden jól megy, az oldalkocsit el tudom cserélni egy orosz oldalkocsira, ami szerintem jobban illik egy ilyen korú IZS-hez, mert a Duna II az újabb típusok mellett néz ki jobban.
              Amint ezen túl vagyok, vagyis közben összeállítom a homokszóróhoz a nagy ládát, ami már tervben megvan, alapanygok is vannak hozzá, aztán nekilátok szétbontani ami homokszórásra, meg krómozásra vár. Így szépen dirib-darabra szedek mindent, és ami el van öregedve, vagy meggyengült, az csere, és alapos tisztítás, polírozás után szépen össze rakom.
              Hali! Szerintem hagyd meg a Duna oldalast! Az enyémen orosz oldalkocsi van,de elég nehéz a mocinak(szerintem)! Nekem is azon jár az agyam,hogy milyen könnyebb csónakot lehetne ráfaragni,úgyhogy szerintem ne cseréld le,bár ez csak az én véleményem!
              soveny és majdánka kedvelte ezt.

              Komment


                #97
                Üdv.: Szerintem is jobb az a Duna az Izs-nek.
                Nem a tömeg megmozdítása a gond, inkább az, hogy az orosz oldalkocsi súlypontja magasabban van mint a motoré(a saját izsemen már megtapasztaltam), így az alacsony súlypontú izst eléggé tolja, ha dombra fut az oldalkocsi és a nagyobb tömeg miatt könnyebben irányítja a motort is jobbra-balra.
                A Duna hátránya meg az, hogy a jobb kanyarban vigyázni kell vele, mert könnyű felfordulni vele(túl könnyű üresen a Duna OK). De az alacsonyabb építése miatt jobb.
                soveny kedvelte ezt.

                Komment


                  #98
                  Szerintem is marad, már itt vagyok érte, és holnap indulok vele vissza

                  Komment


                    #99
                    majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Nem a tömeg megmozdítása a gond, inkább az, hogy az orosz oldalkocsi súlypontja magasabban van mint a motoré
                    Lehet,hogy a súlypontja is magasabban van az orosznak,meg súlya is van! Az enyém elég gyatrán megy vele(majd még próbálkozok egy -két dologgal),de feldőlni azt nem akar a kanyarba!

                    Komment


                      Az én oldalkocsim nincs egyszerű helyzetben, mert apám kicsit átfaragta, de szerintem egy másik alváz lesz a megfelelő megoldás

                      Komment


                        Planéta 3-as főtengelyéhez C3-as csapágyak kellenek? A golyós is az? A többi csapágy (váltó, stb) sima vagy C3-as?

                        Komment


                          Lehet, hogy illene a c-3-as, de én is normál csapágyat teszek bele, mert ilyet kaptam
                          És amúgy is:
                          "Új motorházba a golyóscsapágyakat melegen szereljük be...Amikor használt, de ép motorházba új csapágyakat szerelünk, a felmelegítés felesleges, mert a furatokban az anyag a használat követheztében tömörödött, és a csapágyak hidegen is bepréselhetők.
                          Új motorházba tágfutó sorozatú, használt motorházba közepes illesztésű golyóscsapágyat helyezünk be. Szűkfutó csapágyak ui. új motorházban szorulnak és melegednek."
                          -Ternai Zoltán A motorkerékpár
                          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 nov. 10, 17:50.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            Valaki megideologizálná nekem a dobócsillag létjogosultságát, és a tandem szimeringeket...? Mennyi vodkát ittak ezek?
                            Jah és emelje fel a kezét, aki középre tömítést vág-rakom össze a blokkot, és azon gondolkodom tegyek-e vagy ne.
                            Normális szimeringeket raktam be a gyáriak helyett szembefordítva,biztos ami biztos(először egy egyedi szimeringházat akartam, ami rendelkezik annak a szörnyűségnek a méretével). Hibáztam volna? Még nem késő visszabontanom...
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              Középre tömítést? Húú hát egyelőre nincs sok tapasztalatom az Izs blokkok szereléséről, de annyit tudok mondani, hogy mindenki azzal riogat, hogy milyen érzékeny a váltója a jó hézagolásra, hát ha akarod, megbonyolíthatod egy papírtömítéssel is... De ne legyen ebben igazam és a te meg az én blokkom is jól működjön már első összerakásunkra

                              Komment


                                Na már a hengert tenném fel az Izsére, de viszont a következő problémám adódott: Ha oldalt fordítom a dugattyút kiesik belőle a csapszeg
                                Van ebből plusszos méretű? És lehet is kapni? A dugó egyébként elég jó állapotú, a henger sem kopott, e miatt nem áll szándékomban új dugót venni.
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X