Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 350 638 blokk felújítás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Véleményetek szerint a 638-as Jawanal mennyi az elfogadható gyűrűhézag?
    Most szedtem szét és 0,8-0,9mm között mértem.
    Belepróbáltam egy új gyűrűt ott kb 0,3mm. Ez majdnem új érték.
    A hengernek semmi válla. Amúgy kb. 8000km van a hengerekben.
    Érdemes lenne gyűrűzni?
    Utoljára szerkesztve a következő által: dkari; 2016 jan. 04, 18:36.

    Komment


      #62
      Érdemes lenne gyűrűzni?
      Igen! .
      Atti69, sepy és 5 további látogató kedvelte ezt.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        #63
        Köszönöm! Ez tömör és hatásos válasz volt
        Megrendeltem a gyűrűket!
        Atti69, mátéapu és sepy kedvelte ezt.

        Komment


          #64
          Érdekelne hogy szerintetek ha a dugattyúk alsó részéből leesztergáltatnék 1 mm-t várható e valamiféle javulás a motor teljesítményében? (jawa 638)
          Lehet volt már róla szó, nekem a Pannónia kapcsán jutott eszembe.
          Ugye a P12-es dugattyújának a többi Pannóniához pl. P10-hez képest 2mm-rel rövidebb a szoknyás része.
          Bár a teljesítményben ez nem tükröződik,leírás szerint a P10 és P12 ugyanannyi lóerő, de jobb a P12-nél a gázreakció és "virgoncabb" a motor.

          Komment


            #65
            Elvileg módosítja a szívásidő hosszát, úgyhogy igen.
            dkari, Che és 2 további látogató kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #66
              Javaslom, hogy nézz utána a lengyel tuningszettnek, hogy ott milyen hosszú a dugattyú.
              dkari, Che és Atti69 kedvelte ezt.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #67
                A Sporton régen és most is alkalmazva lett reszelve a szívó oldalon 2 mm-t. A sonkán be lett parafázva a könnyítés de egy tanács utána csak a legjobb minőségű szimeringet rakd bele máskülönben úgy jársz mint én kinyomja a kuplung felőlit. Draki nem Te írtad ezt a bibit le? Megnő az elősűrítésnél a mennyiséggel a nyomás és normál minőségű szimeringnél elengedi a nyomás egy részét ment az és ezért kellett azt a nyomás elengedést csinálni a váltó teréből / zsírzó gomb segítségével/. Emlékeztek mikor írtam, hogy a váltóból nyomja kifele az olajat és ott is folyik ahol sosem. Utólag rájöttem ez miatt , most hőálló lett belerakva és azóta rendben van. Fürgébb lett a gép érezhetően igaz új dugót és gyűrűt is kapott. Nem volt szétkopva 6000 km-t ment fúrás után csak a Be...a dugóból kiesett a felső stift. Szerencsére csak a dugó sinylette meg. Ambika dugóval és gyűrűvel viszont sokkal jobb lett. Az első Kesziről nem akartam lekésni miatta!
                dkari, zahi és 2 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  #68
                  Javaslom, hogy nézz utána a lengyel tuningszettnek,
                  Hol találom ezt meg? Találtam komplett szettet ami Lengyel is és tuning is de méreteket nem.

                  - - - Updated - - -


                  Draki nem Te írtad ezt a bibit le?
                  Nem én írtam. Nekem a felújítás során vitonos szimeringek lettek beépítve.

                  Sporton régen és most is alkalmazva lett reszelve a szívó oldalon 2 mm-t.
                  Ez azt jelenti hogy csak a dugó hátsó oldalából lett levéve nem az egészből?
                  Nem akarok világ megváltó tuningot csak gondoltam ha elérem ugyan azt a hatást mint a Pannónia esetében miért ne.....
                  sepy kedvelte ezt.

                  Komment


                    #69
                    Draki! Igen a simering nekem is Vitonos lett bele téve az a jó csak nekem is néha kellene a Kavington mert elfelejtettem a nevét. Csak a szívó nyílásnál lett a szoknya kireszelve.A régi gépemnél a nyílásokon is alakítottam ennél még nem!, de nem kizárt. Manapság könyebben menne a dolog hiszen annak idején csak tűreszelő volt mely kitörte a kezem.
                    dkari kedvelte ezt.

                    Komment


                      #70
                      A régi gépemnél a nyílásokon is alakítottam ennél még nem!, de nem kizárt.
                      A hengereket nem igazán akarom reszelni. Valószínű lenne belőle egy végeláthatatlan próbálkozás.
                      Főleg hogy méretek sincsenek...

                      Csak a szívó nyílásnál lett a szoknya kireszelve.
                      Ettől nem lesz "billegős" a dugattyú? Azt olvastam hogy ettől verődik a dugó a hengerfalnak...
                      Utoljára szerkesztve a következő által: dkari; 2016 jan. 10, 15:57.

                      Komment


                        #71
                        Ha mégis gondolnál egy kis reszelésre, vagy csak pusztán kíváncsi vagy, nekem van valahonnan pár darab képem a jawa kiterített hengerpalástjáról és van egy kép a dugattyúról is.
                        Érdekel?
                        sepy és dkari kedvelte ezt.

                        Komment


                          #72
                          Érdekel?
                          Köszi a felajánlást. Természetesen érdekel, persze. De ha ide felteszed más is fog neki örülni biztosan
                          sepy kedvelte ezt.

                          Komment


                            #73
                            tessék:Click image for larger version

Name:	jawa tunning 2.jpg
Views:	2
Size:	53.9 KB
ID:	147989
                            Click image for larger version

Name:	jawa tunning 3.jpg
Views:	2
Size:	50.6 KB
ID:	147990Click image for larger version

Name:	jawa tunning 4.jpg
Views:	2
Size:	79.6 KB
ID:	147991

                            - - - Updated - - -

                            Talán van benne használható. Az is lehet, innen a fórumról mentettem le régebben.
                            zahi és dkari kedvelte ezt.

                            Komment


                              #74
                              Ez 634. Sajnos nem jó a 638 hoz. Esetleg annyiban, hogy a szívónyílás időzítését le lehet fordítani a dugattyúéra.(mivel az kiderült, hogy hasonló paraméterekkel bír)
                              A lengyel szett pontos adatait keresem, eddig kevés sikerrel. Talán az egyik hirdetőtől kapok választ most. Előzetesben: a dugattyúszoknya 2-3 mm rel lehet rövidebb.
                              Ezek a képek a német Jawa fórumról valók(találtam pár új ötletet... ):
                              Click image for larger version

Name:	Verdraengerring1.jpg
Views:	1
Size:	71.4 KB
ID:	147992Click image for larger version

Name:	Verdraengerringe.jpg
Views:	1
Size:	117.9 KB
ID:	147993Click image for larger version

Name:	354 Sportmotor1.jpg
Views:	1
Size:	17.8 KB
ID:	147994Click image for larger version

Name:	354_2Vergaser.jpg
Views:	1
Size:	16.2 KB
ID:	147995Click image for larger version

Name:	Jawa-Motor360-Steuerzeiten.jpg
Views:	1
Size:	57.3 KB
ID:	147996Click image for larger version

Name:	Jawa-Schmierbohrung.jpg
Views:	1
Size:	85.5 KB
ID:	147997Click image for larger version

Name:	Jawa-Schmierbohrung2.jpg
Views:	1
Size:	95.8 KB
ID:	147998Click image for larger version

Name:	Jawa-Schmierbohrung3.jpg
Views:	1
Size:	111.0 KB
ID:	147999Click image for larger version

Name:	Jawa-Zylinder-geschlitzt.jpg
Views:	1
Size:	122.6 KB
ID:	148000Click image for larger version

Name:	Jawa-Zylinder-geschlitzt2.jpg
Views:	1
Size:	142.6 KB
ID:	148001Click image for larger version

Name:	Kolbenkurven.jpg
Views:	1
Size:	118.4 KB
ID:	148002
                              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 jan. 10, 17:28.
                              zahi, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                #75
                                Üdv wsievers!

                                Ez a blokk nem 634-es,hanem a régi 360-as.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X