Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 350 638 blokk felújítás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Szia, dkari!

    Lehet, hogy hülyeséget kérdezek (ha igen,mindenkitől elnézést kérek) de nem lehet, hogy a suber kotyog a karbiban? Ha a 638-on nem az van,akkor sorry. A 634-en az van.
    Igaz, nekem a Simsonon, de volt/van ilyen jelenség. Alapjáraton nem hallani, de fordulaton már igen....az is olyan kerregő, kelepelő hangot ad...

    üdvözlettel....
    Utoljára szerkesztve a következő által: Fergusson; 2015 júl. 06, 19:52.
    Lemezjáték kedvelte ezt.

    Komment


      #47
      Hú basszus, én a felénél kimentem egy sörért, mert alig bírtam már a feszkót, úgy felment az adrenalin szintem...Rá kellett jönnöm, hogy én olyan nagypapásan vezetem a motoromat.

      Zavar ez a zörgés? Miért nem veszel egy Pannóniát? Utána ez nem zavarna...

      De komolyra fordítva, nekem is úgy tűnt, hogy simán berezonál valami, jó eséllyel akár a súber, ahogy előttem is írták...
      gesszti kedvelte ezt.

      Komment


        #48
        Zavar ez a zörgés? Miért nem veszel egy Pannóniát? Utána ez nem zavarna...
        Szerinted nincs ?

        Sajna biztos hogy nem súber. Amúgy Dellorto van felszerelve. Saját tippem az hogy a dugó adja a hangot, ahogy átfordul a felső holtponton. Leginkább a vésőgéppel mikor betont vés az ember ahhoz hasonlít a hangja.
        mihu és Lemezjáték kedvelte ezt.

        Komment


          #49
          dkari eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Sajna biztos hogy nem súber. Amúgy Dellorto van felszerelve. Saját tippem az hogy a dugó adja a hangot, ahogy átfordul a felső holtponton. Leginkább a vésőgéppel mikor betont vés az ember ahhoz hasonlít a hangja.
          Egy tipp volt a sok közül....sajna, nem jött be

          Komment


            #50
            Én javaslatom: vedd kisebbre az előgyújtást.Igaz az enyém kisebb / Sport cz/ de miután össze lett rakva én is rosszul emlékeztem és miután kisebbre vettem ki költözött a falusi kovács a blokkból.
            mihu és OdinHEM kedvelte ezt.

            Komment


              #51
              Üdv!Sokféle hiba okozhatja a zörgést,segítségként egy párat felsorolhatok,bár így látatlanban nehéz.Azt írtad a henger felől hallod.A dugattyú csapszeg ha lazán illeszkedik,ennek a hidegen nem szabad összemennie.A csapszeget két enyhén kihajlított seeger gyűrű tartja,ezeknek a füleknek a dugattyú felé kell állniuk.A kosaras tűgörgő már újkorában is zörög.A tűgörgők két oldalán alátétek vannak,ezek be tudnak rágódni.A hibás gyújtás okozhatja,a megfelelő:2.7-3.2. Ha fém zavarszűrős pipád van,a benne lévő gumi ha lötyög a pipa zöröghet.A 638-nál a könyök tömítő felülete gömb szerű,ezt két csavaros tömszelence szorítja a hengerbe.Ha az alu karika vékony már,nem szorít rendesen ez is tud zörögni.Kb. ennyi jutott eszembe,remélem segít!Baráti üdv mihu!

              - - - Updated - - -

              Üdv!A digattyú tetején egy nyíl található ennek a kipufogó írányába(előre) kell mutatnia!
              OdinHEM, dkari és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #52
                Üdv olvtársak!

                A Jawa dugattyúin a méret és irány jelölésen kívül a jobb és a bal oldal is megjelölt a "L" és a "P" betűvel. A "P" a jobb,az "L" a bal oldalt jelenti (prava és leva)
                OdinHEM, emu és 3 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  #53
                  jobb és a bal oldal is megjelölt a „L” és a „P” betűvel. A „P” a jobb,az „L” a bal oldalt jelenti
                  ...és ha valaki csehül áll az idegen nyelvekkel, akkor azt is nézheti, hogy a dugattyú ablakai egybe essenek a hengerek ablakaival.

                  ...aki cserélt már fel dugót, az tuti ezzel fogja kezdeni. :-)
                  wsievers, St.Z.350 és emu kedvelte ezt.

                  Komment


                    #54
                    A 638-as esetén ez nem helytálló,mert ablak nélküliek a dugattyúi.
                    mihu kedvelte ezt.

                    Komment


                      #55
                      De nem egyforma a szoknya! Az egyik oldalról jobban alálátni...
                      prava és leva
                      Sose tudtam mit jelent ez a földönkívüliek nyelvén...gondoltam lehagyták az R betűről a szárat...


                      Rá kellett jönnöm, hogy én olyan nagypapásan vezetem a motoromat.
                      Mé nem veszel Jawát? Ez tud menni is, nemcsak zörög...
                      dkari, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #56
                        wsievers
                        Mé nem veszel Jawát? Ez tud menni is, nemcsak zörög...
                        Persze, aztán ha mindig csak elszáguldozok mellettük, akkor nincs idejük rácsodálkozni a gépemre...
                        Fergusson, mátéapu és OdinHEM kedvelte ezt.

                        Komment


                          #57
                          A dugattyú szoknyája szimmetrikus,némi figyelmetlenséggel fordítva is be lehet szerelni,ez hivatott megakadályozni a helyes irányt jelző nyíl.Click image for larger version

Name:	jawa dugattyú.jpg
Views:	1
Size:	184.1 KB
ID:	144897 Az oldalt jelölő "p" betűn kívül fontos a méretosztályt jelölő " C" betű is. A ,B, C 0,01mm növekedést jelent betűnként. A négy méretosztályból adódóan 12 féle méret lehet.
                          Fergusson, mihu és dkari kedvelte ezt.

                          Komment


                            #58
                            Üdv!Sokféle hiba okozhatja a zörgést,segítségként egy párat felsorolhatok,bár így látatlanban nehéz.Azt írtad a henger felől hallod.A dugattyú csapszeg ha lazán illeszkedik,ennek a hidegen nem szabad összemennie.A csapszeget két enyhén kihajlított seeger gyűrű tartja,ezeknek a füleknek a dugattyú felé kell állniuk.A kosaras tűgörgő már újkorában is zörög.A tűgörgők két oldalán alátétek vannak,ezek be tudnak rágódni.A hibás gyújtás okozhatja,a megfelelő:2.7-3.2. Ha fém zavarszűrős pipád van,a benne lévő gumi ha lötyög a pipa zöröghet.A 638-nál a könyök tömítő felülete gömb szerű,ezt két csavaros tömszelence szorítja a hengerbe.Ha az alu karika vékony már,nem szorít rendesen ez is tud zörögni.Kb. ennyi jutott eszembe,remélem segít!Baráti üdv mihu!

                            - - - Updated - - -

                            Üdv!A digattyú tetején egy nyíl található ennek a kipufogó írányába (előre) kell mutatnia!
                            Köszönöm a tippeket. Fejben próbálok mindent végig gondolni lévén nem vagyok otthon. De mivel a gondom nem újkeletű ezért ezekre fejből tudom a választ.

                            A csapszeg szorosan illeszkedik és csak a felmelegített dugóba ment bele. A tűgörgőm kosaras Prox. Az előgyújtás jelenleg 2,7 de volt már 2,5-ön is, a zaj ugyan az. A dugók biztosan jól vannak betéve. A gyertyapipa Ngk gumirozott szigeteléssel. A könyöknél plusz gyűrű van a henger és a könyök közé rakva, nem "lötyög".

                            Pont a múltkor mikor a gyújtás állítottam vettem észre mintha a dugattyú a felső holtponton átfordulva "klattyanna" egyet. De függőleges irányban nem tudtam kotyogást felfedezni. Lehet oldal illetve hossz irányban billenik meg a dugó?

                            Ha esetleg leveszem a hengert és megmérem a dugattyút az megadhatja a választ arra ha a hengerben "harangozik" a dugó?

                            - - - Updated - - -


                            Az oldalt jelölő „p” betűn kívül fontos a méretosztályt jelölő „C” betű is. A ,B, C 0,01mm növekedést jelent betűnként. A négy méretosztályból adódóan 12 féle méret lehet.
                            Na igen. De ez csak a gyári alkatrészekre igaz. Ha már újra van fúrva erre nem figyel senki.
                            Ha jól tudom a gyárban a kész hengerhez keresték a legmegfelelőbb dugattyút (?), újra fúrásnál pedig "elméletileg" a dugóhoz fúrnak.
                            Fergusson és OdinHEM kedvelte ezt.

                            Komment


                              #59
                              Az előgyújtás jelenleg 2,7 de volt már 2,5-ön is,
                              Csörgéscsökkentésre eltolt előgyújtás:egyik henger az alsó értékre a másik a felsőre.A 634.esnél bevált!a trabantnál javasolták az eltolt gyújtást.
                              dkari, Fergusson és 2 további látogató kedvelte ezt.
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                #60
                                Csörgéscsökkentésre eltolt előgyújtás:egyik henger az alsó értékre a másik a felsőre.A 634.esnél bevált!a trabantnál javasolták az eltolt gyújtást.
                                Na ja! Ez a Vape egyik hátránya. Külön nem állitható a két henger.
                                emu és zahi kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X