Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 350/ 634- 638????

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Felesleges átalakitani 12V-re.

    Nézz csak szét itt kb 15-20e Ft-ból kijön.
    Ez magyar találmány a hires Gyula-bá féle gyújtás

    Gyújtás

    Ezt meg Romániából lehet rendelni.

    Jawa350-638 Electronic ignition AT011 with 012CW sensor by gotronic ltd (from Zoly) - YouTube

    Komment


      #17
      És ez a gyulabá féle gyújtás bírja meg megbízható mert nem szeretnék lerobbanni majd vele! amugy ezen a jeladósféleséges megoldáson gondolkozok mert sok jót hallottam róla és az ára sem horribilis
      Utoljára szerkesztve a következő által: lyeti; 2012 nov. 21, 19:12.

      Komment


        #18
        Javaslom neked a 638-ast. Nagyon sokat jártunk vele és soha nem hagyott az útszélén.

        .Click image for larger version

Name:	Kép 012.jpg
Views:	1
Size:	199.8 KB
ID:	133502
        sepy, CZsolti és St.Z.350 kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Üdvözölek a héten meg lesz ez a gyujtás ha beszereltem leirom hogy dolgozik.

          üdv winetu
          sepy kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Kedves Winetu! A Jawa 350-esek nél tett hozzászólásod folytatására lennék kiváncsi. Ha beépítetted a jeladós gyújtást mennyit mentél vele és mit tapasztaltál?.Én is töprengek a beépítésén csak szeretném tudni mi a tapasztalat. Köszi Sepy.

            Komment


              #21
              Szia! Igaz nem Winetu vagyok de azért válaszolok. Nekem is van 638-as Jawam. A Gyula-bá féle gyújtást használom teljes megelégedéssel. Bár sokat nem mentem vele, valamivel több mint 700 kilométert. Felújításkor építettem be, de sajnos mint kiderült a hengereket nem jól fúrták meg ezért most áll a motor és csak ennyi kilométer "fért" bele. De már itt van a második garnitúra fúrt henger ami a napokban fel kerül. Csak most már motorozni nem igen ideális
              Van egy kis Ts-em is azon is Gyula-bá féle gyújtás volt. De ezt most lecseréltem Yamaha Jog gyújtásra, mert a 6v a sírba kergetett. A gyújtás tökéletes volt ugyan de ez is akksi függő volt. Egyszer zárlatos akksi miatt toltam a motort 10km-t. Akkor döntöttem el hogy olyan gyújtást akarok ami akksi nélkül is működik. A 12v már csak hab a tortára. Ha ennyi sütim lett volna az elején akkor a Ts esetében nem is gondolkoztam volna más megoldáson. Már csak azért sem mert az egész kijött 25e ft-ból.
              sepy és CZsolti kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                Köszönöm gyors válaszod. Én a Sport Cz-m re szeretnék egy megbízható gyújtást, nincs baj az eredetivel sem csak mivel szeretem forgatni és a megszakítók sem a régi minőségűek már így havi szinten biztosan hézagot kell állítani mert arra nagyon érzékeny. 0,35-0,4 mm hézaggal nincs gond de ha ez alá esik már nem az igazi. Nekem erre a 6v-os ra kellene valami megbízható megoldás.Régi szép időkben lehetett olyan megszakító párt kapni melynek tényleg kibírt egy szezont a megszakító bütyök és a kalapács közepe lyukas volt, hogy ne égjen be.

                Komment


                  #23
                  sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  .Régi szép időkben lehetett olyan megszakító párt kapni melynek tényleg kibírt egy szezont a megszakító bütyök és a kalapács közepe lyukas volt, hogy ne égjen be.
                  Azok Skoda megszakítók...pont azok a később készültek. Én is ilyeneket tettem fel most, de kellett ám tekergetni kombináltfogóval hogy találkozzon az üllő a kalapáccsal. Inkább a bütyök felülete rossz, nem? Akkor szokott rohamosan kopni.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 nov. 05, 15:54.
                  CZsolti és sepy kedvelte ezt.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    #24
                    Hát nem lehet vele dicsekedni de nem is olyan tragikus,a működő részen szép. Ha lesz rá mód / találok rávalót/ akkor feltétlen cserélem.
                    CZsolti kedvelte ezt.

                    Komment


                      #25
                      Üdv! A napokban láttam egy 12voltosított 634es jawat, a 638 generátora volt beleszerelve trabant gyújtással, a helyhiányt úgy orvosolták, hogy fogtak még egy dinamó oldali deknit , levágták róla a nyúlványt, majd ezt felhegesztették egy másik deknire amiről a nyúlvány zárólemezét kapták le(remélem sikerült érthetően fogalmazni)
                      Attached Files
                      Utoljára szerkesztve a következő által: Gergőke; 2013 nov. 06, 23:50.
                      Titus, sepy és CZsolti kedvelte ezt.

                      Komment


                        #26
                        én 360-ast gurítok, és olasz megszakítókat (magneti-marelli) használok évek óta, semmi gondja nincs,
                        az alaplapot spéci, szuperalacsony csavarok támasztják,
                        a körhagyót felpolíroztam,
                        a kenőfilc pedig különleges, nyomdaipari anyag, szépen "adagolja" a kenőanyagot
                        634 dina és forgórész uralja a nagyfeszültésget, amit oszlopos varázsló kalibrál, amit a nyereg alá pakoltam
                        persze, így a pumpa ugrott, egyszerűen nem fér el.
                        a kondik jófajta bosch, a szénkefék pedig morgan gyártmányúak
                        a gyújtókábel rezes (piros) és a pipák a gumidugós ngk
                        szuperpontosan tudtam illeszteni az eszközöket, a gyújtás pompás
                        wsievers, sepy és kedvelte ezt.

                        Komment


                          #27
                          Zénó eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          a kenőfilc pedig különleges
                          Tudom, hogy nem kifejezetten idevág, de ha már szóba került a kenőfilc, hadd ragadjam meg az alkalmat egy kérdésre:
                          Milyen olajat használtok a kenőfilcre? Inkább sűrűt (pl.hajtómű olaj), vagy inkább folyósabbat (pl.műszerolaj, 2t motorolaj)?

                          Komment


                            #28
                            Megleltem a fotót a megnövelt dekniről (sajna a fórum képfeltöltője kifogott rajtam uh csak linkelni tudok)

                            A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
                            Attached Files

                            Komment


                              #29
                              Én a 634-esem nél műszer olajat használtam, többször keveset inkább mint egyszerre sokat mert az mint írták már az alsó megszakító párt tette üzemképtelenné. Zénó felsorolása tökéletes még annyit én a kondikat ki tettem egy réz lapra a tank alá és semmi gondom nem volt vele. Persze még annyit a gyújtás beállítás mindenkor indikátor órával és lámpával az igazi!, a többi az saccolás mert nem lehet látni olyan pontosan a zárást mint a lámpa ahogy mutatja.

                              Komment


                                #30
                                Persze, az indikátor óra (én metrica-t használok, van hozzá egy csomó spéci betét) meg a próbalámpa (ezek sima rézvezetők meg egy állóhelyzeti izzó) az alap, egyszerűen tökéletesre lehet lőni a gyújtást, hidegen-melegen, télen-nyáron azonnal indul, jól fogyaszt, nem köhög, nincs kormos gyertya meg egyhengerezés. a filcre "C" olajat teszek, és a filcanyag tartja is rendesen, nem engedi át a kenőcsöt, mindig éppen annyit visz fel a vezérlőre az érintéskor, amennyi szükséges, nem önti be az alsó megszakítót kenőanyaggal...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X