Igaz az észrevételed valóban 477 az1971-es. Bocs. Sepy.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Cz 175 fejidom?
Collapse
X
-
Megkérem, hogy hozza be a forgalmiját a motornak és lefényképezem.wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseCsepptankos 175-ös Jawának is késői ez az évjárat. Kezd egyre jobban érdekelni a gép...
Komment
-
Na ez az, amit ne csinálj,vagy csak megfelelő takarással. Elég am, ha megmondod a motorszám/alvázszám első 4 karakterét. Abból megmondom, miféle szerzet.mittom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMegkérem, hogy hozza be a forgalmiját a motornak és lefényképezem."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
Üdv mindenkinek!
Ez cz 450/05 de luxe.Nekem van belőle kettő, az egyik 67-es, a másik 68-as. Felújításra vár mind a kettő,és eredeti mindkettő,és alu lámpafejes,és billenő kapcsolós. A 450-esseknek mindnek aluból van a lámpafeje. 1980-ba volt utóljára műszakin,és az alváz,és a motorszám is 450-nel kezdődik.
Komment
-
Nem igaz. Már leírtam meliknek nem.jozsiba eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA 450-esseknek mindnek aluból van a lámpafeje."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Üdv wsíevers... Ne tévesszük össze a CZ-ét a jawa-val.A CZ175/450-05 DE LUXE nem 175-ös jawa.Más a hátsó kerék meghajtása,a jawanak,gumi bakos,még a CZ-nek fogas kerekes.Más abilux kapcsoló, és akkoriba újdonságnak minösülő irányjelző kapcsoló.Más az első teleszkóp lengés csillapitása is.Ha tévednék? úgy elnézésed kérem......soveny kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Ezt nem is mondtam! Én lennék az utolsó, aki a Czetkát a Jawához hasonlítja. 1960 ban, az első kiadású 450 es Czetkénak lemez volt a lámpafeje...te elköveted azt a hibát, hogy egy relative késői változatból vonsz le következtetést a teljes szériára.jozsiba eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNe tévesszük össze a CZ-ét a jawa-val.A CZ175/450-05 DE LUXE nem 175-ös jawa.
Ebben igazad van, de lámpafejről volt szó.jozsiba eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMás a hátsó kerék meghajtása,a jawanak,gumi bakos,még a CZ-nek fogas kerekes.
A Typ 450/05 De Luxéra igaz, de az első verzíóra nem. Az első oldalon láthatod a képeket. Az első verziónak kör alakú lámpája volt, lemez lámpafeje és a lámpafej hátulján volt a gyujtáskapcsoló, és krómozott kormánya volt.jozsiba eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMás abilux kapcsoló, és akkoriba újdonságnak minösülő irányjelző kapcsoló.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 jan. 31, 22:48.soveny kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Maga a teleszkóp más.jozsiba eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMás az első teleszkóp lengés csillapitása is.
Ez is 450, annak ellenére, hogy nem a nálunk megszokott alu lámpafeje van:
soveny kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Szervusztok!
A Wsievers barátunk által feltöltött képen,egy 450/02-es CZ látható.Alapvetően arról lehet felismerni,hogy a hengerfej,nincs "kikötve",a vázhoz egy merevítő lemezzel.A lámpafej alja öntött alu,a felső része sajtolt lemez,a KM.-órája kerek,120.-ig skálázva.Az ülés "hegedűtok" formájú és a hátsó világítás a Peraké.Furata 58mm.,löket 65mm.,teljesítmény 10 Hp,lökettérfogata 171,7ccm.
A gyűrődést nagyon jól bírták,sok évig motoroztam vele,1965.06 30.-án írták a nevemre,a rendszáma EM 17-61 volt és a mai napig őrzöm,mert ez volt az első komolyabb motorom és sok szép emlék köt össze vele.Soha nem tudtam tőle megválni,elsősorban érzelmi okokból,-benne testesül meg elmúlt ifjúságom.
Ifjú koromban sok gonoszságot elkövettem vele,állandóan "görcsöt" kapott a csuklóm a "drégriff"-en és nagy távolságokat is képes volt teljesíteni,szinte teljes terheléssel.A hatvanas évek második felében,azért egy kissé kinyíltak a határok,lehetett utazni Csehszlovákia és Lengyelország irányába,mely utakat sokszor megjártam és a CZ soha nem hagyott cserben.
Üdvözlettel:Che
- 5 likes
Komment
Komment