Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
egy részét a röpsúlyokkal ellátott erőmű felé sodorja!Ettől kissé olyan kuplung csúszós érzésem támad
Azt szokom szeretni, mikor a gyermekem megy egy-két kört a Babettával, majd eldobja mint paraszt a montenbájkot. ... na jó, letámasztja, de a benzincsap valahogy mindig elfelejtődik, és nyitva marad. Egy idő után a porlasztó elkezd könnyezni, és a drága anyag egyenesen az indítódob alá folyik be, gondosan megkenve a betéteket.
Olyankor azért érdekes mutatvány beindítani.
Egyszer vele fogom csináltatni... biztos nem felejti el többet a benzincsapot elzárni
Rendben : Kuti Árpád vagyok 40 éves. Volt néhány babettám most is egy 207 tulaja vagyok. Ezen felül vagy még 10 motorom volt de azok mai gyerek endurók. Hobbi szinten foglalkozom motorokkal és a szerelgetésükkel.
A dekompresszor kar bowden bekotese érdekelne.
Üdv Árpi
Ahogy én látom egy réz kábelsarut kalapáltak a bovden végére és azt csavarozták a karra. Ez biztos messze van a gyáritól.
Ennél jobb lenne a csavart keresztbe kifúrni átdugni a bowden véget és ráhajtani az anyát a bowdenre.
De a legjobb megnézni egy másikat, beszerezni a hiányzó alkatrészeket, csak ez bowdenvég forrasztással vagy komplett cserével végződne.
A motorom hidegen konnyen gyorsan indul, de miutan elindultam vele szinte minden esetben 400m megtetele utan (tudom mert mindig ugyan azon a sarkon) megall. Ilyenkor varok 1 percet bepöccen es onnantol kezdve semmi gond. De 1 percen belul soha nem indul. Egy barátom szerint a gyertya hőértéke nem jo. Valóban ez lehet a gond? Szeretném még kérdezni a babettába való gyertya típusát ti milyet használtok?
Komment