Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 350 gyújtás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Jawa 350 gyújtás

    Sziasztok!

    Az érdekelne hogy a jawanál jelen esetben az enyém 638-as, szoktak e a két hengernél különböző előgyújtást állítani?
    Valahol olvastam hogy a trabantoknál csináltak ilyet, mert egyenletesebben járt vele a motor meg nem rezonált annyira?

    #2
    Ekkora baromságot már rég hallottam--leírva meg nem is láttam .....

    EZT NEHOGY MAGADRA VEDDD !!!!!NEM KELL HOGY MINDENKI MINDENHEZ ÉRTSEN .

    Megegyszer --komolyan nehogy megbántódj !

    Komment


      #3
      Nem veszem magamra, én se értettem konkrétan mire is lenne jó. Valamelyik fórumon volt erről szó csak nem találom meg. Pedig ott komolyan foglalkoztak a témával.

      Na időközben csak rátaláltam: http://www.trabantklub.hu/twk/module...=46156b149b93c
      Utoljára szerkesztve a következő által: dkari; 2013 máj. 05, 21:19.

      Komment


        #4
        pedig nagyon jó lenne ha megtalálnád ......betennénk ide

        Komment


          #5
          dkari eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Nem veszem magamra, én se értettem konkrétan mire is lenne jó. Valamelyik fórumon volt erről szó csak nem találom meg. Pedig ott komolyan foglalkoztak a témával.

          Na időközben csak rátaláltam: Trabant-Wartburg Klub
          Érdekes cikk volt az ember mindig tanul

          Komment


            #6
            Nem veri ez így szét a főtengelyt?
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #7
              Ez egy sok dumával , valami konstrukciós hibának az elfedése .

              kavycka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Érdekes cikk volt az ember mindig tanul
              .....nem érzem igazán az iróniát a szavaidból , pedig kéne .

              600 cm3 ből kitermelt huszonvalahány LE megenged bármi hülyeséget . De fogj be egy szekérbe egy versenylovat és egy sánta gebét --aztán hajtsd őket ugy ,hogy a verseny fél -a sánta meg másfél teljesítményen dolgozik .

              Ezt a dolgot csak úgy tudnám elképzelni , ha a két hengernek különböző lenne a vezérlése . Viszont aki ezt megtervezi -az maga az isten .
              sepy és wsievers kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Nincs ebben semmi irónia tényleg érdekes cikk volt. Biztos nem akartak több 100000 Trabi tulajdonost megbolondítani 1985-ben . Egy Trabis kolléga csak tudna erről valamit mondani.

                Komment


                  #9
                  Nekem is volt Trabantom. Világosan emlékszem, hogy eltérő értékeket kellett a használati utasítás szerint is beállítani. A röpsúly szétfeszítés miatt (célszerszám hiányában) nagyon utáltam csinálni, mert nehezen jött össze.

                  Egyébként meg itt a fórumon is tárgyaltuk, hogy a kéthengereseknél célszerű az egyik hengert az alsó, a másikat a felső határértékre állítani. http://veteran.forum.hu/szerelesi-ke...131/#post23286
                  kavycka kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    kavycka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Egy Trabis kolléga csak tudna erről valamit mondani.
                    -Egy volt Trabis, még a '85-ös gyári előgyújtás módosítás előtt tapasztalati úton rájöttem, hogy akkor megy a legjobban a Trabi ha különböző a hengerek előgyújtása (a pontos értékre és, hogy melyik a nagyobb már nem emlékszem). A jelenség magyarázatát azóta se ismerem de később megtudtam, hogy az gyári versenyzők is így állították be a gyújtást.
                    sepy, CZsolti és kavycka kedvelte ezt.

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X