Közlemény

Collapse
No announcement yet.

jawa 350 634 felújítása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Ha a valtokar kozpontosito rugot csereled figyelj ra ! Utangyartott (csehektol !) Nekem blokkra ultek a menetek es nem engedte elmenni a valtokart veghelyzetig . le kellett vagnom belole .

    Komment


      Egy gyors kérdés:

      Az megfelelő töltés egy 634-esen, hogy felkapcsolt fényszóróval, közepes fordulatnál kikötve az akksit szépen jár a motor tovább, veszi a lapot, alapjáratra engedve viszont kb. 3-4 mp ketyegés után leáll, miközben kigyullad a töltéslámpa. Próbáltam fényszóró nélkül, úgyse jár alapjáraton akksi nélkül. De elvileg ott nem is kell neki.
      Ez így jó?
      (multiméterrel rámértem a töltésre akksival, de szerintem meg van hülyülve a műszerem, mert gázadásra csökkenő feszt mutat, egészen le 4,5 V-ig, holott a fényszóró ereje érezhetően erősödik fordulatra, szal itt ellentmondás van)

      Komment


        Igen
        alapjáraton nem termel annyit a dinamó hogy a gyújtásnak elég legyen a működéshez
        St.Z.350 és wsievers kedvelte ezt.

        Komment


          Sziasztok!
          Elkészült a jó öreg Jawám (ennek a kipufogója volt tele befőttesüveg tetőkkel)! Szeretném megköszönni mindenkinek, aki segített a felmerülő gondok elsimításában! És már a Verhovina 6 is majdnem kész!
          Még egyszer: Köszönöm!
          Attached Files
          Tamás78, sepy és 11 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            Gyönyörű. Gratulálok. Ez a típus már 30-éve is ugyanígy tetszett. Remélem maradsz azért. Jön a következő projekt.
            sepy, taluga és 3 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              Na a sikerek sorban Én is most fejezem be a 472-es Czetkám 2. nagy felújítását. Ez gyönyörű lett! Gratulálok hozzá! Széles utakat!
              Oerdie, St.Z.350 és Fergusson kedvelte ezt.

              Komment


                Kedves Fórumozók! Valakinek meglenne esetleg a 634-es Jawa (6 V) hangtompítójának méretezett rajza? Nagy segítség lenne. Szeretnék gyártani kettőt a sajátomba, mert valószínűleg ki van belőle berhelve. Köszönöm, Krisztián

                Komment


                  Rezódob méreteim vannak, de a gyári...esetleg képem róla.
                  Click image for larger version

Name:	vyfuk_j634-7.jpg
Views:	1
Size:	26.0 KB
ID:	148506Click image for larger version

Name:	vyfuk-634-640.jpg
Views:	2
Size:	24.2 KB
ID:	148507
                  Mért nem veszel gyárit:
                  http://robogoalkatresz.odormotor.hu/..._KPL_.php#gref
                  Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 márc. 28, 18:05.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    Köszönöm Szépen. Mert van gépem, anyagot tudok hozzá szerezni. Megcsinálom magam

                    Komment


                      wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Most próbálok valami széthúzót gyártani, mert nekem is bontani kell.
                      Most jutottam el én is oda, hogy hamarosan szét kell húzni a 472-es Czetkám blokkját. Ismerősöm 634-esére ugyancsak ez vár,viszont széthúzó szerszámot szeretnénk gyártani. Egyelőre ilyenről nem találtam rajzot,vagy leírást, te mire jutottál?

                      - - - Updated - - -

                      RedBull477 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Itt vannak gyári szerszámok méretezett rajzokkal. Szerintem Czetkásnak Jawasnak egyaránt jó
                      Ezután majdnem tárgytalan a kérdés! De azért kíváncsi vagyok te milyen megoldást találtál ki.

                      Komment


                        Sziasztok!
                        Valaki tudna valamilyen metszeti rajzot küldeni amin be van jelölve, hogy a 634-es váltójában melyik fokozat hol helyezkedik el?
                        A blokk széthúzása után a váltót a helyén összerakva kapcsolgattam, hogy ezt megállapítsam, de jó volna róla egy ábra.
                        Előre is köszönöm!

                        Komment


                          Click image for larger version

Name:	imagesEFNQENH9.jpg
Views:	1
Size:	11.5 KB
ID:	150301
                          Ez remélem a segítségedre lessz.
                          sepy és mátéapu kedvelte ezt.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            Sziasztok!

                            A 634-es fékbowden méretét meg tudnátok adni? A boltban két méretet ajánlottak: 1175/1025mm, illetve 1090/953 mm.
                            (Ajándéknak szánom, így nem tudom lemérni a motoron, hogy melyik passzolna..)

                            Komment


                              Régi nagylámpás 634 az első. (1175/1025) a másik szerintem a 350-es Czetkáé, az alacsonyabb motor.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                Oerdie eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Sziasztok!
                                Elkészült a jó öreg Jawám (ennek a kipufogója volt tele befőttesüveg tetőkkel)! Szeretném megköszönni mindenkinek, aki segített a felmerülő gondok elsimításában! És már a Verhovina 6 is majdnem kész!
                                Még egyszer: Köszönöm!
                                Helló!
                                Az az oldal sztender hogy van odafogatva? Az enyémre is kellene egy, mert elég nehéz ezt emelgetni, de nem találom a helyet, ahova oda lehetne rögzíteni. Köszi.
                                Tényleg szép lett a motorod.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X