Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Tényleg érdekes, mert az enyém (blokk) -látszólag ugyan olyan, mint a Tied, de a kivágás nincs rajta. Valószínűleg Neked olyan főtengelyt raktak be,ami már készült olajpumpával is! A mázlista!
Nekem is normál van. Túl sok volt hétfőn reggel a gyárban a sligovica, vagy a kofola, és rossz polcról szedték le az alkatrészt...Részegember effektus Ilyen fantasy dolgok általában megtörténtek a Cz gyárban...
Nekem is normál van. Túl sok volt hétfőn reggel a gyárban a sligovica, vagy a kofola, és rossz polcról szedték le az alkatrészt...Részegember effektus Ilyen fantasy dolgok általában megtörténtek a Cz gyárban...
Mondom én, hogy mázlista és valóban Ő az egyedüli,aki nem akarja felrakni a "pumpát" a vasra ...
Nekem a főtengelyem csak két lábon állt. A kuplung felőli főtengelycsapágy belső gyűrűje 5 mm-rel nagyobb átmérővel rendelkezett, mint a csap. Lógott a levegőben. Iszonyatos hangja volt a blokknak, de ment, mint a sárkány. Új csapágyak, viton szimering...csöndes a motor, de nem megy úgy. Pedig milyen szépen ment....és milyen szépen csörgött....mint amikor egy szerszámos ládát húzol macskakövön.
Sikerült a kuplung felőli szimmeringet kicserélnem. Ezúton köszönöm meg azt az ötletet, hogy hajtsunk be két pozdorjacsavart a régi szimmeringbe, és azokkal rántsuk ki onnan. Nekem ragyogóan bevált. Sajnos nem emlékszem kinek az ötlete volt, de megjegyeztem és most kipróbáltam.
Sikerült a kuplung felőli szimmeringet kicserélnem. Ezúton köszönöm meg azt az ötletet, hogy hajtsunk be két pozdorjacsavart a régi szimmeringbe, és azokkal rántsuk ki onnan. Nekem ragyogóan bevált. Sajnos nem emlékszem kinek az ötlete volt, de megjegyeztem és most kipróbáltam.
Szia CZsolti!
Ha már sikerült kivenni és az újat berakni,akkor elárulnád, hogy milyen méretű és márkájú szimmeringet /kétajkas/ raktál a gépbe?
Lehetőleg, mind a két oldalit / a dinamó felőlit is/ írd már le, légy oly kedves!
Előre is Köszönöm...
Szia! Igaz én a Sepy vagyok de írom a méretet. A főtengely két külső szimeringje 25x62x8. A kis lánckeréké: 30x52x10. Gyárilag 12mm a szélessége de olyan nincs.Nem ugyanott fog futni lehet még jó is mert ha kopott a régi helye nem kell új távtartó. Én Vitonost teszek bele nem szándékozom mostanában szétszedni. Jó szerelést.
Szia! Igaz én a Sepy vagyok de írom a méretet. A főtengely két külső szimeringje 25x62x8. A kis lánckeréké: 30x52x10. Gyárilag 12mm a szélessége de olyan nincs.Nem ugyanott fog futni lehet még jó is mert ha kopott a régi helye nem kell új távtartó. Én Vitonost teszek bele nem szándékozom mostanában szétszedni. Jó szerelést.
Szia Sepy!
Nagyon köszönöm az infót...gyakorlatilag mindegy volt, hogy ki válaszol, csak CZsolti pont most írt róla...
Uraim!
Tudja-e valaki, hogy a gyár adott-e ki olyan kormánycsapágyat, amely "kosaras" volt, valamint a dugattyú csapszeghez is ( nem olyan számolgatós, zsírozóst) a 634-hez ? Ha nem, akkor mennyi van a kormánycsapágyban és a dugattyúcsapszegnél, mármint db.?
Lehet, hogy valahol már leíródott, de nem találom.
Előre is köszönöm a választ!
Utoljára szerkesztve a következő által: Fergusson; 2014 dec. 28, 22:12.
Csapszegnél a gyári nem kosaras, 28 db tűgörgő kell/hajtókarszem. Manapság lehet kapni kosarasat is, valamivel hamarabb kezd el ciripelni, de nekem bevált. 700Ft körül vettem a közeli motoros boltban tavasszal darabját. (15 ezer után cseréltem mert már zavart a hangja)
Kormánycsapágyból nincs kosaras, csak szabadon álló görgős, 18 golyó/csapágycsésze, átm. 1/4' golyóval (6,35mm)
Köszönöm az infót!
Annyi lenne -akkor- még a kérdésem, hogy a hajtókarszemhez milyen mérettel kell kérni az üzletben a "kosarast" ? Ha nem motoros boltban veszem, hanem csapágyakkal foglalkozóban?
Utoljára szerkesztve a következő által: Fergusson; 2014 dec. 29, 06:49.
Komment