Nem, Gyulabá . Jól írtam én azt.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
jawa 350 634 felújítása
Collapse
X
-
Gyula-bá eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHelyesebben, fordítva van: a 350-é 52/58 és a 250-é 58/65 ...
- - - Updated - - -
Közben,amíg írtam, megelőztek..., de ugyanaz...Utoljára szerkesztve a következő által: Fergusson; 2014 dec. 31, 20:44.
Komment
-
Sziasztok! Én most kezdtem el reszelgetni egy pár napja vásárolt Jawa 350 634-et. Szeretnék segítséget kérni a következőkhöz: A képen látható a hátsó teleszkóp rögzítése. Fölötte egy hasonló lyuk, hegesztés maradványokkal. Az lehetett az eredeti rögzítési pont, és csak később tette lentebb valamelyik korábbi hosszúlábú tulajdonos?
Komment
-
Szia Oerdie! Az a furat amit körbe taknyoltak, a kapaszkodó helye. Az egyik fele ebbe a furatba volt beledugva, a másik fele két csavarral volt rögzítve a hátsó lámpatest konzoljának felfogatásához. Valószínűleg a jobb tartás végett erősítették meg egy kis darázsfészkes hegesztéssel. Tehát annak ott a helye, nem behegeszteni.
- 4 likes
Komment
-
A képen látható a hátsó teleszkóp rögzítése. Fölötte egy hasonló lyuk, hegesztés maradványokkal. Az lehetett az eredeti rögzítési pont, és csak később tette lentebb valamelyik korábbi hosszúlábú tulajdonos?
- - - Updated - - -
Jól rájöttünk együtt így fél 12 kor(én is 23.34 kor válaszoltam, utána láttam h megelőztél pár másodperccel)Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 jan. 02, 23:38."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
Szép jó estét mindenkinek!
Egy kis segítség kellene a 634-es blokkomhoz. Sajna, szét kel bontsam...dugók, hajtórúd, egyebek (nekem nincs szerencsém, CZsolti )
Ha tudna valaki abban segíteni, hogy a célszerszámokról,amivel a széthúzást eszközölöm, fotókat küldene (mindről), méreteket már nem is merek kérni
Ja, megvan, mit akarok még! Melyik oldalról kell indítani a széthúzást ? A dinamó vagy a primer kerék felől?
Egyenlőre ennyi lenne a kérdésem/kérésem.
Válaszaitokat előre is köszönöm...CZsolti kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
A dinamó oldal jön le úgy, hogy a váltó a primer oldalon marad. De én teljesen szét szoktam szedni. Az automata villáját ne felejtsd rajta. A lánckereket nem muszály levenni.
Én egy szögvasat használok pár lyukkal és két asztalosszorítóval. Most próbálok valami széthúzót gyártani, mert nekem is bontani kell. A hajtókarállásra figyelj, csak egy irányba fér át. Összerakásnál a léptetővilla tengelyre figyelj nagyon, mert könnyen letöri a tartófülét, ha nem a helyére megy.
Itt találsz pár ötletet, jól látszik a "szerszám" is(az enyém is hasonló):
Lehet venni gyárit is. Az ütvecsavarhúzó jó dolog. Nekem a krovához van csavarhúzós fejem, az is jó, ha nincsennek elnyalva a csavarok. Végső esetben melegítés, vagy megütni a csavarfejet egy dornival. Gumi-fakalapács kell. A főtengelyre viszont csak csúnyán nézni szabad. Kocogtatni a blokk hátulját a karburátorrésznél, és az olajleeresztő csavart lehet, hogy ne feszüljön be a széthúzásnál. kb 8 óra a szét-össze vázból ki-be ideje ha egyedül csinálod.
Service toolset Jawa - custom - eTovar.czUtoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 jan. 04, 14:59."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
Fergusson kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Nagyon Köszönöm, Fiúk!
Sokat segítetek...most már, nagyjából képben vagyok a szét és össze-szerelésnél, azonban akadt egy másik gondom (igaz,azóta is gondolkodom rajta, hogy ez hogy lehetséges?!)
Képzeljétek el, hogy a felső hajtórúd szem nem tűgörgős, hanem bronzperselyes! Na, akkor most mi van?! Át lehet azt alakítani tűgörgőssé vagy nem....egyáltalán melyik motor volt (a Jawák vagy Cz-k között ) ilyen "adottságú"???
Lassan elbizonytalanodom...kezdve azzal, hogy szét kell bontsam, na meg még ez is! (bronzpersely) a facom ki van, de teljesen
Segítsetek...
Komment
-
a felső hajtórúd szem nem tűgörgős, hanem bronzperselyes!
A csepptankosé (Panelka 350 360) volt felül bronzperselyes.
Ha a hajtókarszemen felül egy bevágás van, akkor Panelka hajtókar, ha az oldalán 2 furat, és acélpersely, akkor 634 és testvérei.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 jan. 04, 16:48."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseValaki átalakította. Csinálj egy képet róla, és biztosan megmondom.
A csepptankosé volt felül bronzperselyes.
[ATTACH=CONFIG]26056[/ATTACH]
Ha a hajtókarszemen felül egy bevágás van, akkor Panelka hajtókar, ha az oldalán 2 furat, és acélpersely, akkor 634 és testvérei.
Amit most bemásoltál...ilyennek kellene lennie(?) vagy ez a bronzperselyes(?)...ne haragudj az értetlenségemért
Komment
-
Ilyennek kell lennie, ha oldalról megnézed, látszik rajta ha van acélpersely. A tippem, hogy a kopott felsőszemet így bronzpersellyel javította valaki. Másik eset, ha a csepptankos főtengelye került bele vmi ok miatt.:
Az utángyártott Taiwani hajtókarokon már nincs olajzófurat a felső hajtókarszemen:
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 jan. 04, 16:54."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
Komment