Közlemény

Collapse
No announcement yet.

jawa 350 634 felújítása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Nem, Gyulabá . Jól írtam én azt.

    Komment


      #62
      Üdv Gyula-bá!

      Tévedsz, a 350-es furata 58mm a lökethossz65mm,a 250-es furata 52mm lökethossz 58mm.

      Komment


        #63
        Gyula-bá eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Helyesebben, fordítva van: a 350-é 52/58 és a 250-é 58/65 ...
        Akkor nézz utána m.egyszer, Kedves Gyula-bá, mert Ba701 jól írta...utána néztem a jav. könyvben!

        - - - Updated - - -

        Közben,amíg írtam, megelőztek..., de ugyanaz...
        Utoljára szerkesztve a következő által: Fergusson; 2014 dec. 31, 19:44.

        Komment


          #64
          Szerintem is jól lett írva !

          Komment


            #65
            Sziasztok! Én most kezdtem el reszelgetni egy pár napja vásárolt Jawa 350 634-et. Szeretnék segítséget kérni a következőkhöz: A képen látható a hátsó teleszkóp rögzítése. Fölötte egy hasonló lyuk, hegesztés maradványokkal. Az lehetett az eredeti rögzítési pont, és csak később tette lentebb valamelyik korábbi hosszúlábú tulajdonos?
            Attached Files

            Komment


              #66
              Szia Oerdie! Az a furat amit körbe taknyoltak, a kapaszkodó helye. Az egyik fele ebbe a furatba volt beledugva, a másik fele két csavarral volt rögzítve a hátsó lámpatest konzoljának felfogatásához. Valószínűleg a jobb tartás végett erősítették meg egy kis darázsfészkes hegesztéssel. Tehát annak ott a helye, nem behegeszteni.
              kvaga, Oerdie és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #67
                A képen látható a hátsó teleszkóp rögzítése. Fölötte egy hasonló lyuk, hegesztés maradványokkal. Az lehetett az eredeti rögzítési pont, és csak később tette lentebb valamelyik korábbi hosszúlábú tulajdonos?
                Nem! Az a hátsó kapaszkodó helye. Ott egy hasonló cső van, mint a teleszkóp felfogatásánál. Valószínű az volt hegesztve és tört le.
                Click image for larger version

Name:	400488_488838507855143_545490234_n.jpg
Views:	1
Size:	15.1 KB
ID:	143515

                - - - Updated - - -

                Jól rájöttünk együtt így fél 12 kor(én is 23.34 kor válaszoltam, utána láttam h megelőztél pár másodperccel)
                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 jan. 02, 22:38.
                Oerdie, Fergusson és Trophyman kedvelte ezt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #68
                  Szép jó estét mindenkinek!
                  Egy kis segítség kellene a 634-es blokkomhoz. Sajna, szét kel bontsam...dugók, hajtórúd, egyebek (nekem nincs szerencsém, CZsolti )
                  Ha tudna valaki abban segíteni, hogy a célszerszámokról,amivel a széthúzást eszközölöm, fotókat küldene (mindről), méreteket már nem is merek kérni
                  Ja, megvan, mit akarok még! Melyik oldalról kell indítani a széthúzást ? A dinamó vagy a primer kerék felől?
                  Egyenlőre ennyi lenne a kérdésem/kérésem.
                  Válaszaitokat előre is köszönöm...
                  CZsolti kedvelte ezt.

                  Komment


                    #69
                    A dinamó oldal jön le úgy, hogy a váltó a primer oldalon marad. De én teljesen szét szoktam szedni. Az automata villáját ne felejtsd rajta. A lánckereket nem muszály levenni.
                    Én egy szögvasat használok pár lyukkal és két asztalosszorítóval. Most próbálok valami széthúzót gyártani, mert nekem is bontani kell. A hajtókarállásra figyelj, csak egy irányba fér át. Összerakásnál a léptetővilla tengelyre figyelj nagyon, mert könnyen letöri a tartófülét, ha nem a helyére megy.
                    Itt találsz pár ötletet, jól látszik a "szerszám" is(az enyém is hasonló):

                    Lehet venni gyárit is. Az ütvecsavarhúzó jó dolog. Nekem a krovához van csavarhúzós fejem, az is jó, ha nincsennek elnyalva a csavarok. Végső esetben melegítés, vagy megütni a csavarfejet egy dornival. Gumi-fakalapács kell. A főtengelyre viszont csak csúnyán nézni szabad. Kocogtatni a blokk hátulját a karburátorrésznél, és az olajleeresztő csavart lehet, hogy ne feszüljön be a széthúzásnál. kb 8 óra a szét-össze vázból ki-be ideje ha egyedül csinálod.
                    Service toolset Jawa - custom - eTovar.cz
                    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 jan. 04, 13:59.
                    Fergusson és sepy kedvelte ezt.
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      #70
                      Az én gépem motor kódja úgy kezdődik, hogy 634.9 és a tipusa 472.4 és orosz betűs a váznyak tábla! Akkor ezt eltérítették?. Még egy acél tányéros a kuplungja.
                      Fergusson kedvelte ezt.

                      Komment


                        #71
                        Összefelé meg így:



                        Az én gépem motor kódja úgy kezdődik, hogy 634.9 és a tipusa 472.4 és orosz betűs a váznyak tábla! Akkor ezt eltérítették?. Még egy acél tányéros a kuplungja.
                        Mondtam h csodák történtek abban a gyárban...szocialista munkamorál.
                        Fergusson kedvelte ezt.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          #72
                          Nagyon Köszönöm, Fiúk!
                          Sokat segítetek...most már, nagyjából képben vagyok a szét és össze-szerelésnél, azonban akadt egy másik gondom (igaz,azóta is gondolkodom rajta, hogy ez hogy lehetséges?!)
                          Képzeljétek el, hogy a felső hajtórúd szem nem tűgörgős, hanem bronzperselyes! Na, akkor most mi van?! Át lehet azt alakítani tűgörgőssé vagy nem....egyáltalán melyik motor volt (a Jawák vagy Cz-k között ) ilyen "adottságú"???
                          Lassan elbizonytalanodom...kezdve azzal, hogy szét kell bontsam, na meg még ez is! (bronzpersely) a facom ki van, de teljesen
                          Segítsetek...

                          Komment


                            #73
                            a felső hajtórúd szem nem tűgörgős, hanem bronzperselyes!
                            Valaki átalakította. Csinálj egy képet róla, és biztosan megmondom.
                            A csepptankosé (Panelka 350 360) volt felül bronzperselyes.
                            Click image for larger version

Name:	P1000456.JPG
Views:	1
Size:	50.3 KB
ID:	143524
                            Ha a hajtókarszemen felül egy bevágás van, akkor Panelka hajtókar, ha az oldalán 2 furat, és acélpersely, akkor 634 és testvérei.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 jan. 04, 15:48.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #74
                              wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Valaki átalakította. Csinálj egy képet róla, és biztosan megmondom.
                              A csepptankosé volt felül bronzperselyes.
                              [ATTACH=CONFIG]26056[/ATTACH]
                              Ha a hajtókarszemen felül egy bevágás van, akkor Panelka hajtókar, ha az oldalán 2 furat, és acélpersely, akkor 634 és testvérei.
                              OK!, ha kiszedem, csinálok róla képet, leghamarabb holnap, mert, gondolom csak úgy látod, igaz?
                              Amit most bemásoltál...ilyennek kellene lennie(?) vagy ez a bronzperselyes(?)...ne haragudj az értetlenségemért

                              Komment


                                #75
                                Ilyennek kell lennie, ha oldalról megnézed, látszik rajta ha van acélpersely. A tippem, hogy a kopott felsőszemet így bronzpersellyel javította valaki. Másik eset, ha a csepptankos főtengelye került bele vmi ok miatt.:
                                Click image for larger version

Name:	termekn3092-jawa_fotengely_350_634.jpg
Views:	1
Size:	16.1 KB
ID:	143525
                                Az utángyártott Taiwani hajtókarokon már nincs olajzófurat a felső hajtókarszemen:
                                Click image for larger version

Name:	011253x.jpg
Views:	1
Size:	157.9 KB
ID:	143526
                                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 jan. 04, 15:54.
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X