Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 250 559 töltésgondok

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    )))) okés, rendben,
    akkor először a gyujtÍ skimaradÍ s.

    Komment


      #17
      Végigbogarásztad az összes csatlakozást? Az akkutol a pipáig?

      Komment


        #18
        melózok holnap reggelig, aztán délelőtt összerekok egy 89-es 750-es zxr kawt, ͪs utánna esek neki nagyítóval az Í tvizsgálásnak, aztán jelentkezem. Addig is írjátok minnél több ötletet, hogy haladják az üggyel

        Komment


          #19
          Pityuló eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Addig is írjátok minnél több ötletet
          Írj lassabban,hogy ki bírjuk olvasni.
          ptm004 kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Bocsánat a helytelenűl írt szavakért. Telefonról fórumozok, és nagyon kicsik a billentyűk + ez az android rendszert sokszór átírja az általam begépelt szavakat. Ezentúl jobban odafigyelek rá. Bocsi mégegyszer. )




            Viszont vannak fejlemények. Miután tegnap összeraktam a kawasaki zxr 750 -est, szántam egy órát a Jawa-ra.
            Gyújtás: -átnéztem minden kábelt, csatlakozást stb. Semmi gondot nem tapasztaltam. Aztán felraktam egy mikrométert a főtengelyre, megforgattam, és a gyújtás oldalon 1,35 mm elmozdulást mutat. De csak ha nagyobb fordulaton forog a főtengely. Viszont minden irányba mérthető. Tehát nem támaszt a csapágy, belibeg a főtengely vége, és oda a precíz gyújtásbeállítás. ((( Holnap kiveszem, majd széthúzom a blokkot, és csapágyak + szimeringek cseréjével orvoslom a problémát. szerintem ezután jó lesz )




            Viszont a töltͪs még mindíg kérdés számomra )
            valaki esetleg tud valamit tanácsolni?




            CZsolti.... Írtad ,hogy rengeteg ötleted van. Esetleg a töltésre tudsz mondani valamit, mert a főtengelycsapágy téma bejött szerintem.
            Igaz holnap derűlátó majd ki, ha visszarakom a blokkot.

            Komment


              #21
              Tegnap a töltésnél az figyeltem meg /feltöltött aksinál/, hogy ahogy behúz és kiold a feszültségszabályzó, a behúzott állapotban alszik el a töltésvisszajelző. Kioldott Í llapotban felvillan. Kézzel odasegíttetem behúzott helyzetbe kb 1-2 másodpercig, de halványan ilyenkor is világított. ???? Ez lehet az állórészen lévő kis tekercs miatt? Vagy szimplán fesszabájzó gond? Van egy új trabant 6 voltos elektronikus feszültségszabályzóm. 3 bevezetés van rajta. Eezzel esetleges kiválthatom a gyárit?

              Komment


                #22
                Pityuló eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                holnap derűlátó majd ki,
                Helyes, derűlátónak kell lenni!
                Bocsánat, nem élcelődni akartam, de olyan jól jött ki, és látszik milyen az, amikor az okos telefon okosabb akar lenni az embernél.
                (Mi lesz velem, ha tönkremegy a régi buta telefonom! Kénytelen leszek okost venni. Az az én kezemben viszont igen rövid életű lesz)
                Örülök, hogy a gyújtás kihagyás gond megoldódni látszik. Az 1,35 mm-es játék már elég komoly szerintem. Igaz, a blokk teljes szétbombázása nem egy kellemes rutinfeladat, de legalább kap egy felújítást, amivel sokáig szépen fog futni...

                Komment


                  #23
                  Hát igen. Utálom ezt a telefont. Nem a márkája miatt, hanem mert nem nekünk való. 4 hónapja van meg, és kényszerből vettem, mert a régi a motorolajba landolt Képzeld milyen jó mikor nyakig alaposan fel kell vegyem, mert hívnak. Nem tudom meddig bírja majd.
                  Igen jó móka lesz kiszedni- szétszedni- összerakni- visszsatenni. ))) majd lemérem mennyi idő. Bár én nagyon lassan, megfontoltan dolgozom. ))




                  A főtengelyre visszatérve, kézzel rángatva, mozgatva szinte alig volt lógása. Csak fordulaton jön elő ez az 1,35mm.
                  Szerintem tuti hogy az Mz-s srácnak is ez a gondja! lehet hogy írok is neki!
                  Titus kedvelte ezt.

                  Komment


                    #24
                    Pityuló eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    én nagyon lassan, megfontoltan dolgozom
                    Én is ennek a híve vagyok. Semmi értelme 15-20 perceket spórolni, kapkodni, utána megbosszulhatja magát.
                    Titus kedvelte ezt.

                    Komment


                      #25
                      Van egy autószerelő barátom. Az egy ,,Í llat"! )) rossz nézni, olyan gyorsan dolgozik. Nem is vállal motorokat, mert azt mondja az tökölős meló. Így átküldi az ügyfelet hozzám! Nem baj így legalább van meló. ))))
                      dongos78 kedvelte ezt.

                      Komment


                        #26
                        Valami ötletet várnͪk a töltés megoldásra

                        Komment


                          #27
                          Pityuló eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          ... Van egy új trabant 6 voltos elektronikus feszültségszabályzóm. 3 bevezetés van rajta. Eezzel esetleges kiválthatom a gyárit?
                          Nem helyettesíthető, hogy miért azt lásd itt: Fesz szab
                          ptm004 kedvelte ezt.

                          Komment


                            #28
                            Köszönöm. Értem esetleg valami ötlet a töltésgondomra?

                            Komment


                              #29
                              Kedves Pityuló!
                              Bár én sem vagyok egy nagy elektro-szaki, de megpróbálok segíteni, hátha sikerül.
                              Ha ég vagy villog a töltésvisszajelző lámpád akkor a dinamódban nincs elég feszültség, és ezért az áram az akkumulátor felől a töltés visszajelző lámpán keresztül folyik a dinamó felé. Ha elég nagy a dinamó feszültsége(kicsivel az akkué felett) akkor a visszáram kapcsolón keresztül beindul a töltés. Szerintem ezen a feszültség szabályozó állításával lehet csak segíteni. Ez egy érzékeny ,,műszer", ha nem csináltál még ilyet érdemes talán először is egy hozzá értő ismerőstől segítséget kérni az állításhoz. De ha elég elszánt vagy megpróbálhatod te is. Nekem egy sport Czetkám van, annak is volt egy kis töltésproblémája. Ahol a rugó rá van akasztva arra a ,,mozgó lapra"(nem tudom hogy hívják)ott hajtottam minimálisan azt a fület, hogy könnyebben behúzza az érintkezőt. De érdemes az állítgatás előtt megnézni, nem-e oxidálótak az érintkezők, lehet csak ennyi a baja, mivel írtad hogy 10 évet állt a paripa. Sok sikert a Jawahoz! Üdv: Titus
                              Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2013 okt. 10, 22:21.

                              Komment


                                #30
                                köszönöm a vÍ laszt! ez kézzel fogható magyarázat! lehet, hogy Í lítÍ s gondja van mert mÍ r a csiszoláson túl vagyok. Viszont én ezen nemlÍ tok rugót! ((
                                hol kelkene lennie?

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X