Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
melózok holnap reggelig, aztán délelőtt összerekok egy 89-es 750-es zxr kawt, ͪs utánna esek neki nagyítóval az Í tvizsgálásnak, aztán jelentkezem. Addig is írjátok minnél több ötletet, hogy haladják az üggyel
Bocsánat a helytelenűl írt szavakért. Telefonról fórumozok, és nagyon kicsik a billentyűk + ez az android rendszert sokszór átírja az általam begépelt szavakat. Ezentúl jobban odafigyelek rá. Bocsi mégegyszer. )
Viszont vannak fejlemények. Miután tegnap összeraktam a kawasaki zxr 750 -est, szántam egy órát a Jawa-ra.
Gyújtás: -átnéztem minden kábelt, csatlakozást stb. Semmi gondot nem tapasztaltam. Aztán felraktam egy mikrométert a főtengelyre, megforgattam, és a gyújtás oldalon 1,35 mm elmozdulást mutat. De csak ha nagyobb fordulaton forog a főtengely. Viszont minden irányba mérthető. Tehát nem támaszt a csapágy, belibeg a főtengely vége, és oda a precíz gyújtásbeállítás. ((( Holnap kiveszem, majd széthúzom a blokkot, és csapágyak + szimeringek cseréjével orvoslom a problémát. szerintem ezután jó lesz )
Viszont a töltͪs még mindíg kérdés számomra )
valaki esetleg tud valamit tanácsolni?
CZsolti.... Írtad ,hogy rengeteg ötleted van. Esetleg a töltésre tudsz mondani valamit, mert a főtengelycsapágy téma bejött szerintem.
Igaz holnap derűlátó majd ki, ha visszarakom a blokkot.
Tegnap a töltésnél az figyeltem meg /feltöltött aksinál/, hogy ahogy behúz és kiold a feszültségszabályzó, a behúzott állapotban alszik el a töltésvisszajelző. Kioldott Í llapotban felvillan. Kézzel odasegíttetem behúzott helyzetbe kb 1-2 másodpercig, de halványan ilyenkor is világított. ???? Ez lehet az állórészen lévő kis tekercs miatt? Vagy szimplán fesszabájzó gond? Van egy új trabant 6 voltos elektronikus feszültségszabályzóm. 3 bevezetés van rajta. Eezzel esetleges kiválthatom a gyárit?
Helyes, derűlátónak kell lenni!
Bocsánat, nem élcelődni akartam, de olyan jól jött ki, és látszik milyen az, amikor az okos telefon okosabb akar lenni az embernél.
(Mi lesz velem, ha tönkremegy a régi buta telefonom! Kénytelen leszek okost venni. Az az én kezemben viszont igen rövid életű lesz)
Örülök, hogy a gyújtás kihagyás gond megoldódni látszik. Az 1,35 mm-es játék már elég komoly szerintem. Igaz, a blokk teljes szétbombázása nem egy kellemes rutinfeladat, de legalább kap egy felújítást, amivel sokáig szépen fog futni...
Hát igen. Utálom ezt a telefont. Nem a márkája miatt, hanem mert nem nekünk való. 4 hónapja van meg, és kényszerből vettem, mert a régi a motorolajba landolt Képzeld milyen jó mikor nyakig alaposan fel kell vegyem, mert hívnak. Nem tudom meddig bírja majd.
Igen jó móka lesz kiszedni- szétszedni- összerakni- visszsatenni. ))) majd lemérem mennyi idő. Bár én nagyon lassan, megfontoltan dolgozom. ))
A főtengelyre visszatérve, kézzel rángatva, mozgatva szinte alig volt lógása. Csak fordulaton jön elő ez az 1,35mm.
Szerintem tuti hogy az Mz-s srácnak is ez a gondja! lehet hogy írok is neki!
Van egy autószerelő barátom. Az egy ,,Í llat"! )) rossz nézni, olyan gyorsan dolgozik. Nem is vállal motorokat, mert azt mondja az tökölős meló. Így átküldi az ügyfelet hozzám! Nem baj így legalább van meló. ))))
Kedves Pityuló!
Bár én sem vagyok egy nagy elektro-szaki, de megpróbálok segíteni, hátha sikerül.
Ha ég vagy villog a töltésvisszajelző lámpád akkor a dinamódban nincs elég feszültség, és ezért az áram az akkumulátor felől a töltés visszajelző lámpán keresztül folyik a dinamó felé. Ha elég nagy a dinamó feszültsége(kicsivel az akkué felett) akkor a visszáram kapcsolón keresztül beindul a töltés. Szerintem ezen a feszültség szabályozó állításával lehet csak segíteni. Ez egy érzékeny ,,műszer", ha nem csináltál még ilyet érdemes talán először is egy hozzá értő ismerőstől segítséget kérni az állításhoz. De ha elég elszánt vagy megpróbálhatod te is. Nekem egy sport Czetkám van, annak is volt egy kis töltésproblémája. Ahol a rugó rá van akasztva arra a ,,mozgó lapra"(nem tudom hogy hívják)ott hajtottam minimálisan azt a fület, hogy könnyebben behúzza az érintkezőt. De érdemes az állítgatás előtt megnézni, nem-e oxidálótak az érintkezők, lehet csak ennyi a baja, mivel írtad hogy 10 évet állt a paripa. Sok sikert a Jawahoz! Üdv: Titus
Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2013 okt. 10, 22:21.
köszönöm a vÍ laszt! ez kézzel fogható magyarázat! lehet, hogy Í lítÍ s gondja van mert mÍ r a csiszoláson túl vagyok. Viszont én ezen nemlÍ tok rugót! ((
hol kelkene lennie?
Komment