Nem sok. Kézzel kell lenyomni a megfigyelő ablaknál. Tehát ott ha megvan a kézzel felhúzott és lenyomott állapotban a lánc helyzete között a 2-3 cm, akkor jó.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa 250/559 restaurálás
Collapse
X
-
Ha van a burkolaton egy kis ablak igaz az alsó részen de ott is kell nézni nem a tetején , Tibi is elírhatta. Álló motornál ellenőrizhet azt a 15 mm! Ha nem új a láncod akkor érdemes körbe forgatni mert biztos, hogy nem egyformán nyúlt meg és lehet eltérés! Ha nincs ablak akkor az alsó gumi porvédőben megmozgatva Le-Fel.
Komment
-
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 szept. 22, 09:58."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Mit értesz az alatt , hogy nehéz behúzni a kart ??? Lehet hogy szorul valami a rendszerben ? Bowden , fékkulcs ,pofa könnyen jár , nem ér bele valami a mozgó alkatrészekbe ?
Az hogy a frissen , összerakott fék új pofákkal nem kielégítően viselkedik , lehet az oka az is hogy a ferodol még nem fekszik fel teljes felületen, amit egy felszabályzással orvosolhatsz , de az is lehet , hogy magának a betétnek az anyaga marad el számottevően a gyári minőség , surlódási tulajdonságoktól .
Komment
-
A kulcs, pofák könnyen járnak a bovdennek meg kéne kis olaj, de nehéz behúzni a kart és ha be is markolom rendesen nehezen de mozdul a motor. A pofák újak bár az eredetüket nem ismerem és leht, hogy nem koptak még be. A felszabájzás az mem azzal jár hogy ki kell küllőzni és dpbbal együtt csinálják?
Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
Komment
Komment