Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 250/559 restaurálás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Nem sok. Kézzel kell lenyomni a megfigyelő ablaknál. Tehát ott ha megvan a kézzel felhúzott és lenyomott állapotban a lánc helyzete között a 2-3 cm, akkor jó.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #47
      Ha van a burkolaton egy kis ablak igaz az alsó részen de ott is kell nézni nem a tetején , Tibi is elírhatta. Álló motornál ellenőrizhet azt a 15 mm! Ha nem új a láncod akkor érdemes körbe forgatni mert biztos, hogy nem egyformán nyúlt meg és lehet eltérés! Ha nincs ablak akkor az alsó gumi porvédőben megmozgatva Le-Fel.

      Komment


        #48
        Elírtam, mert a Cz 350-eken fent van. És ott fent is kell nézni. De a gépkönyv is 20mm-t ír, igaz a 175-ös Cznél, de ez a rész ugyanaz, minden csepptankosnál.
        Click image for larger version

Name:	16.jpg
Views:	1
Size:	195.6 KB
ID:	147221
        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 szept. 22, 09:58.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #49
          Nekem a nyílás a felsőn van és a kerék felé néz. Szóval akkor 2cm lehet kb!? Akkor azért ne aggódjak hogy a terelőgumugoz hozzáér vagyis azon fut a lánc.. !?

          Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

          Komment


            #50
            a terelőgumugoz hozzáér vagyis azon fut a lánc..
            Ha ráülsz a motorra,akkor már nem ott fog futni, hanem elemelkedik róla. Így jó ahogy van.

            Komment


              #51
              Ha a kerék felé néz, akkor szerintem rosszul van feltéve.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #52
                Jólva feltéve, mert máshogy rá sem menne. 250/559 em van.

                Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                Komment


                  #53
                  Pedig a kerék felé néz az ellenőrző nyílás.Click image for larger version

Name:	Jawa láncvédő.jpg
Views:	1
Size:	196.0 KB
ID:	147222

                  Komment


                    #54
                    Igen ilyen az enyim is

                    Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                    Komment


                      #55


                      Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
                      Titus, dongos78 és 3 további látogató kedvelte ezt.

                      Komment


                        #56
                        Alakulunk

                        Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
                        dongos78 kedvelte ezt.

                        Komment


                          #57
                          Szép lesz! Látszik a gondos munkád.
                          dongos78 kedvelte ezt.

                          Komment


                            #58
                            Az első fék beállításákoz kéne egykis segítség, mert a pifák újak, a bovden is feszül, éppen hogy szabadon fut a kerék , de nagyon nehéz behúzni a kart és nem úgy fog ahogy kéne! Valamint mi a hivatalos guminyomás?
                            Köszi!

                            Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                            Komment


                              #59
                              Mit értesz az alatt , hogy nehéz behúzni a kart ??? Lehet hogy szorul valami a rendszerben ? Bowden , fékkulcs ,pofa könnyen jár , nem ér bele valami a mozgó alkatrészekbe ?
                              Az hogy a frissen , összerakott fék új pofákkal nem kielégítően viselkedik , lehet az oka az is hogy a ferodol még nem fekszik fel teljes felületen, amit egy felszabályzással orvosolhatsz , de az is lehet , hogy magának a betétnek az anyaga marad el számottevően a gyári minőség , surlódási tulajdonságoktól .

                              Komment


                                #60
                                A kulcs, pofák könnyen járnak a bovdennek meg kéne kis olaj, de nehéz behúzni a kart és ha be is markolom rendesen nehezen de mozdul a motor. A pofák újak bár az eredetüket nem ismerem és leht, hogy nem koptak még be. A felszabájzás az mem azzal jár hogy ki kell küllőzni és dpbbal együtt csinálják?

                                Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X