Az 559 jó rendszer,jó motor. Sajátja nem lett volna egyszerűbb?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa 250/559 restaurálás
Collapse
X
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz 559 jó rendszer,jó motor. Sajátja nem lett volna egyszerűbb?
Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa jól jössz ki..akkor rendben. Ha saját részedre lesz,több örömöt okoz mint a 350-es. Kisebb költség,ua élmény kevesebb bosszúsággal. Ritkább felújítás.....
Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
- 2 likes
Komment
-
Nem akarom megbántani a 360 rajongókat...volt baráti körben akik újonan vették...s a szervízt járták garancia időben. Henger dugó csere...főtengely csere..stb... a 250 meg csak ment,s ment.. Persze másnak másként vált be..
- - - Updated - - -
Saját részte lesz, és bele akarok hajani még pár ezret
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉn gondolom nem a gyújtását inkább a dinamóját akarja az MZ-nek rátenni a Jawára. Az stabilabb szerkezet bár nekem még soha semmi bajom nem volt a Jawa dinamóval csak a teljesítményét keveselltem.
Ja állórészt forgórészt, fesszabit.
Akivel beszéltem azoknak mindenkinek baja volt vele. Sőt van itt aki robogógyújtá tett rá, vanaki meg babetta (többsebeset)
Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
Komment
-
nandg83 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA kipufogókönyök és a henger csatlakozásánál kicsit köpi a benzintolajat. Ezt hogy tudom orvosolni? Próbáljak a hollanderen húzni?
Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-elzahi kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Ja,
az alu legyen inkább a "b" terv,
a vörösréz tűzkarika hatásosabb, ha nincs új, akkor a használtat beszerelés előtt lágyítsd ki...
célszerű még finoman valamilyen kiputömítőt (én loctite termékeket használok) hozzácsapni, vagy esetleg azbeszt szalagot rágörgetni, dob és cső közé pedig O-gyűrűt...
- 2 likes
Komment
Komment